Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olet kassalla täyden kärryn kanssa. Taaksesi tulee ihminen jolla yksi ostos ja pyytää päästä ohi, Päästätkö?

Vierailija
18.01.2025 |

Itse päästän. Ei ole kiva hikoilla toppatakki päällä maitopurkin kanssa kun edellä olevalla on kuuden hengen ruokaostokset.

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päästänyt lukuisia kertoja pyytämättäkin.

Vierailija
62/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tarjoaa spontaanisti minulle lupaa mennä ensin. Ehkä näytän niin sympaattiselta sitten. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä.

Poikkeus, kesällä lapsi yhden jäätelön kanssa.

Vierailija
64/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkööt itsepalvelukassalle. Täällä ei ole yhtäkään kauppaa jossa olisi vain yksi kassa ja jos on, niistä ei osteta kärryllistä tavaraa.

Vierailija
65/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomi-jutut. Muualla maailmassa jonossa ensin oleva tarjoaa itse oma-aloitteisesti haluaako pienen ostoksen kanssa liikkeessä oleva mennä ensin. 

Mistä minä tietäisin että takanani on joku yhden ostoksen kanssa?

Vierailija
66/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ostoksen ostajalla on ollut lyhyt, helppo ja mukava ostosreissu joten hyvin joutaa odottamaan vuoroaan kuten muutkin. Minä olen kiertänyt tunnin ympäri Prisman valtavaa hallia raskaan kärryn kanssa vinkuvaa ipanaa kuunnellen ja olen otsasta persvakoon yltä päältä hiessä ja edessä on vielä satojen eurojen maksu ja kaiken sen tavaran pakkaaminen kasseihin ja autoon lastaaminen. En todellakaan päästä vapaamatkustajina edelle. Ennemmin minun kuuluisi päästä jonon ohi suoraan maksamaan kaiken maailman hupiostostelijoiden edelle.

Tämä! Kaupoissa pitäisi olla erilliset kassat maksaville asiakkaille. Ja tavaroiden pakkauspalvelu samaan hintaan.

Vierailija
67/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun näen tällaisen ihmisen tulevan jonoon, sanon että menisi edelleni. En odota että pyytää.

Vierailija
68/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan yleensä itse. Mene vaan, minulla kestää näiden kanssa. 

Miksi kestää? Alatko kaivella kassalla kukkaroasi, että löytyisikö sieltä pennosia?

Vierailija
69/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mutta monesti on tyypilliseen suomalaiseen tapaan kursailtu, että enhän minä nyt.

Usein kursailija hidastaa asioita ja vaikeuttaa, sitten joku sanoo mene vain. Ellei oikeasti halua olla menemättä, että on oma syy.

Vierailija
70/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästä. Menkööt itsepalvelukassalle.

Tuollaiselle tyypille voisin survoa se hookoon vaikka peseeseen. Tai ihan minkä vaan survoisin.

Vierailija
71/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on joku vanhus niin joo. Muuten en. 

Tässä tapauksessa ei.. sillähän menee siinä kassalla yhtä kauan kuin mulla kärryllisen kanssa. Aletaan kaivaa pussukkaa ja lasketaan senttejä moneen kertaan kassan kanssa ja vaihdellaan edes takaisin, jotta saa täyden 2 eurosen eikä 1,85e

Vierailija
72/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kun sitten kuitenkin tarkistutetaan 37 lottokuponkia ja mietitään mitä uusia tehdään. 

Tämön takia nykyisin katson, lukeeko lotto voi vtu sitä rivien tarkistusta, varmistusta ja olihan varmasti lisä ja ei lisä ja tässä kupongissa tuota ja tätä vtuun kassoilta noi lotot! Menkööt sinne infopisteeseen kun ne muutenkin on aina tyhjinään.. jonottakoot keskenään siellä näitä arpojia..

Vierailija
73/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin pieni asia ja voi huomata, että ihmisiä voi olla mukavia ja sitten mulkkuja.

Vierailija
74/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päästä. Menkööt itsepalvelukassalle.

Tuollaiselle tyypille voisin survoa se hookoon vaikka peseeseen. Tai ihan minkä vaan survoisin.

Ai suutut, jos et saa ohitella jonossa. On sulla otsaa! 

Vierailija
75/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän. Olen herrasmies enkä mikään retku.

Vierailija
76/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä itsepalvelukassalla. Jos tavalliselle kassalle tulisi joku pyytämään yhden tavaran kanssa niin melko varmasti päästäisin ohi. Olen itsekin ollut tuollaisessa tilanteessa enkä ole kehdannut kysellä keneltäkään vaan jonottanut kiltisti. Koskaan ei myös tiedä mikä hätä sillä ihmisellä on. Muistan olleeni joskus itsepalvelukassalla kun on isompi hätä iskenyt yhtäkkiä. Ehdin juuri ja juuri vessaan joka oli käytävän toisella puolella.

Vierailija
77/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vuorollaan. Tilatkoon netistä ellei halua jonottaa rahvaan seassa ilman etuoikeuksia.

Vierailija
78/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän vaikkei pyytäisi 

Vierailija
79/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen väliajoin kassalla, en muista kertaakaan että joku olisi kieltänyt, ei noita etuilu yrityksiä tosin usein ole!

Vierailija
80/159 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkööt itsepalvelukassalle. Täällä ei ole yhtäkään kauppaa jossa olisi vain yksi kassa ja jos on, niistä ei osteta kärryllistä tavaraa.

Eipä sieltä tupakkaa saa