Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, joilla lähtenyt hiukset? Olen lähes musertunut :(

Vierailija
19.01.2025 |

Olen 37-vuotias ja huomasin jo keväällä että suoran valon alla päänahkaa näkyy enemmän kuin ennen. Nyt se on edestä jo niin harvaa että kalju paistaa, eikä saa kunnolla edes jakauksella piiloon kun päältäkin on tukka niin harva. Mulla on aina ollut hentoinen hiuslaatu mutta sitä oli PALJON, kasvu tuuheaa. En vain tiedä mitä tekisin? Minulla ei ole sellaisia kasvonpiirteitä että ajeltu tukka sopisi. Lääkäreitä ei kiinnosta, vaikka veriarvoissa oli testo ja ferritiini koholla. Vähän silleen "voi voi".

Mulla on vieläpä parin etsintä meneillään, itsevarmuus ropisee huomattavasti kun ulkonäkö yhtäkkiä muuttuu :( Miten te muut olette käsitelleet sen että hiukset lähtee?

Kommentit (81)

81/81 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Lame kirjoitti:

Usein esinuorisolle haittaa tekee tämä vaiva. Lähde ajelulle poikaystäväsi kanssa.

Tämä en todellakaan ole minä. Viesti ilmiannettu.

AP:lle tsemppiä, mullakin on lääke joka ohentaa hiuksia. Se ohentaa ainakin itselläni myös itsetuntoa, mutta loppupeleissä melko turhaan. Ei ole meidän elämä hiuskarvoista kiinni, mutta tästä ketjusta meinaan silti ottaa joitain konsteja itsekin, tulee tulosta tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi