Suosittele painopeittoa?
Nukuin viimeyön norm peittoni lisäksi toisen hieman painavamman peitteen alla ja se oli se tuntemus kuin lohdullinen ja lämmin syli, ihanaa käpertyä sinne alle "turvaan" kaikelta pas kalta.
Kommentit (131)
Minulla (nainen) on 6-8 kilon painopeite. Mukava painontunne tulee siitäkin ja rauhoittuu. Hieman käsivoimia tarvitaan käytössä, mm. lakananvaihdossa ja petaamisessa sekä kiskomisessa öisin päälle. Se tuli yllätyksenä. tuo käytännön puoli. Kaupassa peitepussi tuntuu aika painavalta ja miettii, uskaltaako sen alla nukkua. Mutta paino jakautuu sitten sängyssä koko alalleen (eli painon tunne vähenee), ja jopa tuntuu, että onko siitä sitten kuitenkaan apua.. Aloittaisin kokeilun iisimmästä päästä. Joskushan peitekin on pestävä. Nyt on jäänyt epäselväksi, voiko sen konepestä ja missä?
Vierailija kirjoitti:
No meillä on finlaysonilta. Ihan ok.
Sama juttu, Finlaysonin täälläkin ja on tähän mennessä ajanut asiansa.
Miksi palsta on niin outo paikka? Koska kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä ja he eivät ole vastuussa sanomisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on autisteille tarkoitettu peitto, mutta kyllä sitä voi yyhhootkin käyttää koska sehän on sama asia..
Kokemuksen syvä rintaääni, montako yh-äitiä on sun jäljiltä?!
Vierailija kirjoitti:
Painopeiton alla on tosi rankkaa painaa muijaa.
T.Jami
ymmärrätkö sinä, että ivaat tuommoisella puheella vaimoasi!
Vierailija kirjoitti:
Niin.. kovin ihmeteltiinkin poikien kanssa ,että miten nuo pysyy yhdessä kun käyvät sen kaiken paskan läpi, mutta levishän se lopulta.. nimittäin sun pakarat..
* Vihreät 🍀 De gröna*
Ajattele äitiäsi, hän tuskin on opettanut sinulle tuommoista naisten halventamista!
Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Painaa sopivasti peräsuolen laskeuman takaisin suoleen.
meeppä sitte hakemaan hoitoa ettei kaikki p*aska tule sieltä tänne palstalle!
Tulen hyväosaisesta perheestä ja olen itse myös hyväosainen. Miksi se on niin vaikea ymmärtää?
13 kiloa on ihan ok.