Sukupuolia on vain kaksi
Maailma alkaa palautua normaaliksi.
DEI ja WOKEtus poistetaan.
Kommentit (7295)
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on sukupuolierityisiä tarpeita, piirteitä ja haavoittuvuuksia, jotka tulee ottaa yhteiskunnassa huomioon. Jos siis yhtään välitämme sosiaalisesta oikeudenmukaisuudesta.
On! Jälleen samaa mieltä.
Totuudella on itseisarvo. Siksi on tärkeää muistaa, että sukupuolia on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on sukupuolierityisiä tarpeita, piirteitä ja haavoittuvuuksia, jotka tulee ottaa yhteiskunnassa huomioon. Jos siis yhtään välitämme sosiaalisesta oikeudenmukaisuudesta.
On! Jälleen samaa mieltä.
Miten naisten oikeudet ja naiserityisyys huomioidaan, jos naiselle ei ole yleispätevää ja loogisesti koherenttia määritelmää? Mitä naiseus ja naiserityisyys tarkoittavat silloin, jos naisella voi olla penis ja mies voi synnyttää?
"Tuli siis ulos kaapista biseksuaalina, onnea! Osallitunet ensi kesänä sitten biseksuaalien Pride-blokkiin?"
Aaaa, kysymyksesi transmiehistä oli henkilökohtainen. No, minä pidän kyllä yksinomaan naisista (ja ennen kuin kysyt transnaiset on sisällytetty). Se, että olisin biseksuaali ei kuitenkaan olisi minulle minkäänlainen kauhu. Onko sinusta biseksuaaleissa jokin ongelma? Etkö juuri toivonut että jokainen saisi ihan omanlaisensa mies ja nainen?
Naisena en halua miehiä, identifioituvat miten tahansa, samaan vessaan tai pukukoppiin, enkä otella heitä vastaan urheilukentällä, sillä olen kaikesta treenauksesta huolimatta heitä fyysisesti heikompi.
Vierailija kirjoitti:
"Tuli siis ulos kaapista biseksuaalina, onnea! Osallitunet ensi kesänä sitten biseksuaalien Pride-blokkiin?"
Aaaa, kysymyksesi transmiehistä oli henkilökohtainen. No, minä pidän kyllä yksinomaan naisista (ja ennen kuin kysyt transnaiset on sisällytetty). Se, että olisin biseksuaali ei kuitenkaan olisi minulle minkäänlainen kauhu. Onko sinusta biseksuaaleissa jokin ongelma? Etkö juuri toivonut että jokainen saisi ihan omanlaisensa mies ja nainen?
Jos pidät sekä naisista että transnaisista, niin olet määritelmällisesti biseksuaali. Ei ole mitään biseksuaaleja vastaan, ellette väitä olevanne homoseksuaaleja tai heteroita muille kuin transkumppaneillenne. Jos pidät naiseudesta ja feminiinisestä sukupuolen ilmaisusta huolimatta henkilön värkistöstä, niin määritelmä on gynefiili. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole sen enempää identifioitumiskysymys kuin sukupuolikaan, vaan määrittyy osapuolten oikean sukupuolen kautta.
Tieteellisen maailmankuvan omaavana ihmisenä minua häiritsee pseudotieteellinen näkemys biologisen sukupuolen määrittelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö transmiehiä täysinä miehinä myös seksi- ja seurustelumielessä? Vastaako sträppäri penistä?
Eri. Minulle he ovat miehiä siinä missä muutkin. Mutta heidän oikeuksia ja tasa-arvoa voi myös puolustaa ilman, että haluaa panna heitä.
Sittenhän sinä olet seksuaalinen rasisti, transvihaaja, genitaalifetisisti, binääriyhteiskunnan aivopesun uhri ja bioessentialisti? Näitä nimikkeitä on annettu transeista kieltäytyville lesboille ja homoille.
Ei voida puhua oikeuksien ja tasa-arvon puolustamisesta, jos se vaatii naisten ja homoseksuaalien määritelmien, oikeuksien, tilojen ja turvallisuuden polkemista.
Voin kokemuksesta sanoa että valtaosa transihmisistä ymmärtää hyvin että transsukupuolisuus voi vaikuttaa seksuaaliseen kiinnostukseen.
Sukupuoli on biologiaa ja niitä on kaksi. Sitten erikseen voi puhua sukupuoli-identiteetistä. Eniten ihmisiä ärsyttää tuon rajan hämärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät sekä naisista että transnaisista, niin olet määritelmällisesti biseksuaali. Ei ole mitään biseksuaaleja vastaan, ellette väitä olevanne homoseksuaaleja tai heteroita muille kuin transkumppaneillenne. Jos pidät naiseudesta ja feminiinisestä sukupuolen ilmaisusta huolimatta henkilön värkistöstä, niin määritelmä on gynefiili. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole sen enempää identifioitumiskysymys kuin
Ok. Mutta minä pidän kyllä naisista (transnaiset sisällytetty), yksinomaan. Mutta jos sinua helpottaa ajatella, että pidän myös miehistä niin ok.
Koettuja sukupuolia voi olla niin monta kuin on ihmisiä, se ei silti muuta sitä tosia asiaa, että biologisia sukupuolia on vain 2.
Ja lehmät lentää. Yhtä tosi on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö transmiehiä täysinä miehinä myös seksi- ja seurustelumielessä? Vastaako sträppäri penistä?
Eri. Minulle he ovat miehiä siinä missä muutkin. Mutta heidän oikeuksia ja tasa-arvoa voi myös puolustaa ilman, että haluaa panna heitä.
Sittenhän sinä olet seksuaalinen rasisti, transvihaaja, genitaalifetisisti, binääriyhteiskunnan aivopesun uhri ja bioessentialisti? Näitä nimikkeitä on annettu transeista kieltäytyville lesboille ja homoille.
Ei voida puhua oikeuksien ja tasa-arvon puolustamisesta, jos se vaatii naisten ja homoseksuaalien määritelmien, oikeuksien, tilojen ja turvallisuuden polkemista.
Voin kokemuksesta sanoa että valtaosa transihmisistä ymmärtää hyvin että transsukupuolisuus voi vaikuttaa seksuaali
"Voi". Kyllä se vaikuttaa kaikilla muilla paitsi biseksuaaleilla ja suurin osa bisseistäkin haluaa miehensä ja naisensa muokkaamattomina. Ja vaikka osa transeista tajuaisi ja hyväksyisi tosiasiat, niin merkittävä osa transeista ja transtoimijoista (Seta, Sexpo, vihervassut ja aktivistit) painostaa suuntautumisen vastaisia transeja erityisesti homoseksuaaleille. Seta satuilee miesten kanssa seksiä harrastavista lesboista ja Sexpo kieltää homoseksuaaleja kertomasta määritelmästään ja seksuaalisista rajoistaan. Transit rääkyvät cotton/boxer ceilingistä, eli siitä ettei heitä kohdata seksuaalisesti fantasiasukupuolensa edustajina.
"Ok. Mutta minä pidän kyllä naisista (transnaiset sisällytetty), yksinomaan. Mutta jos sinua helpottaa ajatella, että pidän myös miehistä niin ok."
Eivätkö maskuliiniset ja maskulinisoidut naiset kuulu deittipooliisi? Onhan transmaskuliineillakin emätin.
Kylläpäs tuntuu kovasti porukkaa kiinnostavan toisten sukupuolet. Loppuen lopuksi jokainen meistä on omanlaisensa yksilö. Ei ole kahta samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
"Ok. Mutta minä pidän kyllä naisista (transnaiset sisällytetty), yksinomaan. Mutta jos sinua helpottaa ajatella, että pidän myös miehistä niin ok."
Eivätkö maskuliiniset ja maskulinisoidut naiset kuulu deittipooliisi? Onhan transmaskuliineillakin emätin.
Kaikille seksuaalisuus ei ole pelkkää emättimen tai siittimen himoa.
Vierailija kirjoitti:
Deittipooliini? Minä satun pitämään yhdestä hyvin tietystä naisesta, ja mitä tulee hänen sukuelimiinsä (kun niistä nyt olet kiinnostunut) - niin pidän erityisesti siitä, että ne ovat kiinni hänessä. Tiedätkö.
No Thaimaassa syntyy niitä poikatyttöjä joilla on rinnat ja penis. Tai puuttuu jotain kuten tyttöjä joilla ei ole vaginaa . Ei kuukautisia eikä kohtua. Ja niitä kun on poikia mutta puuttuu kivekset ja sanoo olevansa naisia. Budha tulee hindujen jumalat silloin voi olla vaikka häntä ja sarvet. Hindujen jumalat Google.
Ylen vai minkä toimittaja USAssa sai juuri lapsen ja ovat lesbo pari . Iltalehti. Kaksi naista siis.
Fiiliksiä voi olla vaikka minkälaisia, ja niihin on toki kaikilla oikeus. Ongelmia syntyy vasta sitten, kun koko ympäröivän yhteiskunnan (lakeja myöten) pitäisi kompata näitä fiiliksiä.