Yle: Naiset ovat miehiä tyytyväisempiä elämäänsä ilman parisuhdetta
"Väestöliiton perhebaromerista tehtyjen lisätutkimusten mukaan naiset ovat selvästi miehiä tyytyväisempiä tilanteeseensa ilman parisuhdetta.
Kun 18-39-vuotiaista sinkkunaisista 57 prosenttia on hyvin tai melko tyytyväisiä parisuhdetilanteeseensa, samanikäisistä miehistä näin ajattelee 45 prosenttia.
Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä suuremmaksi tyytyväisten naisten osuus ja siten myös ero miesten tyytyväisyyteen kasvaa."
Kommentit (472)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tätä keskustelua lukiessa nämä törkyturpa/sika-existään valittavat naiset. Ihan kutsumattako nämä miehet tunkivat elämäänne ja menit mukana vai teitkö sittenkin ihan itse päätöksen ottaa tämän miehen elämääsi? Ja nyt sitten kiukuttaa kun olikin ihan huono.
Kuka sen lopullisen päätöksen teki? Olisiko peiliin katsomisen paikka.
Niinhän he tekevätkin eivätkä toista kertaa astu samaan halpaan.
Mutta miksi valita huono mies edes alunperin? Ei ihminen perustavoiltaan ja -käytökseltään muutu niin paljoa, että sen nyt pitäisi yllätyksenä tulla.
Varmaan samasta syystä, kun miehet valitsevat huonoja naisia ja sitten katkerina tilittävät niistä.
Vierailija kirjoitti:
Läskit voimaantuneet woke akat röhkivat täällä omaa yksinäisyyttään oikein joukolla.
Pitäkää valkovuotoinen tunkkinne.
Sulla sen sijaan näyttää menevän todella hyvin 😂
Tuskin kukaan valitsee tarkoituksella huonoa miestä (tai naista). Kyse on siitä ettei hän tunnista varoitusmerkkejä. Heillä ei ole kaulassa kylttiä jossa lukee: olen paha, kohtelen kumppania huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille helppoa pyöriä gulli garusellissa jos edes jotenkin pitää huolta ulkonäöstään, miehillä ei riitä alkuunkaan tuollainen
Tuo on oikeasti totta. Naiset saa todella helposti lyhytaikaista seuraa jos jotenkin pysyy lähellä normaalipainoa ja vähän laittaa hiuksia/meikkiä.
Jos mies vain vähän kiinnittää ulkonäköönsä huomiota, ei auta vielä mitään. Pitää olla puhelias, hauska, mielummin hyvätuloinen, olla kiinnostavia harrastuksia jne
Ei naiset kaipaa mitään seksiseuraa, nuo on miesten tarpeita, ei naisten.
Jep. Naiset reagoi toisten tunteisiin miehiä herkemmin. Jos miehellä on huono päivä, nainen huomaa sen ja toimii niin, että miehellä olisi vähemmän huono päivä. Toiseen suuntaan ei yleensä toimi
Nimenomaan. Kun naisella menee huonosti, mies ärsyyntyy. Kun miehellä menee huonosti, nainen tukee ja lohduttaa. Tämä on niin nähty sekä omissa että ystävien suhteissa.
Jos näin on, niin eikö silloin parisuhteettomuus ole miehellekin parempi vaihtoehto? P.S. Miehen kannattaa käyttää kortsua niin ei joudu maksamaan elareita.
Ketä kiinnostaa jotkut yksinoleskelijat? Turhake porukkaa, joka ei käytännössä osallistu maan tulevaisuuden rakentamiseen millään tavalla.
Joo kyllähän se äijällä pitää olla joku joka passaa ja laittaa..
Näinhän se on ollut aina ja tulee aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
naisille suhde on vain siihen tarkoitukseeen, että saa miehestä elättäjän tai elintason nostajan.
nykyään nainen voi elää veronmaksajamiesten kustantamilla tuilla ilman parisuhdetta, joten parisuhde on naisille tarpeeton. siittiöitä nainen saa joka baarista ja samalla mies joutuu maksamaan naiselle elatusmaksuja.
Jos haluu saada on pakko antaa. Vai väkisinkö siittiösi vievät?
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jotkut yksinoleskelijat? Turhake porukkaa, joka ei käytännössä osallistu maan tulevaisuuden rakentamiseen millään tavalla.
Ketä kiinnostaa joku lapsiperhe. Aina valittamassa kiireitään ym., miten tukia vähennetään ja miten rahat ei riitä. Jatkuvaa valittamista.
Itse olin rakentamassa tulevaisuutta, ts. töissä 40 v. Tehkää perässä.
