Mitä ajatuksia sinussa herättää ihminen, joka ei ole missään julkisessa somessa?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on niin mielenkiintoinen elämä ettei tarvitse somea.
Useimmiten totuus on vain se, ettei ole kavereita joten some olisi täysin turha, kun ei ketään kiinnostaisi seurata tai tykätä.
Tämä aihe kun nousee esiin, aina ne, joilla ei itsellä ole somea tulevat kertomaan että on vahva ja itsenäinen, ei mikään lammas ja vastavuoroisesti somettajat tulevat ihmettelemään että onhan se hieman outoa jos nykyään ei ole missään.
Järkevä hyvää sisältö rikasta elämää elävä henkilö.Arvostan.
Ei siellä ole mitään mulle, eikä mulla ole mitään sinne pantavaa.
Elämäni on tylsää niin, tai sitten ei.
M58
Vierailija kirjoitti:
Pakenee jotain ja laittelee itselleen nuolia tunteakseen olonsa normaaliksi
Jaa mihinkä niitä nuolia laittaa, jos ei ole missään netissä? Ei sillä jousiammuntakaan hassumpaa ole
Asunto, matka ym bloggarit saa rahaa kirjoituksistaan joten sen ymmärtää. Mutta että muuten, esim terveyskeskuksen hoitajalla on oma ig jossa on vähissä vaatteissa, vaikkei myy mitään. Niin ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten totuus on vain se, ettei ole kavereita joten some olisi täysin turha, kun ei ketään kiinnostaisi seurata tai tykätä.
Tämä aihe kun nousee esiin, aina ne, joilla ei itsellä ole somea tulevat kertomaan että on vahva ja itsenäinen, ei mikään lammas ja vastavuoroisesti somettajat tulevat ihmettelemään että onhan se hieman outoa jos nykyään ei ole missään.
Juuri näin.
En tiedä mitä tekisin SoMessa ja mitä sinne kuvaisin - juuri siksi kun minulla ei ole ketään eikä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
En tiedä mitä tekisin SoMessa ja mitä sinne kuvaisin - juuri siksi kun minulla ei ole ketään eikä mitään.
Kertokaas nyt meille kaikille mitä elämää alustoiltanne löytyy ? Pelkkää omaa pärstää vai copy pastea ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Sniif. Oletpa omasta mielestäsi jännän. sarkastinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä tyyppi kun en ole someriippuvainen. Lopetin somettamisen 2017.
Minä myös poistuin somesta kokonaan vuonna 2016. Tarkoitan siis noita facebookkeja ja instoja, joissa on ns. löydettävissä omalla oikealla nimellä ja naamalla. En vain enää halua, että kukaan "ulkopuolinen" pääsee stalkkaamaan mua hiljaa ja yksipuolisesti.
Yhteyttä oikeisiin kavereihin pidän henkilökohtaisesti sähköpostitse, whatsapissa, puheluin ja tekstarein. Kukaan ei siis tiedä tekemisiäni tai tekemättä jättämisiäni, ellei ole minuun henkilökohtaisesti yhteydessä kirjoitellen tai soitellen.
Vierailija kirjoitti:
En ole somessa, koska ei kiinnosta ihmisten miljoonat selfiet tissivakoineen tai peffasta otetut kuvat
Ja ,mitä puuroa syö raikkaan voilevän kans, HUOH !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole somessa, koska ei kiinnosta ihmisten miljoonat selfiet tissivakoineen tai peffasta otetut kuvat
Ja ,mitä puuroa syö raikkaan voilevän kans, HUOH !
Tämä !
Vierailija kirjoitti:
Se on vaa järkevää, mutta en mä nää sitä ollenkaan pahana jos on esim jossain Facebookissa tms koska mistä ihmiset muuten sut saa kiinni nykypäivänä jos ei ole missään? En mä ainakaan ihan haamu halua olla
Öööö... puhelimesta ihan soittamalla tai tekstarilla..?
Yksityisyys on yksi vapauden komponenteista.
Uskon että someton ihminen arvostaa vapautta yli kaiken.