Tutkimus: Mies haluaa 50-vuotiaana keskimäärin 8 vuotta nuoremman vaimon
Nuorena solmitun avioliiton ikäero on sen sijaan pieni. Naisten kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni miehestään eikä erota, koska oman ikäisen miehen löytäminen 50-vuotiaana on naiselle todella vaikeata.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 52, eikä haittaisi löytää 10v nuorempi mies. Sitten kun ollaan molemmat 10-15 vuotta vanhempia, ei tarvitse kummallakaan enää mikään toimia kuten nuorempana.
Mikä vika tässä on?
Vierailija kirjoitti:
Ketju todistaa sen, että suuri osa miehistä ei rakasta tai edes välitä naisesta. Nainen on heille vain statussymboli, mitä nuorempi, sen parempi, kuin auto, jota esitellä ihaileville, kaateellisille kavereille. Naisten tulisi jo nuoresta pitäen yhä enemmän keskittyä omaan elämäänsä miesten sijaan. Parisuhde on harvoin hyvä diili naiselle, joka vaihdetaan aina parempaan, nuorempaan mahdollisuuden tullen. Älkää rakentako mitään miehen varaan. Omat asunnot ja omat säästöt, eikä lapsia. Helpompi erota ja kun lopulta tulee kuitenkin jätetyksi nuoremman vuoksi.
Nainen yleensä ottaa eron ihan mitättömästä syystä, jolloin mies päivittää nuorempaan naiseen. Muussa tapauksessa mies olisi jatkanut samanikäisen naisen kanssa parisuhdetta.
"Voevoe. Eihän se rouvan vika ole, jos mieheltä istumapissankin tekeminen kestää n. 12 min. Ja miehet valehtelee noista erektiohäiriöistään, luultavasti ovat paljon yleisempiä kuin yleisesti esitetään."
Vaikuttaa siltä, että sinulla on laaja tietämys erektioista.
Ei alle 45v kiitos, ettei vahingossakaan paksuunnu.
M51
Mistä tuo johtuu, että noin usein parisuhteet toteutuu noin, että mies on vanhempi kuin nainen? Ymmärrän toki että miehet haluavat itseään nuoremman kumppanin, mutta sitä en ymmärrä että miksi he saavat sellaisen.
Tuttu teki kolme lasta vaimonsa kanssa, lapset oli alle kymmenvuotiaita, kun tuli miehelle mikälie ikäkriisi.
40 vuotias vaimo vaihtui lennosta 28 vuotiaaseen blondiin.
Ei mennyt kuin muutama kuukausi niin uusi tyttöystävä oli raskaana.
Vauva syntyi ja ei mennyt kuin alle vuosi niin tyttöystävä oli jälleen raskaana. Nyt oli tulossa kaksoset.
Mies maksaa nyt elatusmaksuja kuudesta (6) kakarasta ja asuu yksin Espoossa asuntovaunussa.
Nainen 40, mies 50 - tilanne on vielä ookoo.
Sitten kun ollaan 50 ja 60, niin ikäero alkaa näkyä konkreettisemmin, ja nainen kaivata nuorempaa miestä. Järkevästi ajatellen naisen kannattaa pariutua vähän muoremman kanssa, koska miehet menehtyvät keskimäärin naisia aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sori, mutta näin kolmekymppisenä naisena... Mitä viisikymppinen mies minulle muka voisi tarjota? Jos mies on esim. henkisesti samalla tasolla minun kanssa, niin miksi haluaisin seurustella miehen kanssa, joka on 20v jälessä oman kehityksensä kanssa?
5-kymppinen mies arvostaa sinua ihmisenä. Nuorta alle 40-vuotista miestä kiinnostaa ainoastaan naisen rämemajava ja suikkarin suu.
Ei varmasti arvosta koska tuon ikäistä miestä ei kiinnosta oman ikäiset vaan on pakko saada huomattavasti nuorempaa
Nainen on luonteeltaan mukava yleensä vain nuorena. Vanhempana nainen yleensä tulee ärtyneeksi alkaa töksäytellä ilkeitä kommentteja.
Oman kokemukseni mukaan nuorena on ilkeä ja ymmärtämätön, mutta toisaalta vieraille myös feikkaa, että on mukava, kun ei ole itsevarmuutta näyttää, mikä oikeasti on. Näin vanhempana sitä saattaa olla pinnallisesti äreä, mutta oikeasti paljon sydämellisempi ja ymmärtäväisempi ihminen kuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pinnallisuus ei koskaan yllätä.
Ja kyvyttömyys nähdä itseään.
Mutta: saa sitä haluta. Useimmat 50-vuotiaat naisetkin ottaa mieluummin 8 vuotta nuoremman joka kykenee ja jaksaa.
