Mies jaksatko kantaa naista? Tulipalo riehuu, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos talosta?
Jaksatko kantaa naista? Oletko koskaan kokeillut? Jos tulipalo riehuu rakennuksessa, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos rakennuksesta? Esimerkiksi?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Jonkun koiran (en bernhandilaista enkä chihua) voisin kantaakin ulos, mutta ihminen saa kyllä jäädä tulipaloon. Kissatkin on liian hankalia, raapivat ja sähisevät.
Voi kyllä kissa sen verran fiksu on että tulipalosta antavat kantaa pois. Omat tykkäävät kantamisesta ihan arjessakin. Omistajan vika, jos ei ole totuttanut
Luultavasti en. Juuri ja juuri jaksan kantaa auringonkukkasiemensäkin, joka painaa 25 kiloa.
Jaksan näin 55 kg naisena itsekin nostaa mieheni ja hetken pystyn kantamaan. Hätätilanteessa vetäisin kainaloista. Mieheni jaksaa myös nostaa minut ja varmaan myös vetäisi. Kokeiltu on kumpaakin. Itseasiassa tykkään nostella miestäni, mutta kyllähän tuo auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se syy miksi lihavat naiset etsivät hyväkuntoisia miehiä.
Niin että mieluummin on yksin kuin miehen kanssa, joka ei jaksa kantaa tonnikeijua? Nämähän ne todelliset vaihtoehdot ovat useimmille lihaville naisile.
Olen mies mutta mitä vikaa yksin olemisessa on? Itse olen ollut yksin 8 vuotta omasta halustani ja yksin tulen olemaankin. Olen yksin onnellisempi t: eri
No kuka sen lihavan sinkkunaisen kantaa ulos palavasta talosta? Tämähän oli se syy miksi hän hän etsi hyväkuntoista miestä. Huonokuntoinen mies pystyisi sentään soittamaan apua, joten on sinkkuutta parempi.
Kotimaisia läskiakkoja on helpompi pyörittää lattiaa pitkin kuin mursua.
Minua ei kyllä mieheni jaksaisi. Olen 100kg keijukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun koiran (en bernhandilaista enkä chihua) voisin kantaakin ulos, mutta ihminen saa kyllä jäädä tulipaloon. Kissatkin on liian hankalia, raapivat ja sähisevät.
Voi kyllä kissa sen verran fiksu on että tulipalosta antavat kantaa pois. Omat tykkäävät kantamisesta ihan arjessakin. Omistajan vika, jos ei ole totuttanut
Stressitilanne on eläimillekin stressitilanne, eikä se välttämättä käyttäydy kovin rationaalisesti, vaan voi kokea myös auttamisyritykset uhkana. Kissa taitaa lajityypillisesti näissä tilanteissa piiloutua mahdollisimman hyvin, eikä etsiä ihmisestä apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa on sen verran fiksu, että lähtis ite ekana.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan kantaa lapset.
Nainen selvitköön omin voimin, tai olkoon selviämättä.
Entä jos se lapsi painaa 70 kiloa?
Tiiän yhden 13-vuotiaan, joka painaa tuon verran. Nykyään lapsetkin ja siis poikalapsetkin saattaa olla melkoisia norsuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se syy miksi lihavat naiset etsivät hyväkuntoisia miehiä.
Niin että mieluummin on yksin kuin miehen kanssa, joka ei jaksa kantaa tonnikeijua? Nämähän ne todelliset vaihtoehdot ovat useimmille lihaville naisile.
Olen mies mutta mitä vikaa yksin olemisessa on? Itse olen ollut yksin 8 vuotta omasta halustani ja yksin tulen olemaankin. Olen yksin onnellisempi t: eri
No kuka sen lihavan sinkkunaisen kantaa ulos palavasta talosta? Tämähän oli se syy miksi hän hän etsi hyväkuntoista miestä. Huonokuntoinen mies pystyisi sentään soittamaan apua, joten on sinkkuutta parempi.
Ei kukaan, eikä tarvitsekaan. Kuolema tulee ennemmin tai myöhemmin, tulipalossa tai vanhainkodin vuoteessa. En etsi yhtään ketään miestä (enkä myöskään naista).
t. lihava sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun 105 kg mieheni jaksaa, itse painan 63-65 kg. Hän välillä treenaa minua kantamalla. Ei siis akankantotyyliin takana roikottamalla, vaan edessään sylissä. Jaksaa tosi pitkiäkin matkoja kantaa.
En tiedä vaikuttaako pituudet tähän, itse olen 175 cm, mies hieman yli 180 cm.
Onpa plösö mies.
Lihasta tosin kuin sulla.
Tajuton ihminen on sellainen kasa löysää lihaa, että en usko, että monikaan mies jaksaa siirtää tai kantaa naista. Eihän se helsinkiläinen psykiatrikaan saanut kuollutta naistaan nostettua autoon ja jäi siksi kiinni.
Jaksan kantaa. Kun olen saanut hänet ulos palavasta rakennuksesta, soitan apua. Ambulanssi vie hänet TYKS:n A-sairaalaan, jossa hän pääsee toipumaan, kunnes sielläkin syttyy tulipalo. Laatikkoleukainen avaruuslentäjä-kirurgi kantaa tämän saman naisen ulos palavasta sairaalasta. Vuoden kuluttua he menevät naimisiin ja minä toimin best-manina.
(TYKS:n A-sairaalassa on juuri nyt oikeasti tulipalo meneillään. Tuli vaan mieleen tämä ketju siitä heti.)
no en todellakaan kanna....vanha uppoavasta laivasta tuttu repliikki...pelastakoon itsensä ken voi..
Nykyään nainen kuin nainen painaa sen +80kg niin sinne jäisi tajuttomana tulipaloon. Tajutonta ja velttoa ihmistä on raskas kantaa vaikka painaisi vain 60kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on palomies et vähän niinku pakko, oon 68kg itse et en myöskään ihan kauhean painava niin saa kyl mua kanneltua mielensä mukaan. Ihan hottia kyllä..
Lähes 70-kiloinen nainen pitää itseään kevyenä. Nyt olen kuullut kaiken.
Kyllä toi on ihan normaali paino. Riippuu tietysti pituudesta.
Onhan se joo normaali paino jollekin 175cm naiselle, mutta ei se tee kyseisestä kilomäärästä kevyttä. Ja veikkaan kirjoittajan olevan perus 164cm persjalkainen ja kehopositiivinen.
Miten persjalkaisuus liittyy painoon?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nainen kuin nainen painaa sen +80kg niin sinne jäisi tajuttomana tulipaloon. Tajutonta ja velttoa ihmistä on raskas kantaa vaikka painaisi vain 60kg.
Ei ainakaan harjoittelematta onnistu useimmilta. Ei välttämättä vahvoiltakaan. Pitkälti tekniikkalaji.
Netissä on se hauska videopätkä kun aasialaisperhe nainen, mies ja taapero keittiössä. Nainen kokkaa ja tulee joku pieni rasvapalo niin mies sieppaa taaperon, juoksee pois keittiöstä paiskaten oven kiinni. Nainen katsoo todella vihaisesti! 😅
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi. Pudotan yläkerran ikkunasta.
Turha vaiva. Kantavien rakenteiden ei tarvitse paljoakaan heikentyä palossa niin se menee ihan itse alakertaan lattian läpi.
Hyvin se alaspäin portaissa menisi 😅