Mies jaksatko kantaa naista? Tulipalo riehuu, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos talosta?
Jaksatko kantaa naista? Oletko koskaan kokeillut? Jos tulipalo riehuu rakennuksessa, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos rakennuksesta? Esimerkiksi?
Kommentit (221)
Riippuu kai naisesta että kuinka painava mutta kyllä siinä tulisi sellainen adrenaliini ryöppy että esim. sellaisessa tilanteessa pystyy varmasti asioihin joihin ei olisi uskonut pystyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se syy miksi lihavat naiset etsivät hyväkuntoisia miehiä.
Niin että mieluummin on yksin kuin miehen kanssa, joka ei jaksa kantaa tonnikeijua? Nämähän ne todelliset vaihtoehdot ovat useimmille lihaville naisile.
Enpä katselisi vaimoa, jotan en jaksaisi kantaa. Pitäisi nimittäin olla aikamoinen tonnikeiju siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kai naisesta että kuinka painava mutta kyllä siinä tulisi sellainen adrenaliini ryöppy että esim. sellaisessa tilanteessa pystyy varmasti asioihin joihin ei olisi uskonut pystyvänsä.
Eli sitä on vähän vaikea tietää että mihin siinäkin tianteessa pystyy. Sen tietää vain sitten jos sellainen tilanne tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätätilassa saattaa jopa nainen jaksaa raahata miehen ulos, koska ihminen saa adrenaliinilla valtavat voimat. Oma kundikaveri aikanaan työnsi palavaa autoa, jonka käsijarru ja vaihde oli päällä, ulos autotallista ja vielä niin, ettei pystynyt tekemään sitä keskeltä vaan toisesta reunasta.
Pakko olla voimaa kun ei ole älyä. Fiksumpi olis laittanut vaihteen vapaalle ja käsijarrun pois, jopa ajanut auton ulos. Olis säästynyt aikaakin.
Mennyt sisään palavaan autoon?
Eiköhä se välilevy luiskahda ja polvi menee paikoiltaan ja jää molemmat tulipaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se syy miksi lihavat naiset etsivät hyväkuntoisia miehiä.
Niin että mieluummin on yksin kuin miehen kanssa, joka ei jaksa kantaa tonnikeijua? Nämähän ne todelliset vaihtoehdot ovat useimmille lihaville naisile.
Olen mies mutta mitä vikaa yksin olemisessa on? Itse olen ollut yksin 8 vuotta omasta halustani ja yksin tulen olemaankin. Olen yksin onnellisempi t: eri
Vierailija kirjoitti:
Minun 105 kg mieheni jaksaa, itse painan 63-65 kg. Hän välillä treenaa minua kantamalla. Ei siis akankantotyyliin takana roikottamalla, vaan edessään sylissä. Jaksaa tosi pitkiäkin matkoja kantaa.
En tiedä vaikuttaako pituudet tähän, itse olen 175 cm, mies hieman yli 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se tajuton onkin mies? Itse olisin helisemässä parimetrisen satakiloisen mieheni kanssa. En ihan osaa kuvitella ottavani syliin ja kantavani turvaan.
Et kyllä saisi häntä millään keinolla raahattuakaan ulos.
Lakana tms. levitetään siihen viereen ja pyöräytetään mies siihen päälle. Vetopäähän vähän tyhjää tilaa, että saa lakanasta kunnon otteen. Sitten vedetään.
Portaissa tuo on tietysti huono ja ylöspäin mennessä täysin toimimaton tapa.
Jonkun koiran (en bernhandilaista enkä chihua) voisin kantaakin ulos, mutta ihminen saa kyllä jäädä tulipaloon. Kissatkin on liian hankalia, raapivat ja sähisevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paska esimerkki. Miksi oletat, että mies ei ole tuossa tilanteessa jo tajuton myöskin? Vai ovatko mies ja nainen ihan eri paikassa palavaa rakennusta? Lisäksi savun keskellä ei kanneta ketään, pitää edetä mahdollisimman matalalla, kyyryssä tai ryömien lattiatasossa, jos ei halua itsekin pökrätä saman tien. Siviilin on todella hankala pelastaa ketään toista tulipalosta, hyvä jos saa itsensä pelastettua.
Jos tätä joku ameeba-aivoinen pikku "pelasta mut vaarallisesta tilanteesta, ihihii" -nainen täällä kyselee, niin yrittäisit hankkia edes sen verran perustietoa asioista, ettet kysele näin tyhmiä.
Tää tulipalllo"näyttömä" oli vaan lavastus. Mun pääpointti onkin tietää, jaksavatko miehet nostaa ja kantaa naisia vai eivät, ja missä ne painrajat tuntuvat nykyään menevän siinä kykenvyydessä.. Se on sama mih
En valinnut ihan huonoa esimerkkiä. Eukonkantoesimerkki olisi ollut vielä huonompi, siinä on kyseessä uhreilusuoritus ja ne otteet eivät ole normaaleja romanttisia kantamisia.
Oletteko ylipäätään kantaneet jotakuta naista koskaan? Se voi olla turn-on. Riippuu ihmisistä ja suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkaa jaksan, kehopositiivista en.
Kaikki lihavat ei sitten ole kehopositiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se tajuton onkin mies? Itse olisin helisemässä parimetrisen satakiloisen mieheni kanssa. En ihan osaa kuvitella ottavani syliin ja kantavani turvaan.
Vetämällä
Ainakin minun miesystävä jaksaisi. Olen alle 60 kg ja hän on vahva urheilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun 105 kg mieheni jaksaa, itse painan 63-65 kg. Hän välillä treenaa minua kantamalla. Ei siis akankantotyyliin takana roikottamalla, vaan edessään sylissä. Jaksaa tosi pitkiäkin matkoja kantaa.
En tiedä vaikuttaako pituudet tähän, itse olen 175 cm, mies hieman yli 180 cm.
Onpa plösö mies.
"En valinnut ihan huonoa esimerkkiä. Eukonkantoesimerkki olisi ollut vielä huonompi, siinä on kyseessä uhreilusuoritus ja ne otteet eivät ole normaaleja romanttisia kantamisia."
Ja sekö on romanttista, että mies yskii keuhkonsa pihalle raahatessaan tajutonta sinua, ja päädytte molemmat sairaalan teho-osastolle pysyvien keuhkovaurioiden kanssa? Oih, romanttista!
Eihän tuollaista 150kg avmammaa jaksa kantaa kuin komppania raavaita paloMIES pelastajia. Miten sitten minä heikko konttorirotta siihen pystyisin.