Jouduttiin muuttamaan kahden lapsen kanssa 38-neliöiseen kaksioon, kiitos hallituksen ja kelan toimien. Tuet leikkaantuivat niin paljon
Tässä on nyt 2 kuukautta eletty kuin sillit purkissa kelan uhkauksien takia ja kun leikkasivat tuet. Tämä on täysin epäinhimmillistä...Lapset 4 ja 7v.
En usko että kestämme seuraaviin eduskuntavaaleihin asti näin
Kommentit (1004)
Olen HELSINKILÄINEN pöpi.
Olen alle 63- vuotias eläkkeellä oleva mies.
Naiset ei halua seurustella kanssani, koska naiset haluavat töissä käyvän miehen ja eläkkeellä olen luuseri.
Kirjoitan hönö tarinoita. Palstan hönö kirjoitukset on ylpeyden aiheeni.
Ai, niin olen lyhyt mies ja ketuttaa, että naiset tykkäävät pitkistä miehistä enkä saa laitettua kettua koloon, koska naiset ei halua eläkkeellä olevaa lyhyttä miestä.
😭🤡💩
Vierailija kirjoitti:
Olen HELSINKILÄINEN pöpi.
Olen alle 63- vuotias eläkkeellä oleva mies.
Naiset ei halua seurustella kanssani, koska naiset haluavat töissä käyvän miehen ja eläkkeellä olen luuseri.
Kirjoitan hönö tarinoita. Palstan hönö kirjoitukset on ylpeyden aiheeni.
Ai, niin olen lyhyt mies ja ketuttaa, että naiset tykkäävät pitkistä miehistä enkä saa laitettua kettua koloon, koska naiset ei halua eläkkeellä olevaa lyhyttä miestä.
😭🤡💩
Unelmoin naisesta, joka asui Porissa, mutta muutti Turkuun. Keksein hänelle hellittelynimen hönö.
Minun ihana kaunis hönö.
Tulen kirjoittelemaan sinulle rakas hönö trade tiaiseni nyt ja aina 😘😘😘😘😘😘
eikö ihmiset vieläkään ymmärrä että kela tuet ovat väliaikaiseen tukemiseen tarkoitettuja alunperin, ei niillä elämää rahoiteta vuosia.
lapsia tehdään kun on vakuus että heidät voi elättää itse..
Vierailija kirjoitti:
eikö ihmiset vieläkään ymmärrä että kela tuet ovat väliaikaiseen tukemiseen tarkoitettuja alunperin, ei niillä elämää rahoiteta vuosia.
lapsia tehdään kun on vakuus että heidät voi elättää itse..
No, maksa palkkaa niin ettei tarvitse hakea tukia.
Ansiosidonnaista leikattiin ja laitoin auton pois eli nyt en voi tehdä enää vuorotyö sijaisuuksia, koska linja-autoja ei kulje aikaisin aamulla eikä myöhään illalla eikä viikonloppuna eikä juhlapyhinä.
Kukaan ei osta auto 6 kuukauden sijaisuuden takia eikä edes äitiysvapaa sijaisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaista leikattiin ja laitoin auton pois eli nyt en voi tehdä enää vuorotyö sijaisuuksia, koska linja-autoja ei kulje aikaisin aamulla eikä myöhään illalla eikä viikonloppuna eikä juhlapyhinä.
Kukaan ei osta auto 6 kuukauden sijaisuuden takia eikä edes äitiysvapaa sijaisuuden takia.
Todella harmi. Jos päiväkodista jää hoitaja äitiysvapaalle niin sitten on yksi hoitaja vähemmän.
Päiväkoti aukeaa klo 6.00 ja ensimmäinen linja-auto menee klo 7.30. Tai ehkä lapsi voi odotella hoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpon hallitusohjelman uudistuksia.
Tienaa itse rahasi niiden pentujes elättämiseen niin voitte asua sellaisessa lukaalissa missä haluatte. Yhteiskunnan pennosilla asiat menevät juuri nyt tasan tarkkaan näin ja siihen on tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Tienaa itse rahasi niiden pentujes elättämiseen niin voitte asua sellaisessa lukaalissa missä haluatte. Yhteiskunnan pennosilla asiat menevät juuri nyt tasan tarkkaan näin ja siihen on tyytyminen.
Sä voit siirtää työaikaasi, jos päiväkotiin ei saa äitiysvapaa sijaista ja päiväkoti ei pysty olemaan auki joka päivä jo klo 6.00.
Ai niin, potkulaki tulee, työnantaja voi ottaa sun tilalle jonkun lapsettoman.
Säästä rahaa tilille, jos haluat omistusasuntosi pitää.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea enää.
Vierailija kirjoitti:
Mä Hönö en ole ajanut autoa enää 4 vuoteen enkä meinaa ajaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä Hönö ajan autolla joka päivä, naapurin miehen autolla.
Meillä on suhde.
Hönö rakas tuletko vaimokseni?
😘😜🤡
Hyväksytkö työkyvyttömyyseläkkeellä olevan lyhyen miehen?
Please hönö please, en kestä olla enää yksin.
Hönöööö
Mä Hönö en ole ajanut autoa 12 vuoteen enkä meinaa ajaakaan.
Mä Hönö en ole ajanut autoa 9 vuoteen enkä meinaa ajaakaan.
Kun olen käynyt leipäjonossa ja salilla ja uimassa niin kiusaan taas Hönööööö
🤡😆👮
Hyvä uutinen ja voit muuttaa seuraavaksi vielä pienempään, niin ei tarvitse yhteiskunnan ylläpitää siivellä eläjän arkea.
Vierailija kirjoitti:
🤡😆👮
Mulla on 2 maisterintuntukintoo yliopistolla ja siihen meni 12 vuotta.
Menee hyvä mies hukkaan.
No, voin kiusata hönöööööö
😆🤡💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤡😆👮
Mulla on 2 maisterintuntukintoo yliopistolla ja siihen meni 12 vuotta.
Menee hyvä mies hukkaan.
No, voin kiusata hönöööööö
😆🤡💩
Ootko bannis taas kun kiusaat ihmisiä facebook yhteisöissä ja vauvalla?
Niin kerroit toisessa ketjussa?
Ei meillä juuri tuon isompi ole. Keittiö, johon mahtuu pieni 4-hengen pöytä, tästä rappuset parvelle, joka jaettu kahdelle lapselle (9v ja 11v, samaa sukupuolta), olohuoneesta osa rajattu omalle sängylleni ja työpöydälleni, lisäksi takka, sohva ja tv. Eteinen on melkoisen pieni, vain kenkäteline ja naulakko, ja kylppäri/vessa myös pieni, mutta toimiva. Ihan vapaaehtoisesti tässä asutaan (olen yh), eikä lapsetkaan ole valittaneet. Hyvällä alueella omistusasunnossa. On saatu tästä meille toimiva kekseliäisyydellä (säilytystila) ja karsimalla turhaa tavaraa. Toinen vaihtoehto olisi ollut ostaa kolmio tai neliö jostain lähiöstä, ei kiitos.
Älä puhu paskaa.
Ansiosidonnaista sai 2 vuotta jo 1990-luvulla 30 vuotta sitten ja myös asumistukea ja toimeentulotukea.