Naiset ottaa ja miehet haaveilee.
Itse haaveilet.
Jos olisit tässä todellisessa maailmassa, niin tietäisit että parisuhteissa nainen on yleensä se nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
No ei halua. Kyllä 35 on maksimi.
M50
Oikeastaaan 25v on maksimi.
M47
Näin 33v naisena en osaa katsoa 50+ miehiä mitenkään seksuaalisesti/romanttisesti tai nähdä heitä seksuaalisina olentoina, varmasti ovat, mutta itselleni näyttäytyvät neutraaleina kanssaihmisinä kuten vaikka toiset naiset. Minulla 3/4 kumppaneista olleet nuorempia kuin minä itse, yksi saman ikäinen teininä. Olen tosin ikäisekseni selkeästi nuoremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jos mies tai nainen haluaa vain nuorta niin puhtaasti seksisuhde se on, ei ihmissuhde. Turha kiistellä koko asiasta.. Jotkin hyötynäkökohdat on sitten höystettä.
Ei nuori nainen ole paras seksisuhteeseen. Heidän parhaat puolet ovat hoikkuus ja mukava luonne. Usein vanhempi on parempi seksisuhteessa, koska he ovat usein seksuaalisesti estottomampia.
Itse suostuin helpommin seksiin nuorena, koska olin niin kiltti ja uskoin, että tämä kuuluu nuoruuteen ja näin on tehtävä, jos on ylipäätään miehestä kiinnostunut. Estottomampi en varmasti ollut, mutta toisaalta miehetkin olivat silloin tyytyväisiä ihan tavalliseen seksiin eivätkä muuta olleet vaillakaan. Nykyään tuntuu, että jokaisella on joku outo fetissi, joka lyödään tiskiin heti tutustuttaessa, ikään kuin se olisi maailman tärkein asia. Ennen vaan tutustuttiin mukavissa merkeissä ja katsottiin rauhassa, mihin se johtaa. Ei esitelty omia seksitoiveita tuntemattomille.
Nykyään keski-ikäisenä rima on äärimmäisen korkealla. Nyt menen sänkyyn vain, jos oikeasti haluan seksiä. Haluja olisi, mutta nykyään ei oikein tahdo löytyä kohdetta sen paremmin nuorista kuin oman ikäisistäkään. Miehet pilaavat asiansa ennen kuin halut syttyvät. Ilmeisesti seksuaalisen materiaalin määrä netissä saa heidät käyttäytymään äärimmäisen tökerösti.
Tämä tytmimushan on ihan vitsi. Käytännössä nuo ikäerot.ovat mahdottomia. Miehet menevät 8 vuotta nuorempien kanssa yhteen 5-kymppisinä ja naiset omanikäisten tai pari vuotta vanhempien. Nuoremmilla ikäerot muutama vuosi. Yhtälö ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jos mies tai nainen haluaa vain nuorta niin puhtaasti seksisuhde se on, ei ihmissuhde. Turha kiistellä koko asiasta.. Jotkin hyötynäkökohdat on sitten höystettä.
Ei nuori nainen ole paras seksisuhteeseen. Heidän parhaat puolet ovat hoikkuus ja mukava luonne. Usein vanhempi on parempi seksisuhteessa, koska he ovat usein seksuaalisesti estottomampia.
Ihan täyttä puppua. Nuoret naiset ovat sekä halukkaampia että kokeilunhaluisempia sängyssä. Tuo on joku vanhojen akkojen hokema myytti, että he olisivat muka estottomampia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tytmimushan on ihan vitsi. Käytännössä nuo ikäerot.ovat mahdottomia. Miehet menevät 8 vuotta nuorempien kanssa yhteen 5-kymppisinä ja naiset omanikäisten tai pari vuotta vanhempien. Nuoremmilla ikäerot muutama vuosi. Yhtälö ei toimi.
Toimiihan se yhtälö. Ne komeat miehet, jotka savat niitä nuorempia naisia, myös ottavat niitä nuoria naisia. Muut miehet ja iso osa vanhemmista naisista jäävät sinkuiksi, koska markkinoilta ei löydy sellaista mitä he haluavat.
Mies valitsee nuoremman ja kauniimman ja se nuorempi ja kauniimpi valitsee rikkaamman miehen mieluummin kuin köyhemmän. Miehen luonne on yks hailee.
Ei riitä. Parempi ikäero on 10-25 v ja vaimo toki esim. Ukrainasta.
Juu, halutkoon vaan. Mäkin haluan 50 eukkona parikytvuotta nuoremman miehen. Haluta saa mitä vaan eri asia toteutuuko
Höpö höpö.