"Seksuaalisuus on addiktio, mikään eläinlaji ei käyttäydy sen suhteen yhtä kompulsiivisesti kuin ihminen. Kyseessä on parittelu. Jos ei pysty saamaan mielihyvää, intiimiyttä ja hyvää oloa elämäänsä ilman että simuloi parittelua päivästä toiseen, jossakin on jotakin pahasti vialla"
Ensinnäkin nuorena seksiä 7 kertaa viikossa ei ole paljon, kun tunnut siihen viittaavan. Se johtuu hormoneista. Samoin haluttomuus silloin, kun se ei johdu olosuhteista. Jos kyseessä olisi addiktio, niin ei se vähenisi itsestään iän myötä.
Viestissäsi tulee esiin yleisiä parisuhteiden ongelmia:
- Jotkut luulevat, että koskeminen tarkoittaa aina samaa kuin seksi. Siinä mielessä tässä on perääkin, että jos jompikumpi haluaa huomattavasti enemmän kuin toinen ja on puutteessa, niin hän voi kiihottua koskettelusta. Mutta kyllähän suhteessa pitäisi olla hellyyttä vaikkei edes olisi seksiä.
- Jos haluissa on eroa ongelmaksi asti, niin siitä pitäisi voida keskustella, mutta yleistä on syyttää toista, että tämä on vääränlainen. Kukaan ei voi omille hormoneilleen mitään.
Kun sinä ilmeisesti haluat seksittömän suhteen jonkun toisen eläinlajin kanssa, niin tämähän on täysin mahdollista. Olisiko hamsteri hyvä, vai nylkyttääkö se?
Eikö tällä palstalla ole ainuttakaan naista, joka on tyytyväinen mieheensä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen! Olin eron jälkeen 6v yksin ja nyt olemme olleet kohta 2v yhdessä. Viihdyn yksin, siinä ei ole ongelmaa mutta onhan elämä ihanampaa kun on vierellä ihana, fiksu mies
Kyllä paistaa läpi naisten kyltymätön himo päästä röhkimään oman karjun kalun alla. Oikein läpi paistaa näistä kirjoituksista, päinvastaisista väitteistä huolimatta. Mutta naisethan valehtelee aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen! Olin eron jälkeen 6v yksin ja nyt olemme olleet kohta 2v yhdessä. Viihdyn yksin, siinä ei ole ongelmaa mutta onhan elämä ihanampaa kun on vierellä ihana, fiksu mies
Minä olen ollut onnellisessa avioliitossa yli 30 vuotta. Avioliitto on elämäni paras asia.
Vierailija kirjoitti:
Jo Kalevalasta näkee, kuinka naiset ovat aina vinkuneet miehensä huonoutta. Vastaavaa eivät miehet tee!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tätä keskustelua lukiessa nämä törkyturpa/sika-existään valittavat naiset. Ihan kutsumattako nämä miehet tunkivat elämäänne ja menit mukana vai teitkö sittenkin ihan itse päätöksen ottaa tämän miehen elämääsi? Ja nyt sitten kiukuttaa kun olikin ihan huono.
Kuka sen lopullisen päätöksen teki? Olisiko peiliin katsomisen paikka.
Niinhän he tekevätkin eivätkä toista kertaa astu samaan halpaan.
Mutta miksi valita huono mies edes alunperin? Ei ihminen perustavoiltaan ja -käytökseltään muutu niin paljoa, että sen nyt pitäisi yllätyksenä tulla.
Kyllä valitettavasti muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Mies ei kuitekaan ole täydellinen ja hänessä on piirteitä, jotka ärsyttävät välillä ihan hiton paljon. Mies ajattelee varmasti minusta samalla tavalla. Meidän parisuhde alkoi jo 80-luvulla.
"Nimenomaan. Kun naisella menee huonosti, mies ärsyyntyy. Kun miehellä menee huonosti, nainen tukee ja lohduttaa. Tämä on niin nähty sekä omissa että ystävien suhteissa. "
Pahin tapaamani mies oli sellainen, joka pahoinpiteli eli vittuili, lupaili ja petti lupauksiaan, valehteli, yritti hyväksikäyttää taloudellisesti, suuttuili, reagoi negatiivisesti ja käyttäytyi kaikin puolin ala-arvoisesti, ja sitten kun oli esim. tuohtunut kun omat suunnitelmat menivät hänen välinpitämättömän säätönsä ja valheidensa vuoksi mönkään, hän alkoi sepittämään, että "sinulla on tänään vähän huono päivä" kuin jollekin lapselle. Eli todella toksinen ja vahingollinen ihminen, saisi varmaan värisuoran psykologilta jos joutuisi kunnon arvioon
Tätä ajattelee nykyään aina, kun aiheesta käytäviä keskusteluja tulee vastaan. Mediassakin voisivat lopettaa asiasta vouhottamisen, ihmisillä on hyvä olla ihan vain itsekseen/hyvien ystävien kanssa.