Miehen uusi nainen ei halunnut asua meidän lasten kanssa vuoroviikoja ja mies sitten
Hommasi edullisen kerrostaloasunnon itselleen ja lapsille lapsiviikoiksi, mutta asunto on suoraan sanottuna ihan liian pieni ja huonolla alueella, vanhassa betonimörskässä. Ärsyttää, ettei meidän lapset saa olla miehen kotona, vaan piti hommata erikseen huonompi asunto sitä varten. Miksi ryhtyä suhteeseen lapsellisen miehen kanssa, jos on kerta liikaa olla viikko lasten kanssa?
Kommentit (47)
No sentään ex:äsi haluaa nähdä lapsia. Mun isä ratkaisi saman ongelman lopettamalla kaiken yhteydenpidon muhun.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän häntä ja jos mies sen hyväksyy niin ihan ok. Taisit olla se joka jätettiin... Onhan se vaikea hyväksyä kun mies on tosissaan rakastunut. Sinä taisit olla pelkkä lastentekokone.🥺
Hmm. Ja sinä näytät olevan pelkkä tyhjä tyhjän pään aukoja.😮💨😮💨😮💨
Vierailija kirjoitti:
Paneeko se sitten toista miestä siellä miehen asunnossa, kun mies on lasten kanssa betonimörskässä?
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Paneeko se sitten toista miestä siellä miehen asunnossa, kun mies on lasten kanssa betonimörskässä?
🥱🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän häntä ja jos mies sen hyväksyy niin ihan ok. Taisit olla se joka jätettiin... Onhan se vaikea hyväksyä kun mies on tosissaan rakastunut. Sinä taisit olla pelkkä lastentekokone.🥺
Hmm. Ja sinä näytät olevan pelkkä tyhjä tyhjän pään aukoja.😮💨😮💨😮💨
No mutta tätä mieltä vaan nyt kuitenkin olen.🤗
Kyllä miehen pitäisi tarjota sitä parastaan omille lapsilleen ja laittaa se hoitoböönä vaikka siihen huonompaan kämppään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitäisi tarjota sitä parastaan omille lapsilleen ja laittaa se hoitoböönä vaikka siihen huonompaan kämppään.
Tietysti se voi olla se nainen, joka omistaa sen asunnon, jolloin miehen ratkaisu on ainoa mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kylläkin valitettavasti ihan totta tosielämästä eikä provo.
Mitä valitettavaa siinä on? Halutaan suhde aikuiseen, ei niihin lapsiin. Ei ne lapset ole kenenkään jatke.
Ymmärrän täysin pointtisi. Aivan järjetöntä.
Voiko se uusi nainen mennä vuoroviikoin sinne toiseen kämppään?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se mikään hoitobööna ole jos mies on rakastunut. Ap taitaa olla vain katkera ja kateellinen. Ja jos koti on naisen, niin kai hän saa siellä olla. Mies on valintansa tehnyt.
Mun exä aikoinaan, kun löysi ensimmäisen avovaimonsa, niin lopetti lasten tapaamiset, koska avokki ahdistui ja meni vanhemmilleen aina silloin joka toinen vkonloppu. Ukkoahan se suututti. Kaikenlaisia sitä on. No, exä löysi aika pian uuden ja nuoremman vaimon ja jätti sen rinpessan.
Lainaus ei toimi mutta ap hyvä, tuntenet sanonnan koirasta ja kalikasta.
Sinä itse avauduit ensiksi Suomen vilkkaimmalla yleisellä keskustelupalstalla.
Minä en puutu tuntemattomien asioihin. En nytkään. Minähän kommentoin suositulla keskustelupalstan etusivulla ollutta aloitustasi.
Jos ei halua keskustelua taikka keskustella, ei kannata tulla tänne levittämään omia yksityissioitaan keskustelun avauksena.
Jupise vaikka metsän puille asiasi, jospa ne eivät vastaa.
Olen pahoillani, etten yhtynyt kuoroon kanssasi valittamaan siitä, miten paska ex-miehesi ja tämän uusi elämänkumppani ovat. Millainen uhri olet.
Sellaista keskustelua sinä olisitkin sietänyt. Mutta toisia ihmisiä ja tervettä vuorovaikutusta ei kukaan voi hallita. Tai voi toki, jonkin aikaa, kunnes jää yksin.
Ehkä uusi nainen on vaan niin ihana ja rakas miehelle, että hän on valmis näin tekemään.😍
Maksa itse lastes kakkoskoti jos ei kelpaa. Toi lasten riepottelu kodista toiseen viikon välein on muutenkin hirveää ja itsekästä. Pitäisi kieltää kokonaan. Kyllä lapsilla pitäisi olla oikeus yhteen kunnon kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä aikoinaan, kun löysi ensimmäisen avovaimonsa, niin lopetti lasten tapaamiset, koska avokki ahdistui ja meni vanhemmilleen aina silloin joka toinen vkonloppu. Ukkoahan se suututti. Kaikenlaisia sitä on. No, exä löysi aika pian uuden ja nuoremman vaimon ja jätti sen rinpessan.
Tämä avokkihan toimi ihan oikein. Totta kai on lapsille luontevampaa olla vain isänsä kanssa koska niiden tapaamisten idea on nähdä sitä omaa vanhempaa. Eikä jotain uutta isän kumppania joka ei liity perheeseen mitenkään.
Jos siinä on koko ajan uusi kumppani välissä ja kilpailemassa huomiosta niin se ei ole hyvä juttu. Hän halusi antaa tilaa isän ja lasten tapaamisille, ja tämä on sinusta huono juttu?
🇺🇦🇮🇱
Ex miehesi todella rakastaa tätä uutta naista, kun teki tuon ratkaisun. En minäkään viettäisi joka toista viikkoa toisen lapsen kanssa. En edes jokaista viikonloppua. Olen omani jo hoitanut. Ja muut hoitakoon omat lapsensa.
Nautin nyt vapaudestaan ja siitä, että minulla on aikaa itselleni.
Parisuhteen päättyminen on haasteellinen tilanne ja niin on myös uuden parisuhteen alkaminen - erityisesti silloin, kun on lapsia hoidettavana.
Onneksi usein voi hyödyntää toisten aiemmin vastaavissa tilanteissa olleiden kokemuksia. Ottamalla niistä oppia pääsee vaikeidenkin ongelmien yli.
Ap:n tilanteesta tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Kuulostaa siltä, että exäsi on todella rakastunut.