Mies jaksatko kantaa naista? Tulipalo riehuu, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos talosta?
Jaksatko kantaa naista? Oletko koskaan kokeillut? Jos tulipalo riehuu rakennuksessa, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos rakennuksesta? Esimerkiksi?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Tajuton ihminen on sellainen kasa löysää lihaa, että en usko, että monikaan mies jaksaa siirtää tai kantaa naista. Eihän se helsinkiläinen psykiatrikaan saanut kuollutta naistaan nostettua autoon ja jäi siksi kiinni.
No se nyt ei varmaan voinut käyttää palomiestekniikkaa nostamisessa/kantamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä naiset kantavat tajuttomat miehet kapakista ulos 💪
Ja persut lentokoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Netissä on se hauska videopätkä kun aasialaisperhe nainen, mies ja taapero keittiössä. Nainen kokkaa ja tulee joku pieni rasvapalo niin mies sieppaa taaperon, juoksee pois keittiöstä paiskaten oven kiinni. Nainen katsoo todella vihaisesti! 😅
Joo hienosti näytelty oli. Kuka kuvasi tilanteen?
Helposti kun ei paina kuin 50kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se syy miksi lihavat naiset etsivät hyväkuntoisia miehiä.
Niin että mieluummin on yksin kuin miehen kanssa, joka ei jaksa kantaa tonnikeijua? Nämähän ne todelliset vaihtoehdot ovat useimmille lihaville naisile.
Olen mies mutta mitä vikaa yksin olemisessa on? Itse olen ollut yksin 8 vuotta omasta halustani ja yksin tulen olemaankin. Olen yksin onnellisempi t: eri
No kuka sen lihavan sinkkunaisen kantaa ulos palavasta talosta? Tämähän oli se syy miksi hän hän etsi hyväkuntoista miestä. Huonokuntoinen mies pystyisi sentään soittamaan apua, joten on sinkkuutta parempi.
Ei kukaan, eikä tarvitsekaan. Kuolema tulee ennemmin tai myöhemmin, tu
Tuo ei liity mitenkään alkuperäisern kommenttiin, joka oli se, että lihavat naisen etsivät hyväkuntoista miestä siksi, että he jaksavat kantaa lihavan naisen ulos talosta, jos tulipalo syttyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä on se hauska videopätkä kun aasialaisperhe nainen, mies ja taapero keittiössä. Nainen kokkaa ja tulee joku pieni rasvapalo niin mies sieppaa taaperon, juoksee pois keittiöstä paiskaten oven kiinni. Nainen katsoo todella vihaisesti! 😅
Joo hienosti näytelty oli. Kuka kuvasi tilanteen?
Ei minustakaan ollut realistinen. Oikeasti mies olisi juossut itse ulos talosta ja jättänyt märisevän taaperonsa ja mäkättävän vaimonsa keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no en todellakaan kanna....vanha uppoavasta laivasta tuttu repliikki...pelastakoon itsensä ken voi..
Eiks sua haittaa että sua pidetään munattomana pelkurina. Ei haittaa, vastaat, mutta sisimmässäsi haittaa.
Mitä väliä, jos sisimmässäni vähän haittaa. Ainakin olen elossa, toisin kuin se tämän ketjun esimerkin tajuton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no en todellakaan kanna....vanha uppoavasta laivasta tuttu repliikki...pelastakoon itsensä ken voi..
Eiks sua haittaa että sua pidetään munattomana pelkurina. Ei haittaa, vastaat, mutta sisimmässäsi haittaa.
Ei nykyään saa ajatella noin, eli ei mua haittaisi edes sisimmissäni. Munattomuus on tasa-arvon tuote, joten pinnistäisin kyyneleen ja pyytäisin ihmisiä ottamaan huomioon mun tunteet jonka jälkeen mua pidettäisiin tosimiehenä nyky standardeilla kun uskalsin näyttää tunteita ja tunnustaa heikkouteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en. Nostan penkistä vain 90 kg.
Eli pystyt kantanmaa kaikki alle 90 kiloiset naiset. Niitä on enemmistö.
Miten penkkipunnerrus auttaa kantamisessa?
Onhan se joo normaali paino jollekin 175cm naiselle, mutta ei se tee kyseisestä kilomäärästä kevyttä. Ja veikkaan kirjoittajan olevan perus 164cm persjalkainen ja kehopositiivinen.
Jos harrastaa aktiivisesti urheilua niin 65kg on ihan normaali paino. Jos ei ole lihaksia yhtään (laiha läski) niin on toki kevyempi. Lihas painaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, jos sisimmässäni vähän haittaa. Ainakin olen elossa, toisin kuin se tämän ketjun esimerkin tajuton nainen.
Totta. Parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari. Näinhän sitä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehistä 90% tuskin jaksaa raahata edes 55 kiloista metriäkään.
Miksi pitäisi. Nehän ovat tasa arvoisia. Huolehtikoot itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes 70-kiloinen nainen pitää itseään kevyenä. Nyt olen kuullut kaiken.
Kyllä toi on ihan normaali paino. Riippuu tietysti pituudesta.
Mutta ei ihannepaino. Helppo kaava: pituus miinus 110. Yli 180 senttiä pitkiä naisia on Suomessa varsin pieni osa naisista. Ylipainoa ei siis pidä millään tavoin normalisoida tai ihannoida, niin tavallista kuin se onkin.
Aikuiselle naiselle on kyllä yleensä pituus miinus 110 selkeä alipaino. Alipainolla tarkoitan, että esim. menkat jäävät pois liian vähän rasvan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehistä 90% tuskin jaksaa raahata edes 55 kiloista metriäkään.
Miksi pitäisi. Nehän ovat tasa arvoisia. Huolehtikoot itsestään.
Nimenomaan. Miksi vaarantaisi itseään pelastamalla naisen, kun sen jälkeen tulisi kuitenkin syyte kähmimisestä ja seksuaalisesta häirinnästä, kun uskalsi koskea ilman lupaa.
Riippuu onko naaras laiha vai lihava. 100+ kiloiset naiset on ehkä haastavia.
No mitens armeijan miehet, jotka joissain kuvissa kantavat OMANPAINOISIA miehiä?
Tämä ketju on vain osoittanut sen, että iso osa palstamiehistä ei ole auttamishaluisia perusmiehekkäitä miehiä. Naisviha huokuuu joistain kommenteista läpi, että jääköön pulaan jne, ei ole mitään yritystä mihinkään (esim kaverimies mukaan ja haetaan tajuton, esim vedetään, hankitaan apua, yritetään. )
Ei ole sytyttävää.
Ja kyllä, kun tätä kuitenkin kysytään aina toisinpäin, vaikka minä halusin tietää miesten asenteen ja jne, niin kyllä minä auttaisin vastaavassa tilanteessa olevaa miestä, jos en yksin pystyisi (vetäminen, lakanatyyli) niin apujen kanssa.
Nyt kuitenkin kysyttiin, miesten puolelta js sieltä on tullut 90% niuhaa vetämätöntä (kuten sanottua keinoja on, mutta täysi vetämättämyys on kylmää eikä ok) nönnöötä. Tässä on hyvien miesten helppo olla niitä, joihin voi ihastua, periaatteessa. Miehekkyys on vetävää. Jaksatko kantaa, sekin vetoaa alkeellisella eläimellisellä tavalla, siihen päälle ihana luonne ja että synkkaa, niin huh on tulipalo päällä - kuvaannollisesti, lempi on päällä. Hehe!
Jaksaisin kantaa oman 62 kiloisen vaimoni mutta en mitään 100kg "keijukaista"
Entäs nainen! Jaksaisitko kantaa miehesi ulos palavasta talosta, miten on? Niin.
Nykypäivänä naiset kantavat tajuttomat miehet kapakista ulos 💪