Mitä ajatuksia sinussa herättää ihminen, joka ei ole missään julkisessa somessa?
Kommentit (97)
Tosi viisas. Olen itsekin harkinnut ostaa tavallisen kännykän, ilman nettiä.
Hänellä voi olla sometili, jota ap ei näe, koska se ei todellakaan oli julkinen. Mitä ihmettä pyörii ihmisten päässä, joilla sometili on avoin ihan kaikille... 😳
"Kas, toinen troglodyytti." Mäkään en ole koskaan ollut somessa. En tiedä, mitä olen menettänyt. Aina välillä se räjähtää, ja karavaani kulkee kuten ennenkin.
Täällähän te kaikki somessa olette kokoajan kun te puhutte yhteiskunnallisista asioista ja luette uutisia aamusta iltaan, samaa skeidaahan se kaikki on :D
Viisautta. Ei laumaeläin.
- Ei someen kannata tuhlata aikaa, vaivaa ja saada vain latistavia tunteita. Yhteydenotoissa on usein jotain negatiivista taustalla. Ryhmässä tyhmistyy. Ajan voi käyttää paremminkin. Ollako onnellinen vai ei...
Aivottomia, hyväksyntää hakevia someidiootteja on kyllästymiseen asti.
Kerrotko ap ensin itse mitä ajattelet?
En ole somessa enää. Herätän itse itsessäni paljon erilaisia ajatuksia. Muissa ihmisissä somettomuus herättää minussa mielenkiinnon. Haluaisin somettoman naisen.
Olen fbssä ainoastaan siksi, että voin olla yhdessä ryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän te kaikki somessa olette kokoajan kun te puhutte yhteiskunnallisista asioista ja luette uutisia aamusta iltaan, samaa skeidaahan se kaikki on :D
Some on se, missä mainostetaan omia juttuja omalla nimellä ja naamalla. Tämäkin tietysti tavallaan, mutta tämä ajaa yhteistä etua ja iloa. Some ajaa omaa henkilökohtaista. Siinä syy miksi itse arvostan anonyyminettiä. Nimi/naamasomessa et voi koskaan tietää, mikä toista motivoi. Mikä on rehellistä?
Vierailija kirjoitti:
Se on vaa järkevää, mutta en mä nää sitä ollenkaan pahana jos on esim jossain Facebookissa tms koska mistä ihmiset muuten sut saa kiinni nykypäivänä jos ei ole missään? En mä ainakaan ihan haamu halua olla
Jos ei puhelimella saa otettua yhteyttä niin ei sitten tarvikkaan saada kiinni. Mihinkään en ole ikinä tarvinnut naamakirjaa.
Kertoo vain siittä että se ihminen on todennäköesti syntynyt ennen 2000 lukua eikä se ole huonio ja tykkäys riippuvainen nainen
Ajattelen, että kyseessä on poikkeuksellisen järkevä henkilö.
Oletko "Niisikki"? Kävi kiinnostamaan
Ei mitään.
Osa ihmisistä on myös sellaisessa ammatissa, jossa somettamista ei katsota hyvällä, vaikkei suoranaisesti olisikaan kiellettyä. Mm. hävittäjälentäjät ja monet muut sotilasammatit.
Olen hyvä tyyppi kun en ole someriippuvainen. Lopetin somettamisen 2017.
Harvinaisen järkevä yksilö, kuten minäkin. Ei ole ollut mitään tarvetta "someilla".
Minäkään en ole. Teen julkista työtä jota arvostellaan perinteisessä mediassa ja somessa, ja se riittää. Minulla on oikeus suojella itseäni. En tee sometileillä mitään.
Myönteisiä ajatuksia. Osaa ajatella omilla aivoillaan, eikä mene kaikkien trendien mukana.