Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jaksatko kantaa naista? Tulipalo riehuu, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos talosta?

Vierailija
19.01.2025 |

Jaksatko kantaa naista? Oletko koskaan kokeillut? Jos tulipalo riehuu rakennuksessa, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos rakennuksesta? Esimerkiksi?

Kommentit (221)

Vierailija
21/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en. Nostan penkistä vain 90 kg. 

Eli pystyt kantanmaa kaikki alle 90 kiloiset naiset. Niitä on enemmistö.

Vierailija
22/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppasin miehen kun se ei saanut sukkia ja kenkiä itse jalkaan. 55 vee, vatsanympärys 2 metriä. Itse olen paljon hoikempi.

Päätin etten ala omaishoitajaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50kg keijukaisen kyllä mutta en 250kg tanttaa jaksaisi liikauttaa senttiäkään.

Vierailija
24/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kantaa lapset.

Nainen selvitköön omin voimin, tai olkoon selviämättä.

Vierailija
25/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihan tavattoman typerä kysymys. Riippuu varmaan vähän siitä naisesta. Normaali painoisen naisen jaksaisi kyllä, voisin jopa väittää, että ihan pituudesta riippumatta, lukuunottamatta jotain 2,5 metristä. Varmaan sellainen 100 kiloa normaali vartaloista miestä tai naista liikkuu kyllä, mutta 80 kiloinen pallo ei välttämättä onnistu.

Vierailija
26/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sarjassamme typeriä kysymyksiä. Ensinnäkin naisia on aina johonkin 500 kiloon asti ( ja epäilyttää että semmoista ei jaksaisi kukaan täällä yksin) ja toisekseen, miksi tämäkin kysymys on sukupuolijaoteltu? Ei mitään järkeä. Parempi kysymys olisi jaksatko kantaa kumppanisi tulipalon tieltä pois. Tiedän tasan tarkkaan naisia jotka voisi ja miehiä jotka ei voisi vaikka ovat oikein hyvässä kunnossa.

Vierailija
27/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 kg olisi varmaan maksimi. Eli nämä nykyajan möhköfantit jäisivät paikalleen, ellei heidän oma lihaksistonsa kuljeta heitä toisaalle.

Vierailija
28/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko kantaa vaan voi raahata lattiaa pitkin. Näin toimii pieni nainen, jonka pitäisi saada ulos iso mies.

Vierailija
29/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan kantaa lapset.

Nainen selvitköön omin voimin, tai olkoon selviämättä.

No luulis normaalikokoisen miehen jaksavan kantaa naisen. Onhan näitä häidenkin yhteyedessä, että kynnysten yli kannetaan.  Lapsia ei ollut nyt tässä kuviossa. Mutta mies tetenkin yrittäisi pelastaa kaikki, koska jos nainen on tajuton, hän ei voi åelastaa lapsia eikä itseään. Mutta kuviossa ei mainuttu lapsia.

Vierailija
30/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on palomies et vähän niinku pakko, oon 68kg itse et en myöskään ihan kauhean painava niin saa kyl mua kanneltua mielensä mukaan. Ihan hottia kyllä..

Lähes 70-kiloinen nainen pitää itseään kevyenä. Nyt olen kuullut kaiken.

Kyllä toi on ihan normaali paino. Riippuu tietysti pituudesta.

Vierailija
31/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Maastaveto 1rep max 120 kg minulla, joten yli 100 kg nainen tekisi tiukkaa.

M64kg

Vierailija
32/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska esimerkki. Miksi oletat, että mies ei ole tuossa tilanteessa jo tajuton myöskin? Vai ovatko mies ja nainen ihan eri paikassa palavaa rakennusta? Lisäksi savun keskellä ei kanneta ketään, pitää edetä mahdollisimman matalalla, kyyryssä tai ryömien lattiatasossa, jos ei halua itsekin pökrätä saman tien. Siviilin on todella hankala pelastaa ketään toista tulipalosta, hyvä jos saa itsensä pelastettua.

Jos tätä joku ameeba-aivoinen pikku "pelasta mut vaarallisesta tilanteesta, ihihii" -nainen täällä kyselee, niin yrittäisit hankkia edes sen verran perustietoa asioista, ettet kysele näin tyhmiä.

Vierailija
33/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan, mutten tiedä yhtään hyvää syytä miksi raahaisin jonkun todennäköisesti itselle tuntemattoman naisen ulos palavasta talosta. Tuskin siltä saisi edes kiitosta joten antaisin palaa talonsa mukana. Ei kukaan nainen minuakaan yrittäisi pelastaa palavasta talosta.

Vierailija
34/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätätilassa saattaa jopa nainen jaksaa raahata miehen ulos, koska ihminen saa adrenaliinilla valtavat voimat. Oma kundikaveri aikanaan työnsi palavaa autoa, jonka käsijarru ja vaihde oli päällä, ulos autotallista ja vielä niin, ettei pystynyt tekemään sitä keskeltä vaan toisesta reunasta.

Ei tarvita edes adrenaliinia, vähän vaan viitseliäisyyttä. Itse olen raahannut satakiloisen ukkoni sisälle kun sammui pihalle. Olen lähes puolet kevyempi ja lihaskunto surkea.

Vierailija
35/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kottikärryt.

Vierailija
36/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehistä 90% tuskin jaksaa raahata edes 55 kiloista metriäkään.

Mistä sinä edes löydät 55 kiloista naista nykyään? 

Vierailija
37/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on palomies et vähän niinku pakko, oon 68kg itse et en myöskään ihan kauhean painava niin saa kyl mua kanneltua mielensä mukaan. Ihan hottia kyllä..

Lähes 70-kiloinen nainen pitää itseään kevyenä. Nyt olen kuullut kaiken.

Kyllä toi on ihan normaali paino. Riippuu tietysti pituudesta.

Onhan se joo normaali paino jollekin 175cm naiselle, mutta ei se tee kyseisestä kilomäärästä kevyttä. Ja veikkaan kirjoittajan olevan perus 164cm persjalkainen ja kehopositiivinen.

Vierailija
38/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin naiset on niin isoja,painavia ja lihavia että ei niitä jaksa kantaa kuin vain kehonrakentajat. Naiset ovat tehneet ylipainosta uuden normaalin.

Vierailija
39/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paska esimerkki. Miksi oletat, että mies ei ole tuossa tilanteessa jo tajuton myöskin? Vai ovatko mies ja nainen ihan eri paikassa palavaa rakennusta? Lisäksi savun keskellä ei kanneta ketään, pitää edetä mahdollisimman matalalla, kyyryssä tai ryömien lattiatasossa, jos ei halua itsekin pökrätä saman tien. Siviilin on todella hankala pelastaa ketään toista tulipalosta, hyvä jos saa itsensä pelastettua.

Jos tätä joku ameeba-aivoinen pikku "pelasta mut vaarallisesta tilanteesta, ihihii" -nainen täällä kyselee, niin yrittäisit hankkia edes sen verran perustietoa asioista, ettet kysele näin tyhmiä.

Tää tulipalllo"näyttömä" oli vaan lavastus. Mun pääpointti onkin tietää, jaksavatko miehet nostaa ja kantaa naisia vai eivät, ja missä ne painrajat tuntuvat nykyään menevän siinä kykenvyydessä.. Se on sama mihin, ne puitteet tekevät. Kantamiseen syliin ottaminen on hyvin seksikästä. Halusin kartoittaa onko kannettu, pystyvätkö kantamaan rajoituksia. Ihanm muuten vaan. 

Vierailija
40/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehistä 90% tuskin jaksaa raahata edes 55 kiloista metriäkään.

Niinpä. Lisänä vielä se, että täysin tajuttoman ihmisen kantaminen voi olla yllättävän vaikeaa, kun tajuton ihminen on täysin veltto.