Onko outoa jos 17 v poika seurustelee 20-vuotiaan tytön kanssa?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti: Mitä outoa siinä on?
17-vuotiaat pojat on aika nulikoita vielä.
Ei, mutta naisessa lienee jotain outoa jos kelpuuttaa keskenkasvuisen jonnen...
Ei ole, on ihan normaalia, että poika seurustelee tytön kanssa. Sitä kutsutaan heteroseksuaaliseksi suhteeksi. Enemmän olisin huolissani jos se seurustelisi pojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mitä outoa siinä on?17-vuotiaat pojat on aika nulikoita vielä.
Kyllä 20-vuotiaskin voi olla aika pissis.
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen harrastus jossa ovat tavanneet.
Ap
Missä ne panee?
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi nainen heteroparisuhteessa on aina outoa.
Minulla on näköjään suku ja ystäväpiiri täynnä outoja sitten :D
Vuosi, pari tai kolme vuotta on käytännössä saman ikäinen. Toki teininä muutama vuosi on paljon, mutta 17v on jo iso teini ja tyttöystävän/poikaystävän ikä muutama vuosi ylöspäin parempi kuin alaspäin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen harrastus jossa ovat tavanneet.
Ap
Missä ne panee?
En halua ajatella sellaista mutta tytöllä on kyllä oma opiskelija-asunto.
Ap
Tämä tyttö, tai siis nainenhan se on, puhuu jo jostain kandityön aiheesta ja poika vanhojentansseista ja autokoulusta. Tuntuu kummalliselta.
Ap
Nainen käyttää poikaa hyväkseen. Henkinen ikäero on tuossa vaiheessa noin 10 vuotta. Poika on vielä lapsi.
Aviomieheni oli 17, kun tapasin hänet. Olin sillloin 20. Ollaan yhdessä edelleen. Olen nyt 50, mies 47.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tyttö, tai siis nainenhan se on, puhuu jo jostain kandityön aiheesta ja poika vanhojentansseista ja autokoulusta. Tuntuu kummalliselta.
Ap
Mitä sitten? Jos se ei ole heille itselleen ongelma, niin ei sen pitäisi olla muillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mitä outoa siinä on?
17-vuotiaat pojat on aika nulikoita vielä.
Ei kaikki kuitenkaan.
Mitä outoa siinä on?