Yh ja oma aika
Kuinka moni masturboi kun saa lapsivaapaan päivän?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Pyydän miesystävän silloin kylään ja vietetään ihana hetki sängyssä ilman häiriöitä.
Kuka olisi niin hölmö ettei käyttäisi tilaisuutta hyväksi jos omistaa miehen. Minulla kolme pientä lasta, niin onhan se kivaa touhuta ilman ylimääräisiä korvia ja silmiä. Lapset kun tahtoo tulla viereen yöllä nukkumaan, niin ei tarvi sitäkään pelätä että joku pomppaa sänkyyn. Ne harvat kerrat kun mies ei ole päässyt kylään, olen saattanut joskus masturboida mutta harvoin.
Suhde voi hyvin ja molemmat odottaa että lapset menee isälleen
Miksi luulet omistavasi sen miehen? Tosin jos yh:ta joutuu paneen, niin voi olla melko reppana tapaus.
Täällä vastakohta. Ei todellakaan pyydä panemaan. Ei koskaan !!!! Ei pientäkään merkkiä siitä että mieli tekisi.
Kun tulee tilaisuus sekstailla niin kyllä on niin paljon kaikkea tekemistä ettei seksille ole aikaa. Aina löytyy syy olla antamatta läheisyyttä. Noh.....kerran kk voi antaa nopeesti mutta eipä siinä jäädä sänkyyn halimaan. Siinä sit pannaan varoen ja miettien milloin lapsi tulee paikalle. Täysin passiivinen ja oma aloitteisuus puuttuu täysin. Parikymmentä kertaa kun yrittää aloitetta tehdä niin kerran voi onnistua kuukaudessa.
Siinä oikein viriili, seksistä tykkäävä nainen
Vierailija kirjoitti:
Pyydän miesystävän silloin kylään ja vietetään ihana hetki sängyssä ilman häiriöitä.
Kuka olisi niin hölmö ettei käyttäisi tilaisuutta hyväksi jos omistaa miehen. Minulla kolme pientä lasta, niin onhan se kivaa touhuta ilman ylimääräisiä korvia ja silmiä. Lapset kun tahtoo tulla viereen yöllä nukkumaan, niin ei tarvi sitäkään pelätä että joku pomppaa sänkyyn. Ne harvat kerrat kun mies ei ole päässyt kylään, olen saattanut joskus masturboida mutta harvoin.
Sama mulla että heti tulee joku vakipano käymään ja sit nautitaan oikein kunnolla.
Harvoin tarvitsee masturboida silloin, korkeintaan silloin kun lapset nukkuu ja on yksin sängyssä..
Masturboin vkl kun omaa aikaa. Mies tuli käymään sen jälkeen ja varmasti haistoi pillunesteet kun lähelle tuli. Illalla yritti vongata mutta ei tehnyt enää mieli.
Vierailija kirjoitti:
Masturboin vkl kun omaa aikaa. Mies tuli käymään sen jälkeen ja varmasti haistoi pillunesteet kun lähelle tuli. Illalla yritti vongata mutta ei tehnyt enää mieli.
Kyllä haistoin. Ja huomasin naamasta ja käytöksestä👌mutta hyvä yritys taas kerran peitellä. Sätilläkö teit ja kuulikohan naapurit
Aamusta jäi panetus ja suunnittelit runkkaavasi kun yksin jäät😉👍
Vierailija kirjoitti:
Aamusta jäi panetus ja suunnittelit runkkaavasi kun yksin jäät😉👍
Voi kaima parkaa
Minulla on pari vakimiestä ketkä käyvät hoitamassa. Toki eriaikaan. Toinen 35v ja toinen 52v.
-N94.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari vakimiestä ketkä käyvät hoitamassa. Toki eriaikaan. Toinen 35v ja toinen 52v.
-N94.
Onko useitakin käyntejä kuukaudessa ja antavatko kumpikin omanlaista hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N94.
Vähän tilanteen mukaan, kun omaa aikaa on itselläni ja aikataulut käy yhteen. Tässä kuussa toinen käynyt kerran. Joulukuussa molemmat kävi pari kertaa.
Hyvin erilaisia molemmat puuhissaan.
-N94
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N94.
Vähän tilanteen mukaan, kun omaa aikaa on itselläni ja aikataulut käy yhteen. Tässä kuussa toinen käynyt kerran. Joulukuussa molemmat kävi pari kertaa.
Hyvin erilaisia molemmat puuhissaan.
-N94
Nuorena naisena haluaisit varmaan useamminkin hoitoa onneksi saat edes kuitenkin edes noinkin paljon muuten varmaan omaa kivaa lisäksi.
Sun toosa kyllä haisee sit tosi pahalle
Vierailija kirjoitti:
Sun toosa kyllä haisee sit tosi pahalle
Sun äo on miinusmerkkinen.