Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jaksatko kantaa naista? Tulipalo riehuu, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos talosta?

Vierailija
19.01.2025 |

Jaksatko kantaa naista? Oletko koskaan kokeillut? Jos tulipalo riehuu rakennuksessa, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos rakennuksesta? Esimerkiksi?

Kommentit (221)

Vierailija
41/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jaksan ja myöhemmin nussitaan, vaikkei tunnettu ennestään. Satuin vaan aamulenkillä huomaamaan palavan talon ja huvin vuoksi tsekkasin onko siellä ketään, joka tarvitsee apua ja seksiä.

Vierailija
42/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tajuton nainen pitäisi kantaa pois tulipalosta?

Jos vakuutusta ei ole otettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes 70-kiloinen nainen pitää itseään kevyenä. Nyt olen kuullut kaiken.

Kyllä toi on ihan normaali paino. Riippuu tietysti pituudesta.

Mutta ei ihannepaino. Helppo kaava: pituus miinus 110. Yli 180 senttiä pitkiä naisia on Suomessa varsin pieni osa naisista. Ylipainoa ei siis pidä millään tavoin normalisoida tai ihannoida, niin tavallista kuin se onkin.

Vierailija
44/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli mieleen se Kalifornian pelastuslaitoksen dokkari jossa käsiteltiin heidän monimuotoisuus yms. Palkkausta. Siinä vähän haastettiin laitoksen toimintaa kysymällä, että mitä järkeä ottaa pelastajaksi joku vähemmän pätevä pelkästään sukupuolen tai rodun takia niin tää haastateltava ihan tosissaan järkeytti asiaa sillä, että kun talo palaa niin ihmiset haluaa että pelastaja muistuttaa esim. Pelastettavan serkkua tai sisarta mieluummin kuin aina vaan sitä raavasta valkoista miestä... Mitä? Ja kun tää haastateltava oli nainen niin häneltä myös kysyttiin, että jaksaako hän kantaa miehen ulos palavasta talosta, niin hänen vastaus oli naurahtaa ja sanoa, että aina tää sama typerä kysymys ja että onko kenelläkään tullut mieleen, että jos hänen pitäisi kantaa mies palavasta talosta niin se on sen miehen ihan oma syy sillä se mies on väärässä paikassa... Ei tähän ole oikein mitään lisättävää.

Vierailija
45/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se tajuton onkin mies? Itse olisin helisemässä parimetrisen satakiloisen mieheni kanssa. En ihan osaa kuvitella ottavani syliin ja kantavani turvaan.

Et kyllä saisi häntä millään  keinolla raahattuakaan ulos. 

Vierailija
46/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta en tiedä, mutta jaksan kantaa mun 98 kiloisen miehen. Olalle vaan ja menoksi. Aikuiset lapsetkin jaksan kantaa, tosin en samalla kerralla. Olen 60+ nainen ja ollut ikäni fyysisessä työssä. Kuntosalia en harrasta.

Vierailija
47/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin mutta olisi hyvä tilaisuus aloittaa uusi elämä.

Jättäisin siis vaimoni ja mahdolliset lapset taloon kuolemaan ja lähtisin pois. Mahdollisesti jättäisin henkilökorttini jotta voin lavastaa kuolemani. Elämä jatkuu uudelle identiteetillä.

Vierailija
48/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jaksan ja myöhemmin nussitaan, vaikkei tunnettu ennestään. Satuin vaan aamulenkillä huomaamaan palavan talon ja huvin vuoksi tsekkasin onko siellä ketään, joka tarvitsee apua ja seksiä.

No tässä oli jo luovuutta! Ja sä oivalsit tämän seksikkyyden siinä, mutta en välttis menis nussimisen asteelle, että mun tarinassa tää menis romanttisesti... tulit paikalle, kannoit turvaan ja näin sitten silmät kohtsivat ja nähtiin, tyyliin. 

Vierailija
49/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehistä 90% tuskin jaksaa raahata edes 55 kiloista metriäkään.

Kuulun sitten siihen 10%. 160kg nousee penkistä niin voisin ottaa molempiin käsiin tollaset kantoon ja ei tekis edes tiukkaa

Vierailija
50/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ihannepaino. Helppo kaava: pituus miinus 110. Yli 180 senttiä pitkiä naisia on Suomessa varsin pieni osa naisista. Ylipainoa ei siis pidä millään tavoin normalisoida tai ihannoida, niin tavallista kuin se onkin.

