Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2vk, 1400kcal/pv, paino tippunut 0g

Vierailija
19.01.2025 |

Tuolla kalorimäärällä en ole kärsinyt nälkää. Paino nyt 76kg. Liikuntaa viikossa 2 kertaa kuntosalia ja lisäksi spinning tai hölkkälenkki.

Pitää vissiin alentaa 1200kcaliin?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 1400 kilokaloria?

Vierailija
82/89 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sit geenit vaikuttaa ettei läski tartu? Esim itse kaljottelen joka vkloppu ja syön mitä milloinkin huvittaa mutta BMI ei nouse yli 23:n. Toki teen työkseni jokseenkin fyysistä työtä mutta välillä tuntuu että geenit auttaa enemmän kuin dieetit tai liikuntaohjelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta pysähtyy, jos syöt liian vähän kaloreita. Pitää siis tavallaan syödä riittävästi laihtuakseen. Ja miksi edes haluat laihtua? Etkö voisi vain toteuttaa terveellisiä elintapoja ja antaa painon asettua itsekseen siihen mihin se on asettuakseen? Voi olla, että tuo nykyinen paino on sinun biologinen ominaispainosi eli nk. hyvinvointipaino ja siitä väkisin tiputtaminen vaatii jo liian kitukuuria, mikä taas altistaa syömishäiriöille.

Vierailija
84/89 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1100-1200kcal,liikuntaa nolla ,aikaa kulunut kolme viikkoa ,miinus 3 kiloa painosta pois.

Vierailija
85/89 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon liikkumiseen syöt liian vähän. Minä kokeilin painon pudotusta laskennalla -500kcal. Sain syödä 1235kcal, ei siinä jaksanu töitä tehdä. Paino putosi liikaa. En tuijota enää painoa. Päämääräni on mahtua tiettyihin vaatteisiin. Olen opetellut syömään vähemmän, mutta proteiini ja energia pitoisesti. On toiminut, nyt jaksan tehdä töitä ja liikkua.

Vierailija
86/89 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon liikkumiseen syöt liian vähän. Minä kokeilin painon pudotusta laskennalla -500kcal. Sain syödä 1235kcal, ei siinä jaksanu töitä tehdä. Paino putosi liikaa. En tuijota enää painoa. Päämääräni on mahtua tiettyihin vaatteisiin. Olen opetellut syömään vähemmän, mutta proteiini ja energia pitoisesti. On toiminut, nyt jaksan tehdä töitä ja liikkua.

Sitten söit väärin! Tuohon voi syödä helposti 3 isoa tai 4 pienempää ateriaa. 

Itse syön 2 lämminä ateriaa + aamu ja iltapalan. Jaksan tehdä fyysistä työtä, liikkua ja treenata. Ei ole nälkä

Tietty jos aiemmin on syönyt 2000kcal joka päivä muutokseen on vaikeampi tottua

Vierailija
87/89 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa kuukautiskierto huomioon. Esim ovulaation aikana nestettä (painoa) voi olla +2-4,5 kg jopa. Noin viikko ovulaation jälkeen on ns. Oikea paino.

Suosittelen käymään 2 x vko vaa'alla ja laske siitä keskiarvo.  Tsemppiä laihtumiseen, kyllä se siitä lähtee, sinnikkäästi vaan!!

Vierailija
88/89 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun reilut 3 viikkoa kulunut, vaaka nytkähti alaspäin. -800g alkupainosta. Vihdoin tapahtuu jotain.

Polarin kellon mukaan tyypillisenä päivänä perusaineenvaihduntani kuluttaa 1400kcal, aktiivisuus 500kcal ja liikunta 300kcal. Eli 2200kcal niinä päivinä kun harrastan liikuntaa ja muina päivinä 1900kcal. Ilman liikuntaakin kalorivajeen pitäisi olla 500 päivässä, eli kyllää painon pitäisi laskea. Ellen sitten oikeasti kuluta paljon vähemmän.

ap

Vierailija
89/89 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun reilut 3 viikkoa kulunut, vaaka nytkähti alaspäin. -800g alkupainosta. Vihdoin tapahtuu jotain.

Polarin kellon mukaan tyypillisenä päivänä perusaineenvaihduntani kuluttaa 1400kcal, aktiivisuus 500kcal ja liikunta 300kcal. Eli 2200kcal niinä päivinä kun harrastan liikuntaa ja muina päivinä 1900kcal. Ilman liikuntaakin kalorivajeen pitäisi olla 500 päivässä, eli kyllää painon pitäisi laskea. Ellen sitten oikeasti kuluta paljon vähemmän.

ap

Elimistö ei toimi matemaattisesti kellojen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi