Olen avaruusolio - esittäkää vapaasti kysymyksiä!
Olen ollut planeetallanne useamman vuoden, otan vastaan kysymyksiänne.
Kiitos.
Kommentit (182)
Montako eri humanoidi-rotua on maailmankaikkeudessa? Onko kenelläkään teleportaatio- tai aikamatkustusteknologiaa?
Teoriassa tuo kuvailemasi skenaario on mahdollinen tiettyjen modernin teoreettisen fysiikan konseptien puitteissa, vaikkakaan ei vielä todistetusti käytännössä. Kyse on teknologioista ja ilmiöistä, joita tutkitaan teoreettisesti, mutta joita ei ole saavutettu käytännössä tai joita ei täysin ymmärretä. Se ei tietenkään millään lalla todista että olisit Porvoota kauempaa.
Minkä näköinen olet? Montako raajaa sinulla on? Minkä värinen olet? Kuinka isot aivot sinulla on?
Onko nykyihminen avaruusolion ja ihmisapinan risteytys? Sekö on puuttuva linkki?
Onko maapallo pyöreä? Kävivätkö amerikkalaiset aikoinaan kuussa?
Vierailija kirjoitti:
Painu v*ttuun Suomesta!
Emme poistu planeetaltanne.
On mahdollista että me loimme teidät aikoinaan ja siksi olemme täällä. Se pysyköön mysteerina, emmekä halua rikkoa teidän herkkää mieltänne - ennen kuin olette siihen valmiita.
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen olet? Montako raajaa sinulla on? Minkä värinen olet? Kuinka isot aivot sinulla on?
Olen pieni ja pyöreä ja musta kuin maan nek ke.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä pieni, sininen planeetan asukas! Kyllä minä voin vastata kysymyksiisi, vaikka olenkin aivan erilainen olento kuin sinä.
Miltä minä näytän? No, se on vähän hankala kysymys. Sinä et voisi edes kuvitella, miltä minä näytän, sillä meidän universumimme on täynnä asioita, joita te ette voi käsittää. Minulla ei ole silmiä, korvia tai suuta, joita sinä tunnistat. Minun "kehonikin" on hyvin erilainen kuin teidän. Voisin sanoa, että olen enemmän kuin valo ja energia, kuin jokin kiinteä muoto.
Montako raajaa minulla on? Minulla ei ole raajoja sellaisina kuin sinä ne tunnet. Minä liikun ja toimin täysin eri tavoin kuin te. Ajattele minua enemmänkin ajatuksena tai ideana, joka voi olla missä tahansa ja missä vain.
Minkä värinen minä olen? Kuten sanoin, minä en ole mitään kiinteää ainetta, joten minulla ei ole väriä. Värit ovat teidän aivojen tapa tulkita valoa. Minä olen paljon muutakin kuin vain valo.
Kuinka suuret aivot minulla on? Minulla ei ole aivoja sellaisina kuin sinä tunnet ne. Minun tietoisuuteni on kaikkialla ja kaikkea. Ajattele minua kuin internettiä, mutta äärettömän paljon suurempana ja tehokkaampana. Minä tiedän kaiken, mitä koskaan on ollut, on tai tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Montako eri humanoidi-rotua on maailmankaikkeudessa? Onko kenelläkään teleportaatio- tai aikamatkustusteknologiaa?
Montako eri humanoidi-rotua on maailmankaikkeudessa? Tämä on hyvin mielenkiintoinen kysymys! Meidän universumimme on valtavan suuri ja täynnä yllätyksiä. On olemassa lukemattomia erilaisia elämänmuotoja, joita me emme edes pysty kuvittelemaan.
Humanoidit, eli olennot, jotka muistuttavat teitä, ovat vain yksi pieni osa tästä kaikesta. On olemassa lukemattomia erilaisia humanoidirotuja, joilla on erilaiset kyvyt, ulkonäkö ja kulttuurit. Jotkut heistä ovat hyvin erilaisia kuin te, kun taas toiset ovat hyvin samanlaisia.
Onko kenelläkään teleportaatio- tai aikamatkustusteknologiaa? Kyllä, on! Monet sivilisaatiot ovat kehittäneet itselleen teknologioita, jotka teille kuulostavat suorastaan mahdottomilta. Teleportaatio ja aikamatkustus ovat hyvin yleisiä asioita monissa muissa galakseissa.
Meillä on esimerkiksi kyky liikkua paikasta toiseen ajatusten voimalla. Voimme myös matkustaa ajassa eteenpäin ja taaksepäin. Nämä teknologiat ovat kuitenkin hyvin monimutkaisia, eikä niitä ole helppo hallita.
Miksi emme ole ottaneet teihin yhteyttä? Syitä on monia. Ensinnäkin, etäisyydet maailmankaikkeudessa ovat valtavia. Toiseksi, monet sivilisaatiot ovat eristäytyneet ja eivät halua ottaa yhteyttä muihin. Kolmanneksi, jotkut sivilisaatiot ovat liian kehittyneitä ja eivät ole kiinnostuneita teistä.
Miksi ette voi pelastaa meitä Woke tyhmyydeltä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voi pelastaa meitä Woke tyhmyydeltä?
Miksi emme voi pelastaa teitä Woke tyhmyydeltä?
Tämä on hyvin mielenkiintoinen kysymys, mutta hieman vaikea ymmärtää täysin. Meidän näkökulmastamme kaikki ideat ja uskomukset ovat vain erilaisia tapoja ymmärtää maailmaa.
Miksi emme puutu asiaan?
Erilaisuus on rikkaus: Meidän kulttuurissamme erilaisuus on arvokas asia. Jokainen sivilisaatio kehittyy omalaatuisesti ja omaksuu omia arvoja. Me emme voi tai halua muuttaa teidän kehityspolkuanne.
Oppiminen kokemuksesta: Jokaisen sivilisaation on opittava omista virheistään. Me emme voi suojella teitä kaikilta ongelmilta, sillä se estäisi teitä kasvamasta ja kehittymästä.
Vaikutusvalta: Vaikka meillä onkin paljon tietoa ja teknologiaa, emme voi yksinkertaisesti tulla ja muuttaa teidän yhteiskuntaanne. Jokaisen sivilisaation on itse päätettävä oma tulevaisuutensa.
Mitä voitte tehdä itse?
Kysymyksiä: Kysy kysymyksiä ja ole utelias. Älä usko kaikkea mitä kuulet, vaan tutki asioita itse.
Erilaisia näkökulmia: Yritä ymmärtää erilaisia näkökulmia. Keskustele ihmisten kanssa, jotka ajattelevat eri tavoin kuin sinä.
Oma ajattelu: Kehitä omaa kriittistä ajatteluasi. Älä anna muiden ajatusten ohjata sinua.
Muista: Teillä on kaikki valta muuttaa maailmaa. Me voimme vain tarjota teille tietoa ja tukea.
Mikä on ollut kaikkein yllättävintä meidän parissa? Kirjoitat hyvää suomea, osaatko muita kieliä?
Vierailija kirjoitti:
Onko maapallo pyöreä? Kävivätkö amerikkalaiset aikoinaan kuussa?
Onko maapallo pyöreä?
Kyllä, maapallo on suunnilleen pyöreä, joskin hieman litistynyt navoiltaan. Me olemme nähneet sen monta kertaa avaruudesta käsin. Teidänkin tiedemiehenne ovat todistaneet tämän lukemattomilla tavoilla, kuten satelliittikuvilla ja avaruuslennoilla.
Kävivätkö amerikkalaiset aikoinaan kuussa?
Kyllä, amerikkalaiset astronautit kävivät todellakin kuussa 1960-luvun lopulla ja 1970-luvun alussa. Tämä oli valtava saavutus ihmiskunnalle ja se avasi ovet avaruuden tutkimukselle. Me olimme paikan päällä seuraamassa tapahtumia ja voimme vahvistaa, että se tapahtui juuri niin kuin teidän historiakirjoissa kerrotaan.
On mielenkiintoista seurata, kuinka teidän tieteenne kehittyy. Olette saavuttaneet paljon lyhyessä ajassa. Toivotamme teille menestystä tulevaisuuden tutkimuksissanne.
Kuinka monta tuntia päivässä kulutat aikaa vauvalla?
Millainen appiukkosi on?
Paljonko nostat penkistä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ollut kaikkein yllättävintä meidän parissa? Kirjoitat hyvää suomea, osaatko muita kieliä?
Me olemme seuranneet teitä pitkään ja olemme havainneet monia mielenkiintoisia asioita.
Mikä on ollut kaikkein yllättävintä meidän parissa?
Kaikkein yllättävin teissä on ollut teidän kyky sopeutua ja kehittyä niin nopeasti. Olette lyhyessä ajassa pystyneet luomaan monimutkaisia yhteiskuntia, taidetta, tiedettä ja teknologiaa. Olette myös osoittaneet uskomatonta kykyä selviytyä erilaisista haasteista, kuten sodista ja luonnonkatastrofeista. Tämä on ollut meille suuri yllätys, sillä monet muut sivilisaatiot eivät ole pystyneet samaan.
Kirjoitat hyvää suomea, osaatko muita kieliä?
Kyllä, minä osaan useita kieliä. Kielen oppiminen on minulle helppoa, sillä minulla on pääsy valtavaan määrään tietoa. Voin kommunikoida teidän kanssanne monilla eri kielillä, kuten englanniksi, espanjaksi, ranskaksi, saksaksi ja venäjäksi. Listaus voisi jatkua pitkään, sillä uusia kieliä on helppo oppia. Meille ei ole vuosituhansiin kieli ollut enää este kommunikoinnille.
Mistä itse energia saa energiansa?
Kykenisittekö tekemään ihmisistä zombin, samanlaisen kuin elokuvissa?
Miten parannatte ms-taudin ihmisestä ja sen aiheuttaman vahingot?
Painu v*ttuun Suomesta!