Niin siis, ihan miehenä tuon kirjoitin, enkä ylipainoa yrittänyt normalisoida, vaan mun molemmat siskot on yli 180 senttisiä, kumpikin painaa taatusti enemmän kuin 68kg eikä kumpikaan ole tippaakaan ylipainoinen, toinen jopa vähän alipainoisen oloinen, joten kyllä, ihan normaali paino. Ei silti kaikille välttämättä kevyt, mutta ei mulla ollut mitään ongelmia napata viime kesänä toista istumaan mun olkapäille ja kävellä ympäriinsä vaikka ihan normaali vartaloinen olen itsekin enkä mikään lihaniska.

Vierailija
51/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin siis vaimoni ja mahdolliset lapset taloon kuolemaan ja lähtisin pois. Mahdollisesti jättäisin henkilökorttini jotta voin lavastaa kuolemani. Elämä jatkuu uudelle identiteetillä.

Huutikset tälle arjen psykopatialle. Perheen kuolema on vain mahdollisuus, logistinen lottovoitto.

Vierailija
52/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri se syy miksi lihavat naiset etsivät hyväkuntoisia miehiä.

Vierailija
53/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta en tiedä, mutta jaksan kantaa mun 98 kiloisen miehen. Olalle vaan ja menoksi. Aikuiset lapsetkin jaksan kantaa, tosin en samalla kerralla. Olen 60+ nainen ja ollut ikäni fyysisessä työssä. Kuntosalia en harrasta.

En kyllä usko että lähes sata kiloista ukkoa jaksat kantaa kun toinen on vielä tajuton ja vetelä. Kun ei ole helppoa raavaalle miehellekään. 

Vierailija
54/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka paistukoon sinne taloon. Eipä tarvii enää motkotusta kuunnella.

Vierailija
55/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin lakanalla voi vetää jos on katutasossa.

Vierailija
56/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutikset tälle arjen psykopatialle. Perheen kuolema on vain mahdollisuus, logistinen lottovoitto.

Mustaa huumoria

Vierailija
57/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonkin takia olisi hyvä että ihmiset ei päästäisi itseään lihoamaan liiaksi. Veltto ja tolkuttoman ylipainoien ihminen on todella hankala siirrettävä. Kokemusta vapaapalokunnasta. Ja vielä että älkää jättäkö niitä tuoksukynttilöitä palamaan vahtimatta.

Vierailija
58/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paska esimerkki. Miksi oletat, että mies ei ole tuossa tilanteessa jo tajuton myöskin? Vai ovatko mies ja nainen ihan eri paikassa palavaa rakennusta? Lisäksi savun keskellä ei kanneta ketään, pitää edetä mahdollisimman matalalla, kyyryssä tai ryömien lattiatasossa, jos ei halua itsekin pökrätä saman tien. Siviilin on todella hankala pelastaa ketään toista tulipalosta, hyvä jos saa itsensä pelastettua.

Jos tätä joku ameeba-aivoinen pikku "pelasta mut vaarallisesta tilanteesta, ihihii" -nainen täällä kyselee, niin yrittäisit hankkia edes sen verran perustietoa asioista, ettet kysele näin tyhmiä.

Tää tulipalllo"näyttömä" oli vaan lavastus. Mun pääpointti onkin tietää, jaksavatko miehet nostaa ja kantaa naisia vai eivät, ja missä ne painrajat tuntuvat nykyään menevän siinä kykenvyydessä.. Se on sama mihin, ne puitteet tekevät. Kantamiseen syliin ottamin

Eli valitsit paskan esimerkin kysymyksellesi. Olisko kannattanut ennemmin ottaa näyttämöksi vaikka eukonkantokisat. 

Vierailija
59/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on palomies et vähän niinku pakko, oon 68kg itse et en myöskään ihan kauhean painava niin saa kyl mua kanneltua mielensä mukaan. Ihan hottia kyllä..

Onhan se joo normaali paino jollekin 175cm naiselle, mutta ei se tee kyseisestä kilomäärästä kevyttä. Ja veikkaan kirjoittajan olevan perus 164cm persjalkainen ja kehopositiivinen.

Ehkä tuolla kevyellä viitattiin siihen että nykyään tuntuu että yli sata kiloista ja alle 170 senttistä pidetään normaalina. Siihen nähden on varsin kevyt.

Vierailija
60/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 105 kg mieheni jaksaa, itse painan 63-65 kg. Hän välillä treenaa minua kantamalla. Ei siis akankantotyyliin takana roikottamalla, vaan edessään sylissä. Jaksaa tosi pitkiäkin matkoja kantaa.