Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värianalyysi, pystyykö oman väri vuodenaikansa selvittämään itse?

Vierailija
19.01.2025 |

Onko kukaan selvittänyt itse? Ja onko luotettavaa vai pitääkö maksaa ammattilaiselle?

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy. Voi kysyä myös tekoälyltä.

Miten tuo toimii?

Menet ulos päivänvaloon puolipilvisellä säällä. Otat kuvan itsestäsi ja lataat sen tekoälyn analysoitavaksi.

Vierailija
122/128 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku tällaiseen?

Kyllä ne vaan tietyt värit näyttää päällä paremmilta kuin toiset. Toiset saa oikein hehkumaan kun toiset taas saa näyttämään homssuiselta.

Se on totta. Mutta ihmisen väritys on monimutkainen, eikä sitä voi siksi jaotella tuollaisiin vuodenaikoihin. Uskooko joku tosissaan, että ihminen on aina kaikilta osin joko lämmin tai kylmä? Ihmisellä on niin paljon ulkonäköön vaikuttavia geenejä, että on hyvin tavallista, ettei näin olekaan.

Neutraaleja ihmisiä on olemassa varmasti, mutta uskoisin suurimman osan ihmisistä olevan helposti sijoitettavissa noihin kategorioihin - itsekin olen todella selkeä tapaus. Ja vasta tutustuttuani noihin juttuihin, ymmärsin kuinka suuri merkitys ulkonäölle oikeilla väreillä

Juu, suurin osa sopii noihin, mutta ei kaikki. Ja siksi ei kannata tuosta maksaa. Pitää soveltaa ja testailla itse jos ei sovi mihinkään noista. Minulla on ristiriitainen väritys eli silmät eivät ole linjassa muun värityksen kanssa.

Se silmien väri on todella pieni väripinta verrattuna ihoon ja hiuksiin. Ennemmin kannattaa verrata sitä ihon ja silmien värin kontrastia kuin etsiä silmistä yhtä ruskeaa pilkkua yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä minä olen?

Suonet näyttävät turkooseilta

Silmät vihreät

Hiukset vaalean kupariset

Olet kevät.

Vierailija
124/128 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätän itse mitkä värit minulle sopivat, ei siihen kenenkään analyyseja tarvita.

Vierailija
125/128 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä minä olen?

Suonet näyttävät turkooseilta

Silmät vihreät

Hiukset vaalean kupariset

Olet kevät.

Näin, erittäin todennäköisesti.

Vierailija
126/128 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä päätän itse mitkä värit minulle sopivat, ei siihen kenenkään analyyseja tarvita.

Juu, ei ainakaan kannata maksaa tosta, itekin sain väärän tuloksen alkuun, myöhemmin onkin selvinnyt et oon kesä (en suinkaan kevät mikä tulos tuli tossa aikanansa)

Vierailija
127/128 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy itse selvittämään. Usein myös riittää sekin, kun katsoo peilistä, sopiiko väri vai ei. 

Mä en osaa katsoa. Kun tykkään tietyistä väreistä mutta en tiedä sopiiko ne.

Ap

Epäsopivimmat näyttää yleensä aika huonolta. Minulla esimerkiksi sinapinkeltainen näyttää ihan kauhealta. Ihoni näyttää possunpinkiltä sen rinnalla.

Ja mulla kirkkaan siniset vie kaiken värin naamasta. Lisäksi oli mielenkiintoista nähdä kuinka eläinkuosi teki minusta sairaan näköisen.

Vierailija
128/128 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy itse selvittämään. Usein myös riittää sekin, kun katsoo peilistä, sopiiko väri vai ei. 

Mä en osaa katsoa. Kun tykkään tietyistä väreistä mutta en tiedä sopiiko ne.

Ap

Epäsopivimmat näyttää yleensä aika huonolta. Minulla esimerkiksi sinapinkeltainen näyttää ihan kauhealta. Ihoni näyttää possunpinkiltä sen rinnalla.

Ja mulla kirkkaan siniset vie kaiken värin naamasta. Lisäksi oli mielenkiintoista nähdä kuinka eläinkuosi teki minusta sairaan näköisen.

Eläinkuosi nyt ei vaikuta mihinkään vaan sen eläinkuosin värisävy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi