Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon
Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei vanhempaa puolisoa ikinä. Vanhat akat haisevat kuselle.
Haisevat harvemmin kuin vanhat ukot.
Noilla vanhoilla +40 v. mummoilla kun ei enää pysy kuset sisällään, vaan lirutavat sitä joka paikaan. Ja se hiekkainen & hiivainen kusinen suolenpätkä sen lisäksi käryää pahimmillaan niin helvetin oksettavalle, että siihen ei riitä sanat kuvamaan. HyH HyH! mitä otuksia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaiset huru-ukot keski-iän kriisissä omaishoitajaa etsimässä. Ei mitään uutta auringon alla.
Ei vaan pystytissistä naista. Lisäksi nainen on mukavampi luonteeltaan nuorena.
Kas kun nuoremmalla miehelläkin se on sama juttu, paitsi että pystytissien sijaan pystymuna.
Miehillä on tosiaan harhaiset luulot miltä esim.50 vuotias mies näyttäää. Katsokaa joskus siihen peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat palsta-akat eivät yhtään tykänneet tästä tutkimustuloksesta. Onhan se karua huomata, ettei enää ole haluttu ikäistensä joukossa, kun nuorena se on ollut naisille itsestäänselvyys. Etuoikeuksista luopuminen on näemmä tuskallista.
Miksi nuori, kaikkien naisten haluama mies viettää aikaa vanhojen akkojen palstalla ja on kovin kitkerä? Kerropa mulle se?
Hirmu yllätys-not. Tässä taas todiste siitä,miksi parisuhde on huono diili naiselle. Paitsi toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa olla vanhan ukkelin hospice wife? Täytyy olla tosi epätoivoinen tuvetakseen omaishoitajaksi ruokaa vastaan.
Kukaan mies ei ole omaishoitajan tarpeessa 50-vuotiaana. Mies on tuolloin parhaassa isässä. 80-vuotiaana mies voi ehkä tarvita omaishoitajaa.
Tuo miehen paras ikä on kyllä niin klisee. 8 vuotta vanhemman miehen kanssa avioituneena on kyllä karua katsoa miehen rajua vanhenemista joka alkoi vähän vaille viisikymppisenä. Eikä siinä mitään, rakastan häntä tietenkin, mutta välillä ei voi mitään sille tunteelle että on papan kanssa liikkeellä. En tiedä uskooko jotkut miehet oikeasti tuohon lohdutteluun kuinka 50 mies olisi miehen paras ikä, oma mieheni ainakaan ei usko vaivojaan valitellessaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on tosiaan harhaiset luulot miltä esim.50 vuotias mies näyttäää. Katsokaa joskus siihen peiliin.
En ole harmaantunut yhtään. Testosteronipitoisuudet ovat nyt korkeammat kuin oli 20-vuotiaana. Parta kasvaa nopeammin kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole harmaantunut yhtään. Testosteronipitoisuudet ovat nyt korkeammat kuin oli 20-vuotiaana. Parta kasvaa nopeammin kuin koskaan.
Minä olen 50 + v nainen. En ole harmaantunut yhtään. Ei ole vaihdevuosia. Hiukset ovat pitkät surffikiharat.
Niin. Mutta kyllä minä ja sinäkin vanhenemme,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa olla vanhan ukkelin hospice wife? Täytyy olla tosi epätoivoinen tuvetakseen omaishoitajaksi ruokaa vastaan.
Kukaan mies ei ole omaishoitajan tarpeessa 50-vuotiaana. Mies on tuolloin parhaassa isässä. 80-vuotiaana mies voi ehkä tarvita omaishoitajaa.
Tuo miehen paras ikä on kyllä niin klisee. 8 vuotta vanhemman miehen kanssa avioituneena on kyllä karua katsoa miehen rajua vanhenemista joka alkoi vähän vaille viisikymppisenä. Eikä siinä mitään, rakastan häntä tietenkin, mutta välillä ei voi mitään sille tunteelle että on papan kanssa liikkeellä. En tiedä uskooko jotkut miehet oikeasti tuohon lohdutteluun kuinka 50 mies olisi miehen paras ikä, oma mieheni ainakaan ei usko vaivojaan valitellessaan.
Et näytä rakastavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat palsta-akat eivät yhtään tykänneet tästä tutkimustuloksesta. Onhan se karua huomata, ettei enää ole haluttu ikäistensä joukossa, kun nuorena se on ollut naisille itsestäänselvyys. Etuoikeuksista luopuminen on näemmä tuskallista.
Miksi nuori, kaikkien naisten haluama mies viettää aikaa vanhojen akkojen palstalla ja on kovin kitkerä? Kerropa mulle se?
Olen nuori nainen. Turhaan yrität kääntää keskustelua minuun, Hanna-täti.
Jee,mun ihastus on 53v ja sen vaimo 46v mummo
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ihmettelen suuresti vanhojen naisten (ja miesten) kritisointia. Me kun kaikki olemme samassa veneessä. Meistä jokainen on joskus ollut kiinteä ja rypyton, ja jokaisesta meistä tulee jonain päivänä löysä ja ryppyinen. Kellään ei ole vara kritisoida toisen ikää. Eli onko kritisointi loppupeleissä itsevihaa?
Ottakaa naiset huomioon parisuhdemarkkinoilla, että myös ne +65v jäntevän sporttiset hopeaparrat ovat seuraa vailla. Ajattele nyt niitä kireitä pyöräilyshortseja piukeiden pakaroiden päällä sillä platinahapsella, kun menette yhdessä kesäisin pyöräretkille!
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä näyttää. Samaa ei voi sanoa naista, ja sen tämä tutkimustuloskin vahvistaa. Ei auta vanhojen akkojen itku ja parku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näytä rakastavan
Kyllä rakastan. Ja siksi onkin karua katsoa kun oma rakas rapistuu. Ei se rakkautta vähennä, mutta rakkaan toivoisi voivan hyvin ja pysyvän ikuisesti terveenä. Näinhän ei tietenkään koskaan käy. Kommenttini tarkoitus ei ollut moittia miestäni vanhenemisesta, vaan peräänkuuluttaa itselleen rehelisyyttä miehiltä jotka korskeasti väittävät että mies on viisikymppisenä parhaassa iässä. Ei ole, ja oikeasti kaikki tietävät tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olet.
Meillä on vuoden ikäero 20-vuotiaana, se on edelleen sama 60-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä näyttää. Samaa ei voi sanoa naista, ja sen tämä tutkimustuloskin vahvistaa. Ei auta vanhojen akkojen itku ja parku.
Niin, miesten omasta mielestä vanhat miehet näyttää hyviltä. Naisilla on toinen näkemys.
en tiedä missä vaiheessa tulee tuo, ettei ole haluttu ikästensä joukossa, mutta minä olen 56 v eikä sellaista ole vielä tullut vastaan. Terv. Vanha palsta-akka