Mitä ajatuksia sinussa herättää ihminen, joka ei ole missään julkisessa somessa?
Kommentit (97)
luuseri in-celi reppana millä ei ole minkään laista normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaa järkevää, mutta en mä nää sitä ollenkaan pahana jos on esim jossain Facebookissa tms koska mistä ihmiset muuten sut saa kiinni nykypäivänä jos ei ole missään? En mä ainakaan ihan haamu halua olla
Niillä on puhelinnumero ainakin minulla joidenka haluan tietävän elämästäni.Ei tarvitse lässyttää asioistaan somessa kaikille.
Se miten vedin kalkkunalauman kanssa salilla leukaa. Se on sitä laiffii.
Somessa pyöriskelevät ovat yleensä hyväksyntää hakevia yksinäisiä ihmisiä jotka vakuuttelee siellä päivittäin heillä olevan edes jonkinlaista elämää. Seuraajistaan 99 % eivät ole koskaan nähneetkään. Ostetut tykkäykset ja seuraajiat 🤭.
Ajattelen että itsevarma oman tiensä kulkija.
Hänellä on muuta ajallista tekemistä irl. Some portaaleista ainoastaan osa on hyvii. Instagram huonoin, saa bännei ilman syytä, youtube paras paljon oppii.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaa järkevää, mutta en mä nää sitä ollenkaan pahana jos on esim jossain Facebookissa tms koska mistä ihmiset muuten sut saa kiinni nykypäivänä jos ei ole missään? En mä ainakaan ihan haamu halua olla
MItenkäs ne sai kiinni "ennenvanhaa"?
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko joka kitinästä saada kiinni ventovieraita? Jos ne on sun tuttuja, niin kyllä puhelimella saa yhteyden. Jos nyt niin pakottava tarve tulee.
Ei minkäänlaisia, sillä en saa tietää hänen olemassaolostaan.
Joka ei perusta elämäänsä somelle, on normaalia älykkäämpi. Arvostan.
Mulla on tällainen ystävä ja hän on tosi ihana ihminen. Hänellä se liittyy sellaiseen överin askeettiseen elämäntapaan. Pari kertaa olen käynyt treffeillä somettoman ihmisen kanssa, ja kumppaniehdokkaalla se oli kyllä turn off. Yhdistin tuolloin somettomuuden jäykkään ja huonolla tavalla itseriittoiseen (jos minä en tiedä jotain, se ei ole tietämisen arvoista) ajatusmaailmaan. Oikeasti, jos itse olisitte sinkkuja ja haku päällä, pitäisittekö somettomuutta järkevänä ratkaisuna?
Keskivertoa fiksumpi. Ei tuhlaa elämäänsä soopaan, kun on potentiaalia muuhunkin.
No en mitaan. En ole itsekaan, kun ei niin paljoa kiinnosta. Ystavat ja sukulaiset saan kiinni muutenkin ja he minut.
Mutta en tuomitse jos joku on kunhan ei postaile ja selaa pakonomaisesti 24/7 ja kalastele tykkayksia. Se on jo paha riippuvuus. Roinaa ja "hyvinvointia" kaupittelevia influenssereita en voi sietaa. Ja niihin kaninkoloihin pudonneita lahinna saalin.
Mun mielestä sana some on monikko ja tarkoittaa kaikkia sosiaalisia medioita.
Vaihdoin työpaikkaa ja esimies esitteli jotain työpaikan wa-ryhmää. Sanoin ettei mulla ole wa tai muitakaan someja. Hänen mielestä se oli helvetin hienoa. Arvostan K 👍
Se saman värinen joka aamuinen smoothie. Se on täyttä elämää 🤣.