Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia sinussa herättää ihminen, joka ei ole missään julkisessa somessa?

Vierailija
18.01.2025 |

?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saman värinen joka aamuinen smoothie. Se on täyttä elämää 🤣.

Vierailija
82/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuseri in-celi reppana millä ei ole minkään laista normaalia elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaa järkevää, mutta en mä nää sitä ollenkaan pahana jos on esim jossain Facebookissa tms koska mistä ihmiset muuten sut saa kiinni nykypäivänä jos ei ole missään? En mä ainakaan ihan haamu halua olla 

Niillä on puhelinnumero ainakin minulla joidenka  haluan tietävän elämästäni.Ei tarvitse lässyttää  asioistaan somessa kaikille.

Vierailija
84/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten vedin kalkkunalauman kanssa salilla leukaa. Se on sitä laiffii.  

Vierailija
85/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa pyöriskelevät ovat yleensä hyväksyntää hakevia yksinäisiä ihmisiä jotka vakuuttelee siellä päivittäin heillä olevan edes jonkinlaista elämää. Seuraajistaan 99 % eivät ole koskaan nähneetkään. Ostetut tykkäykset ja seuraajiat 🤭.

Vierailija
86/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että itsevarma oman tiensä kulkija. 

Vierailija
87/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on muuta ajallista tekemistä irl. Some portaaleista ainoastaan osa on hyvii. Instagram  huonoin, saa bännei ilman syytä, youtube paras paljon oppii.

Vierailija
88/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu.

Vierailija
89/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaa järkevää, mutta en mä nää sitä ollenkaan pahana jos on esim jossain Facebookissa tms koska mistä ihmiset muuten sut saa kiinni nykypäivänä jos ei ole missään? En mä ainakaan ihan haamu halua olla 

MItenkäs ne sai kiinni "ennenvanhaa"?  

Vierailija
90/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko joka kitinästä saada kiinni ventovieraita? Jos ne on sun tuttuja, niin kyllä puhelimella saa yhteyden. Jos nyt niin pakottava tarve tulee. 

Vierailija
91/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia, sillä en saa tietää hänen olemassaolostaan.

Vierailija
92/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei perusta elämäänsä somelle, on normaalia älykkäämpi. Arvostan. 

Vierailija
93/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen ystävä ja hän on tosi ihana ihminen. Hänellä se liittyy sellaiseen överin askeettiseen elämäntapaan. Pari kertaa olen käynyt treffeillä somettoman ihmisen kanssa, ja kumppaniehdokkaalla se oli kyllä turn off. Yhdistin tuolloin somettomuuden jäykkään ja huonolla tavalla itseriittoiseen (jos minä en tiedä jotain, se ei ole tietämisen arvoista) ajatusmaailmaan. Oikeasti, jos itse olisitte sinkkuja ja haku päällä, pitäisittekö somettomuutta järkevänä ratkaisuna?

Vierailija
94/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoa fiksumpi. Ei tuhlaa elämäänsä soopaan, kun on potentiaalia muuhunkin.

Vierailija
95/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitaan. En ole itsekaan, kun ei niin paljoa kiinnosta. Ystavat ja sukulaiset saan kiinni muutenkin  ja he minut.

Mutta en tuomitse jos joku on kunhan ei postaile ja selaa pakonomaisesti 24/7 ja kalastele tykkayksia. Se on jo paha riippuvuus. Roinaa ja "hyvinvointia" kaupittelevia influenssereita en voi sietaa. Ja niihin kaninkoloihin pudonneita lahinna saalin. 

Vierailija
96/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sana some on monikko ja tarkoittaa kaikkia sosiaalisia medioita. 

Vierailija
97/97 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa ja esimies esitteli jotain työpaikan wa-ryhmää. Sanoin ettei mulla ole wa tai muitakaan someja. Hänen mielestä se oli helvetin hienoa. Arvostan K 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi