Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon
Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.
Kommentit (431)
Mies voi haluta. Mutta minä en halua eläkeläismiestä.
n56
Sehän selittää sitten sen kun hiekka-aavikolla mies menee 17-vuotiaana naimisiin niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää pitäisi tietää, miksi 50 v nainen haluaisi miehen, jos on edellisestä eroon päässyt?
Tämä! Tärkein kysymys.
Voin omasta puolestani vastata, ettei mistään syystä. Ainakaan omanikäistä tai vanhempaa miestä vanhenevan miehen ongelmien kera ei kannata valita. Jos haluaa villiä menoa ja ns kunnon kyydit, kannattaa valita nuorempi mies eikä mitään niin kovin vakavaa suhdetta, että vaarana on joutua siivoojaksi, piiaksi ja pyykkäriksi niin kuin vanhemman ukon kanssa on vaarana käydä, ilman että saa edes vaivanpalkaksi niitä kunnon kyytejä.
Joku muu saa hieroa sen pillerinkyllästämän kuolleen käärmeen eloon jos pystyy feikata sen max 2 min minkä koettelemus kestää. Mulle riitti. Lähdin menemään. Puistattaa muistellakin sitä raivorunq ja jatkuvaa lerpahtelua. Totuus on ikävä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Hah, moni 50-vuotias eronnut nainen ei edes halua enää miestä riesakseen. Täytän tänä vuonna 50 vuotta ja jos meillä tulisi mieheni kanssa ero niin en todellakaan etsisi uutta parisuhdetta. Olisin onnellinen ihan itsekseni. Jos haluaisin seksiä niin sitä harrastaisin itseäni nuorempien kanssa.
Miten niin riesaksi? Mä tapasin mieheni kun olin 51v. Meillä on hyvä ja toimiva parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa yhtään vaikka mies olisi sen 8 vuotta vanhempi. Nuorempana olin avioliitossa pitkään itseäni 5 v vanhemman kanssa. Ero on siis vain 3 vuotta tutkimuksen tulokseen. Seurustelin myös pitkään itseäni 8 v nuoremman miehen kanssa olessani 40-50 v. Luen että mies on omanikäinen kunhan hän on +-10 vuotta.
Vanhempana nuo erot korostuu. Moni viiskymppinen mies on jo aivan paappaantunut.
Olen itse 49 v joten tiedän mistä puhun ja tiedän toki mistä sinäkin puhut. Moni on papparainen, mutta ei kaikki. Tällä hetkellä olen kiinnostunut itseäni 8 v vanhemmasta miehestä ja siksi tähän alunperin vastasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes iso ikäero.
Ikä ei kerro kaikkea. Me vanhetaan eri tahtiin. Moni reilusti nuoremman ottanut nainen saa todeta ajan kanssa, että ei se mies niin "nuori" ollutkaan.
So not?!
Ihan täysin normaali ja suotava ikäero.
Saahan ne papat haluta vaikka kuuta taivaslta, toinen juttu sitten on mitä oikeasti saavat. Kukaan itseään arvostava nainen ei pidä kiinni huonosta miehestä, miksi ihmeessä pitäisi? Vapautin huonon miehen takaisin luontoon 40+v ja olen ollut 12 vuotta tyytyväinen näin.
Kuulun desiiliin joka haluaa vielä nuoremman naisen.
Juu, ei vanhempaa puolisoa ikinä. Vanhat akat haisevat kuselle.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei vanhempaa puolisoa ikinä. Vanhat akat haisevat kuselle.
Haisevat harvemmin kuin vanhat ukot.
Kuka haluaa olla vanhan ukkelin hospice wife? Täytyy olla tosi epätoivoinen tuvetakseen omaishoitajaksi ruokaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin 3 kymppisenä yhteen itseäni vuotta vanhemman näyttävän näköisen miehen kanssa. Vielä miehen ollessa 40+ huomasin, että teinitytötkin kikatteli hänen lähettyvillään. Oli siis vielä tuolloin oikein hyvän näköinen. 50v alkoi todella nopeasti vanhentua mieleltään ja kropaltaan. Kroppa kuihtui lihaksettomasti, hartioista tuli pullot, pylly alkoi roikkua jne. Hiukset harmaantui ja mies alkoi vaan näyttää "rähjäiseltä" papalta. Kun minua alettiin luulemaan hänen lapsekseen, niin tajusin oikein kunnolla mihin suuntaan tässä ollaan menossa. Ollaan sittemmin erottu. Tässä kohtaa "kasvoimme erilleen" piti kyllä paikkansa.
Hän ei sitten pitänyt kunnostaan huolta yhtään. Jos olisi liikkunut ja tehnyt voimaharjoittelua, niin mitään em. ei olisi tapahtunut, ehkä nyt hiusten harmaantumista lukuun ottamatta.
No tämä ei pitänyt paikkansa. Teki niin raskasta työtä teollisuushallien rakentajana koko sen ajan kun olimme yhdessä. Lähes joka viikko vielä teki 6 pv työviikkoa. Lihakset vaan surkastui jostain syystä. Vanhempsnsa kuihtuivat samalla tavalla.
Kaikkea saa maailmassa vapaasti haluta. Mutta turha tulla valittamaan jos ei saa.
Vaikea uskoa että moni +40v nainen haluaisi viittä vaille eläkeläisen kaverikseen. Lapset on pieniä ja töissä on paljon tehtävää. Miehen pitää pysyä perässä. Jos mies on reipas ja terve ja jaksaa hoitaa lapset, kotityöt jne niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa olla vanhan ukkelin hospice wife? Täytyy olla tosi epätoivoinen tuvetakseen omaishoitajaksi ruokaa vastaan.
Kukaan mies ei ole omaishoitajan tarpeessa 50-vuotiaana. Mies on tuolloin parhaassa isässä. 80-vuotiaana mies voi ehkä tarvita omaishoitajaa.
Vanhat palsta-akat eivät yhtään tykänneet tästä tutkimustuloksesta. Onhan se karua huomata, ettei enää ole haluttu ikäistensä joukossa, kun nuorena se on ollut naisille itsestäänselvyys. Etuoikeuksista luopuminen on näemmä tuskallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin 3 kymppisenä yhteen itseäni vuotta vanhemman näyttävän näköisen miehen kanssa. Vielä miehen ollessa 40+ huomasin, että teinitytötkin kikatteli hänen lähettyvillään. Oli siis vielä tuolloin oikein hyvän näköinen. 50v alkoi todella nopeasti vanhentua mieleltään ja kropaltaan. Kroppa kuihtui lihaksettomasti, hartioista tuli pullot, pylly alkoi roikkua jne. Hiukset harmaantui ja mies alkoi vaan näyttää "rähjäiseltä" papalta. Kun minua alettiin luulemaan hänen lapsekseen, niin tajusin oikein kunnolla mihin suuntaan tässä ollaan menossa. Ollaan sittemmin erottu. Tässä kohtaa "kasvoimme erilleen" piti kyllä paikkansa.
Hän ei sitten pitänyt kunnostaan huolta yhtään. Jos olisi liikkunut ja tehnyt voimaharjoittelua, niin mitään em. ei olisi tapahtunut, ehkä nyt hiusten harmaantumista lukuun ottamatta.
No tämä ei pitänyt paikkansa. Teki niin raskasta työtä teollisuushallien rakentajana koko sen ajan kun olimme yhdessä. Lähes joka viikko vielä teki 6 pv työviikkoa. Lihakset vaan surkastui jostain syystä. Vanhempsnsa kuihtuivat samalla tavalla.
Joopajoo
Vierailija kirjoitti:
Saahan ne papat haluta vaikka kuuta taivaslta, toinen juttu sitten on mitä oikeasti saavat. Kukaan itseään arvostava nainen ei pidä kiinni huonosta miehestä, miksi ihmeessä pitäisi? Vapautin huonon miehen takaisin luontoon 40+v ja olen ollut 12 vuotta tyytyväinen näin.
Mies hakee ulkomailta nuoremman naisen. Niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat palsta-akat eivät yhtään tykänneet tästä tutkimustuloksesta. Onhan se karua huomata, ettei enää ole haluttu ikäistensä joukossa, kun nuorena se on ollut naisille itsestäänselvyys. Etuoikeuksista luopuminen on näemmä tuskallista.
Ei ole sitten sinullakaan luetun ymmärtämistä.
Hah, moni 50-vuotias eronnut nainen ei edes halua enää miestä riesakseen. Täytän tänä vuonna 50 vuotta ja jos meillä tulisi mieheni kanssa ero niin en todellakaan etsisi uutta parisuhdetta. Olisin onnellinen ihan itsekseni. Jos haluaisin seksiä niin sitä harrastaisin itseäni nuorempien kanssa.