Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jaksatko kantaa naista? Tulipalo riehuu, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos talosta?

Vierailija
19.01.2025 |

Jaksatko kantaa naista? Oletko koskaan kokeillut? Jos tulipalo riehuu rakennuksessa, nainen on tajuton, jaksatko kantaa ulos rakennuksesta? Esimerkiksi?

Kommentit (221)

Vierailija
1/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulette, tai onko kokemusta naisen kantamisesta? 

Vierailija
2/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätätilanteessa tulisi ekana mieleen raahata kainaloista kiinni pitäen. Muuten viihde / leikkikäyttöön kantaminen (jopa itseä painavamman naisen) on hyvin kivaa, tosin yleensä tällöin pitää kiinni eli auttaa merkittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi. Pudotan yläkerran ikkunasta.

Vierailija
4/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehistä 90% tuskin jaksaa raahata edes 55 kiloista metriäkään.

Vierailija
5/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on palomies et vähän niinku pakko, oon 68kg itse et en myöskään ihan kauhean painava niin saa kyl mua kanneltua mielensä mukaan. Ihan hottia kyllä..

Vierailija
6/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätätilassa saattaa jopa nainen jaksaa raahata miehen ulos, koska ihminen saa adrenaliinilla valtavat voimat. Oma kundikaveri aikanaan työnsi palavaa autoa, jonka käsijarru ja vaihde oli päällä, ulos autotallista ja vielä niin, ettei pystynyt tekemään sitä keskeltä vaan toisesta reunasta.

Vierailija
7/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen jolla on lapsia tai muita vähäjärkisiä huollettavana pitäisi muistaa, että pitää lihaskuntonsa niin hyvänä jotta voi pelastaa nämä avannosta, tulipalosta, paskakaivosta tai mihin nyt sitten itsensä voivat saattaa.

Vierailija
8/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta palstamiestä teikätäti on tavannut? 

Vierailija
9/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se tajuton onkin mies? Itse olisin helisemässä parimetrisen satakiloisen mieheni kanssa. En ihan osaa kuvitella ottavani syliin ja kantavani turvaan.

Vierailija
10/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on palomies et vähän niinku pakko, oon 68kg itse et en myöskään ihan kauhean painava niin saa kyl mua kanneltua mielensä mukaan. Ihan hottia kyllä..

Oh, toi olisi ihanaa. :)

Vierailija
11/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja en omista kottikärryjä. RIP

Vierailija
12/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätätilassa saattaa jopa nainen jaksaa raahata miehen ulos, koska ihminen saa adrenaliinilla valtavat voimat. Oma kundikaveri aikanaan työnsi palavaa autoa, jonka käsijarru ja vaihde oli päällä, ulos autotallista ja vielä niin, ettei pystynyt tekemään sitä keskeltä vaan toisesta reunasta.

Voihan sitä kerrostaloakin työntää. 

Vierailija
13/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkaa jaksan, kehopositiivista en.

Vierailija
14/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin naisen eli nyrkkeilysäkin sinne palavaan taloon.

Vierailija
15/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisen jolla on lapsia tai muita vähäjärkisiä huollettavana pitäisi muistaa, että pitää lihaskuntonsa niin hyvänä jotta voi pelastaa nämä avannosta, tulipalosta, paskakaivosta tai mihin nyt sitten itsensä voivat saattaa.

Hyvä muistutus! Itse oon niin heiveröinen käsivoimiltani että hirvittää. Miehissä tollainen voima on niin seksikästä mutta tottakai sitä pitää itsekin jaksaa jotain kantaa!

Vierailija
16/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes 70-kiloinen nainen pitää itseään kevyenä. Nyt olen kuullut kaiken.

Vierailija
17/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne jaksa itse kävellä kaljakauppaankaan. 

Vierailija
18/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en. Nostan penkistä vain 90 kg. 

Vierailija
19/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla voimaa kun ei ole älyä. Fiksumpi olis laittanut vaihteen vapaalle ja käsijarrun pois, jopa ajanut auton ulos.  Olis säästynyt aikaakin.

Vierailija
20/221 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tajuton nainen pitäisi kantaa pois tulipalosta?