Lue keskustelun säännöt.
Vetäsin tossa just 5 palaa mokkapalaa kahvin kanssa. Kohta ruoanlaittoon. Onneks ei oo paino-ongelmia, koska en ole
Kommentit (2)
Voipi olla et diabeteksen takia en muutenkaan makeasta niin välitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä en tajua, miten kukaan pystyy vastustamaan niitä! ;D