Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIllaisia "käsilaukkuja" miehet voi käyttää? Esim. jos olet vaikka junassa ja jätät ison laukun hyllylle, mutta haluat ottaa

Vierailija
18.01.2025 |

jotkut tavarat mukaan esim. ravintolavaunuun. Sen sijaan, että tunget ne housun taskuihin, mikä olisi miehelle sopiva "käsilaukku"?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄 Miehet eivät käytä käsilaukkuja

Vierailija
2/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi siinä olikin lainausmerkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mies, mutta taskuja mä käytän 😎

Vierailija
4/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Reisitaskuhousut! 🤭

Vierailija
5/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimaton olkalaukku.

Vierailija
6/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku olkalaukku. Googlaa man bag, niin varmaan löytyy joka lähtöön.

Vierailija
7/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on jo vuosisadat kutsuttu repuksi. 

Vierailija
8/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehet käyttää liian vähän laukkuja! Mun mies käyttää ainakin sellaista olan yli menevää missä on pitkä hihna, väri voi olla neutraali musta tai ruskea. Malli tosi simppeli ajaton, voi olla kangasta tai nahkaa. Sellainen vähän arkisen ja rouhean miehekkään ja tylsän näköinen, ei naisellinen. 

Vierailija
9/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukku

Vierailija
10/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannettavan pc:n tai läppärin laukkuun mahtuu kaikenlaista.

11/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Reisitaskuhousut! 🤭

Ihan tavalliset farkut 😃 Joissakin kotilökäreissä on reisitaskut, mutten käytä niitä ihmistenilmoilla 

Vierailija
12/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu, jos on rento tyyli, tai puvuntakin sisätasku, jos on bisnestyyli. Miesten vaatteissa on yleensä paremmin taskuja kuin naisten vaatteissa. 

Vierailija
13/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on maastokuvioinen tai armeijan vihreä, siinä voi olla vaikka pitsiä somisteena samassa värissä ja ihmiset mieltää sen miehekkääksi. Mustavalkoiseen ajatteluun ei mahdu useita tekijöitä, vaan yksi asia ratkaisee millaisena sitä pidetään, millään muulla ei ole mitään merkitystä, jos niitä alkaa ajattelemaan nyrjähtää suurimmalla osalla aivot.

Vierailija
14/59 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärilaukkua käyttää monet. Ei aina välttämässä kuitenkaan ihan se musta perusläppärilaukku. Voi olla muukin tyylikäs salkku, missä on olkahihna. 

Vierailija
15/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkainen olkalaukku ja miehille myydään omia malleja, ovat ihan tyylikkään näköisiäkin ja erottuvat kyllä naisten käsilaukuista selkeästi.  

Vierailija
16/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia kuin naisetkin. Vai onko näissä kyseisissä käsilaukuissa jonkinlainen ominaisuus, joka estää niiden käyttämisen mikäli henkilöllä on penis? Nykypäivänä sukupuolikäsitys on lisäksi muuttunut merkittävästi joten ei voida jakaa laukkuja tai mitään muitakaan vaatteita tai asusteita miesten ja naisten malleihin.

Vierailija
17/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukkua en ole käyttänyt, mutta pientä olkalaukkua hyvinkin ahkerasti. Se on ruskea ja nahkaa. Ei minkään merkkinen mutta kunnollista käsityötä. Kestänyt kesät ja talvet nyt jo yli 10 vuotta.

Vierailija
18/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vanhaa kaasunaamarin kantolaukkua, jos joskus tarvitsen lisätilaa, mutta en kokonaista reppua. Sen kanssa rässiliivi jonka sisäpuolelle olen ommellut muutaman ylimääräisen taskun.

Vierailija
19/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttää. Palsta incel pistää köökkeliin iPad laukku. Tai kännykkälaukku. Alkaa löytyä tyylikästä.

Vierailija
20/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Sen takia miehillä on vaatteissa isot taskut. Laukut on naisille ja hommmooja-miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme