Kyyneleet silmissä tulin miniä luota
Hän puhui minulle ihan spontaanisti niin kauniisti.
Sanoi, että on todella kiitollinen ihanista appivanhemmistaan ja siitä, miten osallistumme heidän elämäänsä, hoidamme lapsia ja autamme kaikin tavoin. Eikä hän kuulemma tunne ketään muuta, jolla olisi niin hyvät suhteet appivanhempiin.
Minä puolestani kiitin häntä, kiitin myös ihanista lapsenlapsista ja siitä, että hän haluaa olla meidän elämässämme ja antaa meidän olla hänen elämässään. Hän on ihana miniä! Nyt on taas hyvä mieli pitkäksi aikaa.
Kommentit (16)
Ihana lukea tällaista, kun yleensä täällä haukutaan anopit maan rakoon.
Ihanaa että teillä on ihanaa! Olette molemmat hyviä ihmisiä, sellasia ei valmisteta enää.
Vierailija kirjoitti:
Ihana lukea tällaista, kun yleensä täällä haukutaan anopit maan rakoon.
Miniät ja anopit. Ihan tasapuolisesti
Vierailija kirjoitti:
No entä sitten. Ei se maailma kehuilla, kauniilla sanoilla sun muilla latteuksilla pyöri.
Haukkumalla ja moittimallako pyörii? Taidat olla aika ikävä ihminen.
Harvinaisen ihana positiivinen aloitus tällä palstalla. Kiitos siitä ap.
Kunnioitan tätä aloitusta olemalla örähtelemättä tänne mitään häiritsevää.
t. palstan vakiotrolli
Onpa mukavaa lukea tällaista, kun yleensä palsta on täynnä satoja anoppienhaukkumisketjuja. Mahtavaa kun joku arvostaa tuolla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entä sitten. Ei se maailma kehuilla, kauniilla sanoilla sun muilla latteuksilla pyöri.
Haukkumalla ja moittimallako pyörii? Taidat olla aika ikävä ihminen.
Noh noh, älähän nyt itse heti aloita. Ja muuten kyllä pyörii kehuilla ja kauniilla sanoilla. Niillä kesyyntyy villit elukatkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa taitaa kyllä pyöriä kun se antaa lisää buustia ja kuuluu myös ns. hyviin tapoihin n. 99% maailmassa (pl. Suomi)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on selvästi ollut hyviä tekoja ennen kauniita sanoja. Kauniit sanat ovat vain kiitos niistä teoista ja varmasti kannustavat uusiin hyviin tekoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeyksillä, välinpitämättömyydellä, selän takana haukkumisilla, niillähän se maailma pyörii. Hyvä ap, jatka hyvän levittämistä! Siitä on iloa ja hyötyä paitsi sinulle ja miniälle, niin lukuisille muille ihmisille ja vielä tulevillekin sukupolville.
Oon miettiny, että kun poikani joskus ehkä saavat vauvoja, niin koitan tarjota apuani, mutta koitan olla neuvomatta, ellei neuvoa kysytä. Siihenkin olen koittanut varautua, etten kommentoisi heidän valintojaan, esim. lastenkasvatuksessa, työelämässä tai asumisessa, muutoin kuin positiiviseen sävyyn. Asiat harvoin on mustavalkoisia, tilanteita on niin erilaisia ja kaikkia asioita, mitkä niihin vaikuttaa, eivät muut (minä mukaanluettuna) tiedä.
Saas nähdä kuinka saan homman sujumaan :D Aika paljon toki riippuu myös "vastapuolesta".
Vierailija kirjoitti:
Pyörii se huomattavasti paremmin kuin epäystävällisyyden luomilla negasanoilla eikä tämän ymmärtämiseen tarvita kovinkaan suurta älliä.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny, että kun poikani joskus ehkä saavat vauvoja, niin koitan tarjota apuani, mutta koitan olla neuvomatta, ellei neuvoa kysytä. Siihenkin olen koittanut varautua, etten kommentoisi heidän valintojaan, esim. lastenkasvatuksessa, työelämässä tai asumisessa, muutoin kuin positiiviseen sävyyn. Asiat harvoin on mustavalkoisia, tilanteita on niin erilaisia ja kaikkia asioita, mitkä niihin vaikuttaa, eivät muut (minä mukaanluettuna) tiedä.
Saas nähdä kuinka saan homman sujumaan :D Aika paljon toki riippuu myös "vastapuolesta".
Saahan sen sujumaan jos osaa pitää suunsa supussa. En itsekään ole ihan kaikista kasvatusvalinnoista täysin samaa mieltä, joita tyttäreni puolisonsa kanssa on tehnyt oman lapsensa suhteen, mutta jokainen tekee oman muksunsa kanssa parhaaksi katsomallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Onpa mukavaa lukea tällaista, kun yleensä palsta on täynnä satoja anoppienhaukkumisketjuja. Mahtavaa kun joku arvostaa tuolla tavoin.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sitä saa mitä tilaa jne
Eli tuskin ne haukkumiset tyhjästä on tulleet.
Mutta uskoisin että pääasiassa miniöitten ja anoppien välit on hyvät.
Ihanaa. Kerrankin kypsät ihmiset asialla.