Lue keskustelun säännöt.
Menkää ihmeessä katsomaan leffa Lotta ystäväni ov
01.03.2007 |
Siis aivan ihana lastenleffa, itkin silmät päästäni. Onko joku nähnyt? Meidän 7 v. tyttö piti kovasti myös
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiva kuulla että se on hyvä :)