Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies runkkaa sukkiinsa

Vierailija
23.02.2015 |

Olemme ihan tavallinen aikuinen pariskunta. Mies on suhteen alusta asti ollut laiska siivoamaan ja oikeastaan varsinainen sottapytty muutenkin.

Syksyllä huomasin wc:n lattialla mustan sukan, jossa oli jotain vaaleahkoa ja märkää. Arvasin heti, että se on spermaa. En laittanut sukkaa pesukoneeseen. Katsoin kuinka seuraavina päivinä sukkia alkoi kerääntyä lisää. Mietin, että minun on pakko sanoa miehelle, että tuo on oksettavaa. En kuitenkaan kehdannut ja nakkasin sukat itse pesukoneeseen.

Nyt ällöttäviä tahmaisia sukkia löytyy välillä olohuoneestakin. Sohvan alta jne. Todella kuvottavaa!

Olen niin raivoissani tästä! Silti en halua loukata ja nolata miestä. Miten otan tämän puheeksi? Onko kellään mitään vastaavaa kokemusta?

Ja kyllä, toivoisin itsekin ihan helvetisti olevani trollaaja..vaan ei. Tämä on täysin totta. :(

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan talouspaperin kulutus vaan kauhea samasta syystä.Niitä tolloja löytyy kivasti milloin mistäkin.

Vierailija
2/39 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkannut sukkaan, vaimon lapaseen, vaimon peittoon, keittiön pöydälle,  usein illalla suihkun jälkeen runkkaan poksereihini joita pidän sitten seuraavaan iltaan, vaimon koruille, pikkareihin jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä ruiskittu meilläkin....esim vaimon pikkareihin, lapaseen, karvalakkiin, nyloneihin, korkokenkiin.....ja kodin ulkopupuolella esim. naapurin teinitytön pikkareihin, pomon kahvikuppiin ja konttorituolille, naisten vessassa pöntön istuimelle...

Vierailija
4/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normijuttu.

Vierailija
5/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia.

Vierailija
6/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi, että suosittelee varoittamaan jalkasienen/silsan vaaroista. Haluatko sinä miehen varvassientä sisääsi?

Vierailija
7/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök. Ei oo hyvä vinkki mut ite sanoisin seuraavan kerran riidellessä et "Koita säkin ällötys keksii joku muu paikka spermalles ku sukat. Tai ainakin heitä ne pyykkiin ettei jää toisten korjattavaksi". Tuskin kehtais enää runkata sukkiin! Mun mies joskus alkuaikoina runkkas muutaman kerran lasiin!!! Siis se vasta järkyttävää oli. Ja jätti lasin tiskipöydäl. Oli varmaan niin nuori ettei tajunnu et mä ees tajuun mitä se on tai muuta selitystä ei keksi et miks voi olla niin tyhmä. Mainitsin sit seuraavan riidan yhteydessä asiasta ja riita loppu kyl lyhyeen ja oli aivan nolona. Tästä ei oo sen jälkeen koskaan puhuttu.

Vierailija
8/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että sukkaan runkkaaminen on vain jokin jenkkinörttien päähänpinttymä. Näin miehenä ja aika ahkerana runkkarina en voisi oikeastaan kuvitellakaan tuollaista. Jos pitää välttämättä mällätä vaatteisiin, niin sitten ainakin edes heti välittömästi seuraavaan pyykkikoneelliseen meneviin kalsareihin. Eikä sekään ole mitenkään miellyttävää.

Vierailija
9/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille talouspaperirulla kaulaan kun tulee kotiin. Eihän toi voi noin jatkua.

Vierailija
10/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, runkkailevat sukkiin ja laseihin???

Vierailija
11/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin tässä sohvalla ja luin tämän. Mä olisin voinut kirjoittaa ton aloituksen. Näytin miehelle ja sanoin että ihan kun meillä. Naurettiin kummatkin :D

Vierailija
12/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG ! sano että seuraavaksi wc-paperille ja muistaa hävittää todisteet vetämällä ne alas pytystä!

Vierailija
13/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että hän nuuhkii sinun kellertäviä alkkareita ja fantasioi sukkaa sinun taikinakulhoks! Olen kateellinen, kun minua ei tahdo enää nätti ja näpsäkkä vaimonikaan kiihottaa, saati sukat ja muut tilbehöörit!

Vierailija
14/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paitaan mahtuu helpommin monta lastia, sukkaan inhottaa laskea useampia satseja!

T. poikamies

Vierailija
15/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkaan runkkaamisen taidon jokainen mies on oppinut intissä hiljaisuuden laskeuduttua klo 22. apupäivystäjä voi tosin vetää käteen vaikka klo 03 vessassa.

Vierailija
16/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä pitäisi olla seksuaalisuuden on-off-nappi jossain korvan takana, niin välttyisi mm.sukkahörhöhömpsötykseltä!

Vierailija
17/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei runkkaa kenkään, tulis paljon tyyriimmäksi.

Vierailija
18/39 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sitten tumputtanut kun käytti kerran sukkaa.

Vierailija
19/39 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa mitään minne runkkaa, mutta toi tekee mielestäni miehestäsi täyden idiootin, että viljelee niitä sukkiansa sitten ympäri kämppää, eikä voi korjata itse niitä pesuun. Tässä on taas tällainen nuorena kotona passattu turhake, ympäri korvia pitäis tollaselle antaa.

Vierailija
20/39 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti olen saanut aika sitkeän hiivan sukasta. En suosittele likaista sukkaa. Ja sano nyt hitto sille miehellesi, onhan tuo ihan sopimatonta jättää rojut sun siivottavaksi. Ja ihan ilman riitatilannetta (se se oli outo neuvo, että pitäisi odottaa riitaa). 

-mies, joka ei käytä normiallekirjoitustaan ensimmäisen lauseen vuoksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi