Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettänyt ja väittänyt meidän eronneen

Vierailija
04.08.2024 |

Toivottavasti osaan selittää tilanteen jotenkin järkevästi, olen varmaan edelleen shokissa. 

Olemme ostaneet mieheni kanssa juuri hiljattain talon, johon pääsimme muuttamaan hetki sitten. 

Sain instagramissa viestin naiselta, joka kyseli olenko naimisissa vielä. Samalla hetkellä arvasin, että mies on pettänyt ja maailmani mureni. Mies on valehdellut hänelle, että olemme eroamassa/eronneet ja että olen muuttanut pois lasten kanssa. 

Mies on ensin uutta kotia remontoidessa käynyt ohimennen tapailemassa tätä naista. Nyt on käynyt tekemässä viimeisiä muuttohommia, kuten irrottamassa lamppuja ja tyhjäämässä varastoa. Ihmettelin vähän kyllä hitautta kun asiat eivät tunnu etenevän, mutta miehelläni on tapana joskus haahuilla joten en osannut epäillä mitään. 

Luulin, että olisimme onnemme kukkuloilla kun vihdoin on monta vuotta odotettu yhteinen omakotitalo, kolme lasta ja parisuhde ollut mielestäni aivan hyvä. Seksiäkin on, eli ei taida olla miehellä siitä kiinni. 

En varmasti voi antaa anteeksi tai luottaa enää koskaan. Mies on anellut räkä poskilla anteeksiantoa, vannonut että rakastaa vain minua. Olen vuorotellen vihainen, surullinen ja täysin turta. Päivisin pidän itseni kiireisenä ja koossa, mutta iltaisin romahdan kun lapset nukkuvat. Mies jäänyt vanhalle asunnolle, tai mistä minä tiedän vaikka olisi jonkun muun naisen luona jälleen ja vaikka olisi ollut useampia vuosien varrella. Meni kerrasta usko avioliittoon ja miehiin. 

Voiko tämmöisestä toipua koskaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies Porvoosta?

Vierailija
2/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies Porvoosta?

Luuletko, että ihmiset eivät koskaan petä tai ikinä mitään ei voi tapahtua? Joskus totuus on tarua ihmeellisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun tummenevat illat huokuttavat vakiotrollin tänne kommenttipalstalle.

Vierailija
4/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivu. Valitettavasti. Luottamus ihmisiin mennyt.

Vierailija
5/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta trollin alter ego kääntää asian naisen syyksi. Tää on kuvio on niiin nähty.

Vierailija
6/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toipua. Se vaatii vain aikaa ja aikaa. Ja aikaa. Päivä kerrallaan. Joidenkin vuosien päästä on ehkä helpottunut että selvisi kaikki, eikä jäänyt pimentoon. Muutos on aina ensin haastavan oloinen. Ei voi käsittää mitä joidenkin miesten päässä liikkuu.

Vierailija
7/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on selvästi vain mennyt usko palstaan, kun ikinä yksikään ketju ei voi olla totta. 

Vierailija
8/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toipua. Se vaatii vain aikaa ja aikaa. Ja aikaa. Päivä kerrallaan. Joidenkin vuosien päästä on ehkä helpottunut että selvisi kaikki, eikä jäänyt pimentoon. Muutos on aina ensin haastavan oloinen. Ei voi käsittää mitä joidenkin miesten päässä liikkuu.

Kiitos. Pahinta tässä on itselle, että luulin meidän olevan loppuikämme yhdessä ja olin aina ylpeä, että meillä on lapsille ehjä ja vakaa ydinperhe. 

Vierailija
9/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli ei pysy enää suhteissaan laskuissa. 🤣 Menis hoitoon!

Vierailija
10/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin itse parisuhteeseen jossa mies petti. Lopulta noin viiden vuoden jälkeen oma psyyke sanoi sopimuksen irti ja erosimme. En pystynytkään olemaan ihmisen kanssa joka oli satuttanut niin pahasti. Aluksi ajattelin että pääsen asian yli mutta näin ei tapahtunut. Meillä ei ole lapsia joten eropäätös oli siinä mielessä "helppo" vaikka sitä seurasi vaikea masennus ja elämäni vaikein vuosi.

Vierailija
11/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin itse parisuhteeseen jossa mies petti. Lopulta noin viiden vuoden jälkeen oma psyyke sanoi sopimuksen irti ja erosimme. En pystynytkään olemaan ihmisen kanssa joka oli satuttanut niin pahasti. Aluksi ajattelin että pääsen asian yli mutta näin ei tapahtunut. Meillä ei ole lapsia joten eropäätös oli siinä mielessä "helppo" vaikka sitä seurasi vaikea masennus ja elämäni vaikein vuosi.

Kerran pettäjä aina petttäjä sanonta kestää aikaa hyvin.

Vierailija
12/28 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toi idylli ei ole kaikkia varten, voimia sinulle ja lapsillenne. Annat itsellesi aikaa ja kohtalon näyttää mihin suuntaan tulee lähteä.

Vierailija
13/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttää mieltä, muistan itse. Hankalaa kun teillä juuri uusi kotikin. Toipuuhan erosta, itse melko hitaasti, menin uusiin naimisiin vuosia myöhemmin.

Vierailija
14/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Pahinta tässä on itselle, että luulin meidän olevan loppuikämme yhdessä ja olin aina ylpeä, että meillä on lapsille ehjä ja vakaa ydinperhe. 

No, se haave ei nyt toteudu. Suurella osalla ihmisistä on isoja haaveita ja tavoitteita, jotka toinen ihminen pilaa tai muuten eivät onnistu. 

Olen pahoillani. En näe muuta kuin eron ja sitten ajan kanssa toivut. Ammattiapuakin (yksityistä) suosittelen.

Vierailija
15/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertoiko tuo nainen mitään muuta?

Myönsikö mies pettämisen? Kuinka kauan sitä on jatkunut? Kuukausia, vuosia? Saman vai eri naisten kanssa?

Kun kerran luottamus menee pahasti, se ei enää koskaan palaa. Voit toki elää ja olla yhdessä, mutta et koskaan voi olla kepein mielin, iloisena ja katsella miestä ihaillen / kunnioittaen. Jotain tossa luottamuksen pettämisessä särkyy siis lopullisesti.

Ja aina kalvaa sellainen pieni epäilys, joskus enemmän ja joskus vähemmän.

Tiedän, sillä mä yritin 10 vuotta pettämisen jälkeen. Ei siitä enää samaa tule. Ei ikinä.

Vierailija
16/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait viestin jossa kysellään suhteestanne. Netissä on paljon huijauksia ja kiusaamista. Joskus erehdytään henkilöstä. Minulle lähetettiin vahingossa toiselle ihmiselle tarkoitettu viesti. Oletko varma että kyseessä on aito viesti joka on tarkoitettu juuri sinulle? Onko mies jäänyt kiinni tai tunnustanut pettäneensä? Kannattaa rauhassa selvittää tilannetta. 

Vierailija
17/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pettämisessä on niin kamalaa? Mies on harrastanut seksiä toisen naisen kanssa, entä sitten? Ihan trollaamatta kysyn. Jos suhteessa on muuten kaikki hyvin, niin eipä tuo maailman isoin ongelma ole.

Ei se seksi niin kummallinen asia ole, että maailma kaatuu siitä.

Vierailija
18/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

You were on the break!

Vierailija
19/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä pettämisessä on niin kamalaa? Mies on harrastanut seksiä toisen naisen kanssa, entä sitten? Ihan trollaamatta kysyn. Jos suhteessa on muuten kaikki hyvin, niin eipä tuo maailman isoin ongelma ole.

Ei se seksi niin kummallinen asia ole, että maailma kaatuu siitä.

Eihän se pettäminen välttämättä kummoinen juttu ole, mutta valehteleminen ja vielä tässä tapauksessa se, että on vähätellyt vaimoaan ja parisuhdettaan toiselle naiselle. Voihan asiasta puhua ihan avoimesti, jos siinä ei mitään sen kummenpaa kerran ole? 

Vierailija
20/28 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap??????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi