Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon

Vierailija
19.01.2025 |

Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.

https://yle.fi/a/74-20137032

Kommentit (431)

Vierailija
121/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten taso laskee iän myötä koska naisen keho muuttuu rumemmaksi iän myötä, tulee ryppyjä, ylipainoa, kehon piirteet "lässähtää".. jne 

Miehillä taas taso usein nousee iän myötä koska iän myötä mihin tulot,status työelämässä ja varallisuus vain kasvaa. 

Tämä on ihan luonnollinen asia ja se pitää meidän vain hyväksyä. 

Vierailija
122/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisillä ihmisillä on se yhteinen asia että näyttävät kaikki miehiltä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppisillä ihmisillä on se yhteinen asia että näyttävät kaikki miehiltä.  

Paitsi että miehet näyttävät naisilta.

Vierailija
124/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on tosiaan harhaiset luulot miltä esim.50 vuotias mies näyttäää. Katsokaa joskus siihen peiliin. 

Hyvältä näyttää. Samaa ei voi sanoa naista, ja sen tämä tutkimustuloskin vahvistaa. Ei auta vanhojen akkojen itku ja parku. 

Niin, miesten omasta mielestä vanhat miehet näyttää hyviltä. Naisilla on toinen näkemys.

Ei näytä olevan tämän tutkimuksen mukaan, kun kerran viisikymppisenä miehet pariutuvat keskimäärin 8 vuotta nuoremman naisen kanssa. Kiukuttaahan se vanhaa akkaa. :D

Vierailija
125/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten taso laskee iän myötä koska naisen keho muuttuu rumemmaksi iän myötä, tulee ryppyjä, ylipainoa, kehon piirteet "lässähtää".. jne 

Miehillä taas taso usein nousee iän myötä koska iän myötä mihin tulot,status työelämässä ja varallisuus vain kasvaa. 

Ei päde nykymaailmassa, jossa nainen voi hankkia varallisuutta itse. Mies valitaan toisin perustein, ja silloin alkaa merkitä miehen muuttuminen rumemmaksi iän myötä, rypyt, ylipaino, lässähtäminen ym

Vierailija
126/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhä miestäni 5v vanhempi.

Yhdessä 39v

n64v

Vierailija
127/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päde nykymaailmassa, jossa nainen voi hankkia varallisuutta itse. Mies valitaan toisin perustein, ja silloin alkaa merkitä miehen muuttuminen rumemmaksi iän myötä, rypyt, ylipaino, lässähtäminen ym

Aika nihkeää vaikuttaa olevan naisten varallisuuden karttuminen.  

Vierailija
128/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa naiset huomioon parisuhdemarkkinoilla, että myös ne +65v jäntevän sporttiset hopeaparrat ovat seuraa vailla. Ajattele nyt niitä kireitä pyöräilyshortseja piukeiden pakaroiden päällä sillä platinahapsella, kun menette yhdessä kesäisin pyöräretkille!

Kenellä ne platinahapset nyt olikaan 🤣

Vierailija
129/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pätee. Miksi työtön tai pienituloinen mies ei ole naisten mielestä yhtä haluttava kuin lentäjä,lääkäri,lakimies,huippu-urheilija,näyttelijä tai yritysjohtaja? Miehen tasoon vaikuttaa yhä status ja raha voimakkaasti vaikka nykyisin naiset pystyy myös hankkimaan rahaa työnteolla. 

Vierailija
130/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on tosiaan harhaiset luulot miltä esim.50 vuotias mies näyttäää. Katsokaa joskus siihen peiliin. 

Hyvältä näyttää. Samaa ei voi sanoa naista, ja sen tämä tutkimustuloskin vahvistaa. Ei auta vanhojen akkojen itku ja parku. 

Niin, miesten omasta mielestä vanhat miehet näyttää hyviltä. Naisilla on toinen näkemys.

Ei näytä olevan tämän tutkimuksen mukaan, kun kerran viisikymppisenä miehet pariutuvat keskimäärin 8 vuotta nuoremman naisen kanssa. Kiukuttaahan se vanhaa akkaa. :D

Kyse oli Haluamisesta, ei että Saavatko.

Minun käsitykseni mukaan kukaan ei ole äkäisempi "kranttuja suominaisia" kohtaan kuin viisikymppinen mies.

Kertoo omaa tarinaansa siitä, vastaavatko vanhojen miesten toiveet todellisuutta.

Vierailija
131/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat palsta-akat eivät yhtään tykänneet tästä tutkimustuloksesta. Onhan se karua huomata, ettei enää ole haluttu ikäistensä joukossa, kun nuorena se on ollut naisille itsestäänselvyys. Etuoikeuksista luopuminen on näemmä tuskallista. 

Miksi nuori, kaikkien naisten haluama mies viettää aikaa vanhojen akkojen palstalla ja on kovin kitkerä? Kerropa mulle se?

Olen nuori nainen. Turhaan yrität kääntää keskustelua minuun, Hanna-täti. 

Olen eri, mutta ihmettelen suuresti vanhojen naisten (ja miesten) kritisointia. Me kun kaikki olemme samassa veneessä. Meistä jokainen on joskus ollut kiinteä ja rypyton, ja jokaisesta meistä tulee jonain päivänä löysä ja ryppyinen. Kellään ei ole vara kritisoida toisen ikää. Eli onko

Niinpä. Muista, että olin aika vanha, kun OIKEASTI tajusin oman kasikymppisen isoäitini myös joskus olleen nuori ja kaunis. Tajusin hänen eläneen sama elämää kuin minä olin elänyt. Hänellä on ollut yhtä monta nuoren ihmisen kaunista vuotta kuin minulla. Vaikka hän ei ollut enää nuori, niin hän on jo sen nuoruuden elänyt.

En osaa selittää tätä oivallusta paremmin. Mutta tämän oivalluksen jälkeen arvostellut enää kenenkää ikää.

Todellakin: samassa veneessä ollaan.

Vierailija
132/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vadta 50-vuotiaana pariutuvalla onkin mennyt muutama aikaisempi vuosikymmen ihan ohi.

Vierailija
133/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kuitenkaan tunne seksuaalista halua miehen työelämän asioita kohtaan, vaan siihen seksuaaliseen vetovoimaan vaikuttaa mm. ulkoinen olemus. Ja miehen kohdalla tuo sama ikääntyminen tapahtuu myös. Ja se vaikuttaa. Se oli ihan luonnollinen asia ja se pitää meidän vain hyväksyä.

Ja nyt kun tässä ketjussa puhutaan viisikymppisistä, niin ei ole kyllä miehenkään asema parhaimmillaan työelämässä 50+ ikäisenä. Tuo on ihan harhakuvitelmaa. Ikäsyrjintä osuu myös miehiin - työnantaja palkkaa mieluummin 30-40-vuotiaan miehen kuin 50+ miehen.

Vierailija
134/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiukuttaisi? Mulla on 9 vuotta vanhempi mies itsellä. Kyllä hän mun mielestä näyttää hyvältä, kun näen hänessä sen nuoren, oikeasti komean miehen edelleen. 

Oon vaan huomannut että miehet yleisesti pitää hyvännäköisinä paljon vanhempia miehiä kuin naiset. Omakin mies kehuu tosi vanhoja miesnäyttelijöitä komeiksi, mä taas katson niitä nuorempia... Ja on tämä varmasti myös toisinpäin, itsekin ihailen naisissa enemmän iän tuomaa karismaa kuin lapsenomaisuutta. Miehet varmasti kuitenkin pitää nuorempia paremman näköisinä. Ihan luonnollista että vastakkaisessa sukupuolessa katsoo eri asioita kuin omassa.

Vierailija
135/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat palsta-akat eivät yhtään tykänneet tästä tutkimustuloksesta. Onhan se karua huomata, ettei enää ole haluttu ikäistensä joukossa, kun nuorena se on ollut naisille itsestäänselvyys. Etuoikeuksista luopuminen on näemmä tuskallista. 

Niinkö luulet? Tai et osaa lukea ketjussa olevia viestejä naisilta.

Olen haluttu nainen. En kelpuuta ketä tahansa. Tapasin mieheni kun olin 51v. 🙂

T. 54v.

Vierailija
136/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat naiset kelpaavat nuorille miehille vain ravintoillan jälkeen kännipanoiksi kun muutakaan naista ei löytynyt ravintolasta sinä iltana.

Vierailija
137/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varallisuudella on arvoa vain sille nuoresta asti yhdessä olleelle vaimolle, kenen kanssa varallisuus on tehty.

Suomessa on avioehto. Jos laittaa hynttyyt yhteen vanhan miehen kanssa, niin nainen EI saa varallisuutta eikä enää edes kunnon kyytejä, ei mitään.

Tarjolla ei ole kuin itsekeskeinen, yksinäinen mies, jolle on kovin helppoa haukkua kaikkia muita vaan ei itseään. 

Vierailija
138/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun tuon tutkimuksen mukaan naiset pariutuivat pari vuotta vanhemman kanssa ja miehet pariutuivat 8 vuotta nuoremman kanssa. Sitä en tiedä, miten tämä on samaan aikaan mahdollista samassa maailmassa, mutta se on toinen kysymys.

Vierailija
139/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vadta 50-vuotiaana pariutuvalla onkin mennyt muutama aikaisempi vuosikymmen ihan ohi.

Ja tässä viestissä näkyy hienosti taas palstanaisen älykkyys. :D

Vierailija
140/431 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun tuon tutkimuksen mukaan naiset pariutuivat pari vuotta vanhemman kanssa ja miehet pariutuivat 8 vuotta nuoremman kanssa. Sitä en tiedä, miten tämä on sama

Minustakin tuo herätti kysymyksiä. Sama tilanne kuin seksi-kyselyissä: Miehet harrastaa useammin kuin naiset, mutta kenen kanssa he oikein seksiä sitten harrastavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi