Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runebergintorttuhan on ihan kamalaa!

Vierailija
20.01.2025 |

Hyi että, oksettaa oikein. Siis ostin tänään kaksi torttua maistettavaksi, koska en edes muistanut enää, miltä tuo maistuu. Ehkä lapsena viimeksi maistanut. Nyt maistoin tuota (Fazerin) ja ymmärrän, miksi en ole noita koskaan ostanut. No koska tuo on niin pahaa :((( Miten voi olla, että näistä kai kaikki yleisesti ottaen tykkää?? Vadelmahillo yök. "Käytetty rommi", yök. Koko homma yök.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan kuonaahan ne kaupan tortut ovat. Itse joutuu tekemään jos hyvää haluaa, tai voin ottaa suosituksia vastaan? Mistä rommista puhutte? Joissakin harvoissa on punssia, mutta ei kai rommia? Se on se karvasmanteli mikä ehkä maistuu rommilta. 

Rommilla se kuuluu kostuttaa. Parhaissa tortuissa on aitoa rommia.

Punssia se Runeberg itse käytti, eli tuo lie se oikea kostuke.

Oikea tai ei, tortun kostukkeena rommi on parhaan makuinen. Ei kaikki autenttinen ja alkuperäinen ole aina parasta. Olen itsekin tehnyt torttuja, ja olennaista niissä on mantelirouhe, joka tekee koostumuksesta rouhean, ja kostukkeena käytettävä rommi (tai rommi-sokerivesiseos). Pitääkin tänä vuonna tehdä tortut itse, ovat parhaita.

Vierailija
82/82 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska runoilija ja vaimonsa torttukin oli kuivakka ja huono. Missään muualla ei puolitaitoista runoilijaa ja kuivakkaa torttua olisi nostettu ns. kansakunnan kaapinpäälle - pelkkää rantaruotsalaista kolonialismia ja rotusortoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä