Tuttu hakee Tinderistä aina uuden miehen kun edellinen suhde päättyy. Ei siinä sinänsä mitään mutta
hän puhuu koko ajan tyyliin "en etsi ketään, viihdyn yksin mutta taas elämä tiputti tällaisen helmen eteeni".
Kommentit (19)
Joillakin on sen verran matala rima että jopa kakkakikkare voi tuntua helmeltä. Kukapa siinä kukaan muu on arvostelemaan mistä joku pitää.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ja tämä kutittaa sun persettä koska?
Siis miksi pitää peittää se seikka että etsii ihan aktiivisesti aina uuden miehen? Miksi väittää ettei kaipaa ketään, että niitä vain "tupsahtelee"?
Se on ihan hänen ikiomaa elämää. Älkää puuttuko toisten elämään ja tekemisiin moukat. !!!
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on sen verran matala rima että jopa kakkakikkare voi tuntua helmeltä. Kukapa siinä kukaan muu on arvostelemaan mistä joku pitää.
Näköjään sinä kuitenkin olet arvostelemaan ihmisiä kakkakikkareiksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan hänen ikiomaa elämää. Älkää puuttuko toisten elämään ja tekemisiin moukat. !!!
En minä mitään puutu, hän niistä koko ajan puhuu. Ihmettelen tuota "itsepetosta". Miksei voi myöntää suoraan ettei halua olla yksin että tykkää että on joku aina vierellä? Se on outoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi pitää peittää se seikka että etsii ihan aktiivisesti aina uuden miehen? Miksi väittää ettei kaipaa ketään, että niitä vain "tupsahtelee"?
Ei halua sinunlaiselle juorulle kertoa asioitaan. Anna hänen elää elämäänsä niinkuin itse päättää. Ymmärrätkö???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, kiinnostaa sinua koska? Voisiko syy olla, että stalkkavalle ja arvostelevalle ihmiselle ei jakseta kertoa kaikkea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään puutu, hän niistä koko ajan puhuu. Ihmettelen tuota "itsepetosta". Miksei voi myöntää suoraan ettei halua olla yksin että tykkää että on joku aina vierellä? Se on outoa.
Ap
Puutui kun oiken tänne tulet levittelemään ja mouruamaan että joku ei sulle kerro kaikkia ajatuksiaan ja tekemisiään. Häpeä .
ä
Jo se että "en etsi miestä" mutta on tinderissä on aika ristiriitaista.
Mutta kumoaa aina kaiken ennalta sanotun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se nyt vain on hänen tapansa puhua noista asioista. Tuskin hän oikeasti on huomaamatta sitä miten asiat tapahtuvat mutta hänestä on jostain syystä vain hauska esittää asiat noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aikuisillakin on eri kehitystasonsa, eikä suurin osa meistä koskaan saavuta niitä korkeimpia. Minusta on outoa, että sinä puhut ystävästäsi hänen selän takana. Miksi et voisi suoraan hänen kanssaan keskustella aiheesta?
Ihminen on sokea omalla käytökselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kumoaa aina kaiken ennalta sanotun.
Ei siinä sinänsä mitään mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puutui kun oiken tänne tulet levittelemään ja mouruamaan että joku ei sulle kerro kaikkia ajatuksiaan ja tekemisiään. Häpeä .
ä
Ei kun hän nimenomaan kertoo ja puhuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Itsepetosta" on tämä sinun aloituksesikin. En haluasi haukkua ystävääni, MUTTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Itsepetosta" on tämä sinun aloituksesikin. En haluasi haukkua ystävääni, MUTTA.
En hauku vaan haluan ymmärtää miksi tekee noin. Ajatteleeko hän kenties minusta että paheksun Tinderiä ja "miestenmetsästämistä" ja siksi kertoo ikään kuin että nämä miehet tulisivat sattumalta vastaan.
Ap
Ehkä päättymiseen on joku syy aina. Mikä se on kulloinkin?