Kattokaas tämä! Etuovi 3000021. Mitä mieltä?
Kommentit (25)
Jotkut laatat, tapetit ja kalusteet huonoja, mutta itsessään talo iihana. Tuo iso olohuone jne.
Siitä oli yritetty tehdä kopiota jostain huonekalutehtaan mainoksesta. Onnistumatta..
Ihan kiva talo, mutta sisustus ihan överi. Eikä Nivala kiinnosta. Keskellä ei mitään.
Siis niinq.... mikä ihQ BLYYSSImattokin ruokapöydän alla! ;D
aivan liian 80-lukuinen.
Ja en kyllä maksaisi ihan tuota hintaa. Mutta makujahan on monia.
niin haluaisin pistää uusiksi sisustuksen. Keittiön kaapit oli kammotus ja en myöskään tykännyt seinien tapeteista. Se poreamme oli aika mauton muovikukkineen. Mieheni mukaan poreamme on pröystäilyä (uskokaa tai älkää). Laimeaa, laimeaa.
Heh, eiköhän se oo itsestään selvää, että sisustus menee uusiksi ;-) Mut mä en kyllä tykännyt siltikään koko talosta.
Osaan kuvitella, miltä talon emäntä näyttää!!! XD
Luin jonkun jutun lehdestä viime kesänä.
Sisustuksellisesti ei ollut mun makuun, mutta vois olla ihan joo tilojen kannalta.
sekö kun on oikeesti varmasti rahalla laitettu?musta on toooooosi hieno!!!
Omistaja sattuu muuten olemaan huonekalukauppias :). Ja taatusti on rahalla laitettu talo. Upea talo, kelpais mulle jos rahaa olis ostaa. Sisustus ei miellytä, mutta eikös talot ole tapana myydä tyhjiltään...
jokainen tyylillään, mä en tollasessa kyllä haluaisi asua, vaikka mulle maksettaisiin. Jotenkin tuli hiemn olo että olisikohan omistajat hieman " hevossukua"
on aivan kamalan huonolla paikalla, käyttökustannukset mielettömät ja sisustus muutenkin....miten sen nyt sanoisi...pramea.
Kuulemma hintapyyntö on jo laskenut kolmosella alkavaksi...
Siis tykkäsin sisustuksestakin. Tosin lisää vaaleanpunaista olisi kiva...
Joo joo tiedän että olen whita trashia teidän mielestä.
Mutta missä vatussa on joku Nivala????
Karsea hörselö. Persikkaa ja roosaa, very tacky. Se kirkkomainen olohuone oli kyllä mauttomuuden multihuipennus.
Mutta mikäpä minä olen arvioimaan. Mielipiteet ovat kuin se yksi ruumiinaukko, jokaisella on sellainen. Minullakin :)))
Nivalahan on Oulunläänin eteläisessä.
Mahtuis useampi jenkkirauta tuonne autotalliin :)
siis ihan kiva jos tykkää varmaan mutta tää tyyli(tyylitajuttomuus) on jotain täysin käsittämätöntä mulle...