Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion odottaa sängyssä niin kauan että teini lähtee kylille

Vierailija
19.01.2025 |

On just syömässä aamupalaa ja lähtee sen jälkeen kavereilleen. Aion odottaa niin kauan että ulko-ovi käy ja sen jälkeen nousen itse ja nautin hiljaisuudesta. Aah! 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten siivoat keittiöstä teinin jättämät sotkut. Teillä on hieno perhe. Ei ihmiskohtaamisia.

Mitä teini tekee kylillä sunnuntaiaamuna?

Menevät luistelemaan. Ap

Plusasteissa jää on juustoa. Toivottavasti järvelle virtapaikkaan 

Missä.on plusasteita?

Vierailija
22/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun munkin teini lähtis johonkin kun heti aamusta mä huusin ja pilasin koko päivän.

En vaan jaksais heti aamulla kuunnella märinää hiusten väristä ym ja totesin ettei ne kemikaalit nyt hyväkään tee, joten jos jättäis värjäämättä.

Virhe! Ja nyt olen maailman huonoin ja aina huudan.

oon jo semitukevasti aikuinen (28) ja edelleen menee tunteisiin lukea tälläsiä

Olen vanha äiti, ja minulle tuli paha mieli koko aloituksesta.

Ei äitien aina tarvitse haluta olla lastensa kanssa. Jokainen kaipaa omaakin aikaa. Miksi äitejä syyllistetän siitä, että heillä on ihan normaalit tarpeet, joihin sisältyy myös oma aika ilman miestä ja lapsia? Minulla on aikuiset lapset. Kiva kun käyvät ja kiva kun lähtevät. Näin minä ajattelen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun munkin teini lähtis johonkin kun heti aamusta mä huusin ja pilasin koko päivän.

En vaan jaksais heti aamulla kuunnella märinää hiusten väristä ym ja totesin ettei ne kemikaalit nyt hyväkään tee, joten jos jättäis värjäämättä.

Olen ikäistesi lasten äiti ja häpeän tuollaista huutavaa besserwisservanhempaa, joka vieläpä uhriutuu omasta typeryydestään.

Vierailija
24/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitämitä?! Äiti -ihminen kehtaa myöntää kaipaavansa yksinoloa ja hiljaisuutta?! Eihän hyvänen aika sellainen käy laatuunsa!!

Vierailija
25/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äitien aina tarvitse haluta olla lastensa kanssa. Jokainen kaipaa omaakin aikaa. Miksi äitejä syyllistetän siitä, että heillä on ihan normaalit tarpeet, joihin sisältyy myös oma aika ilman miestä ja lapsia? Minulla on aikuiset lapset. Kiva kun käyvät ja kiva kun lä

Kyse ei ollut tuosta. Älä uhriudu, aikuisvauva. 

Vierailija
26/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Jos minun vanhempani olisivat aikanaan jääneet sänkyyn odottamaan, että minä "lähden kylille", niin olisivat nääntyneet kuoliaaksi sänkyynsä.

Vierailija
27/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äitien aina tarvitse haluta olla lastensa kanssa. Jokainen kaipaa omaakin aikaa. Miksi äitejä syyllistetän siitä, että heillä on ihan normaalit tarpeet, joihin sisältyy myös oma aika ilman miestä ja lapsia? Minulla on aikuiset lapset. Kiva kun käyvät ja kiva kun lä

Äitien ei tarvitse haluta olla lastensa kanssa koskaan, eikä lasten tarvitse haluta olla vanhempiensa kanssa koskaan. Kaikki aika on ihmisen omaa aikaa. Olet hirviöäiti.

Vierailija
28/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitämitä?! Äiti -ihminen kehtaa myöntää kaipaavansa yksinoloa ja hiljaisuutta?! Eihän hyvänen aika sellainen käy laatuunsa!!

Tästä saa sen käsityksen että ap:n teini on koko ajan äitinsä iholla ja metelöi, niin ettei äiti saa olla koskaan rauhassa YKSIN. Sellaisiahan ne teinit ovat, vai ovatko. Meidän teinit kyllä lukittautuivat omiin huoneisiinsa ja viihtyivät siellä.

Vierailija
29/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti halusi minusta eroon mahdollisimman pian. Olin pettymys kun pääsin opiskelemaan vasta vuosi lukion jälkeen. Seuraavat 30 vuotta se porasi kun en koskaan käy sitä katsomassa.

Sitä saa, mitä tilaa. Mä rakastan lapsiani. Ne rakastaa mua.

Sama täällä. Koko lukioajan hän hoki päivittäin että kunpa muuttaisin pois kotoa. Ja sitten kun muutin, hän valitti etten koskaan käy kotona. Mutta hänen kotinsa ei enää ollut mun kotini. Nyt hän on vanha enkä edelleenkään käy hänen kotonaan.

Vierailija
30/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on äitimyytti voimissaan, kun ei äiti saa edes haluta pientä rauhallista hetkeä ilman teinin vaatimuksia? 

Vierailija
31/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on äitimyytti voimissaan, kun ei äiti saa edes haluta pientä rauhallista hetkeä ilman teinin vaatimuksia? 

Mitä vtun vaatimuksia? Olisiko ollut kohtuutonta sanoa omalle lapselleen sunnuntaiaamuna edes huomenta?

Vierailija
32/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikäistesi lasten äiti ja häpeän tuollaista huutavaa besserwisservanhempaa, joka vieläpä uhriutuu omasta typeryydestään.

Minulta onnistuu tuo hiustenvärjäys keskustelu ilman huutoa.

Nykyään ei hiuksia värjätä alle 16 v. iässä. Niissä väriaineissa on ihan tukeva kemikaalikuorma, joka voi allergisoida pahasti nuoren käyttäjänsä.

-ohis

Vierailija
33/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimpien teinien äideillä on ihan luontaisesti niin paljon sitä omaa aikaa, kuin vain haluaa. Useat teinit nukkuvat parhaillaan. 

Vierailija
34/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä lapsia, jos ei kestä heidän seuraa.

Vierailija
35/35 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vtun vaatimuksia? Olisiko ollut kohtuutonta sanoa omalle lapselleen sunnuntaiaamuna edes huomenta?

On teillä ihmisillä herkät lapset, jos teininne menevät rikki siitä, että äiti ei ole joka aamu toivottamassa hyvät huomenet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän