Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIllaisia "käsilaukkuja" miehet voi käyttää? Esim. jos olet vaikka junassa ja jätät ison laukun hyllylle, mutta haluat ottaa

Vierailija
18.01.2025 |

jotkut tavarat mukaan esim. ravintolavaunuun. Sen sijaan, että tunget ne housun taskuihin, mikä olisi miehelle sopiva "käsilaukku"?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet ei oikein voi käsilaukkuja käyttää." Ei ihme, että nuoret haluaa identifioitua johonkin uuteen sukupuoleen, jolla on vähän laajemmat raamit kun tuo perinteinen mieskarsina on sen verran ahdas ja kapea.

Vierailija
42/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkalaukku, joko perinteisempi (messenger) tai sitten sellainen jossa laukkuosa on rinnan kohdalla (crossbody).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mikä sopii korkkareiden kanssa hyvin yhteen.

Vierailija
44/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon sellane pinkki timantein koristeltu muoviveska. IHQ!!!!!!

T: Urpo

Vierailija
45/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso millaisia mieslaukkuja itä-Euroopan miehet käyttävät ja ota heistä mallia

Vierailija
46/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisitaskuhousut. 

Vierailija
47/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on just niin tätä aikaa! Miehen laukku pitäisi olla neutraali, huomaamaton, asiallinen, musta, maastovärinen jne.

Miksi ?!?

Miksei mies voisi käyttää punaista, keltaista tai vaikka marimekkolaukkua? Miksi miesten kaikki vaatetus ja asusteet pitää olla harmaata, tylsää ja huomaamatonta.

Kysyy oranssihousuinen punatakkinen mies.

Vaihdetaan. Hae sinä punainen laukku naistenosastolta niin minä haen sen harmaan teidän osastolta. Ärsyttää naisten iloiset positiiviset värit ja logot.

Vierailija
48/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet ei oikein voi käsilaukkuja käyttää." Ei ihme, että nuoret haluaa identifioitua johonkin uuteen sukupuoleen, jolla on vähän laajemmat raamit kun tuo perinteinen mieskarsina on sen verran ahdas ja kapea.

Niinpä. Tiedox nuoret. Ei tarvita kastraatiota; voi pitää olkalaukkua ilmankin.

Vierailija
49/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslaukkuja 🤣 En tiennytkään että laukut ovat sukupuolitettu asia. Toisaalta tällä palstalla on vähän iäkkäämpää väkeä jotka varmaan kutsuvat laukkua käyttävää miestä "metroseksuaaliksi"

Vierailija
50/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärilaukku jossa olkapääremmi. Itsellä matkoilla mukana sellainen vähän tilavampi läppärilaukku, jostain messuilta aikoinaan saatu. En minä siinä läppäriä kanna vaan matkoilla esim juomapullo, järkkäri jne mita nyt haluaa pitää mukana.

m35

Vierailija
51/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla kun osti interrail-lipun, sai kaulapussin joka neuvottiin pitämään paidan alla. Sinne passi ja eri maiden valuutat. Itse tykkäsin enemmän vyölaukusta, mutta jos ei halua että se näkyy, on myös litteitä rahavöitä. Laitan yhä rahavyön junamatkalle. On myös käsivarsikotelo puhelimelle. Olen nähnyt miehillä ison vyölaukun olan yli niin ettei sitä edes yritä peitellä. Niin ja nuorena kun lähti humpalle, kotiavaimet ja markat pysyi tallessa rahavyössä.

Vaatteissa täytyy olla vetoketjulliset taskut. Fleecetakki ja toppaliivi. On housujakin jossa on vetoketjutaskuja. Fleeceä voisi sanoa junttimaiseksi, mutta ei haittaa. Pääasia että on vetoketjutasku.

Vierailija
52/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on jo vuosisadat kutsuttu repuksi. 

Selkäreppu varsinkin kesällä hyvin hiostava

Vierailija
53/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voi käyttää just sellaista laukkua, mitä haluaa? Nykyisin niin naisilla kuin miehillä näyttää käsilaukkujen sijaan olevan enemmänkin olkalaukkuja - lienevät käytännöllisempiä ja tilavampia. Mutta käsittääkseni tämä on sillä lailla vapaa maa, että kukin voi käyttää ihan millaisia laukkuja, vaatteita ja asusteita haluaa.

Vierailija
54/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ompelin miehelleni vetoketjullisen pienen pussukkalaukun ollahihnalla. Käyttää sitä useinkin. On kuulemma kätevä esim t-paidan ja shortsien kanssa kun ei tarvi tunkea kaikkea housun taskuihin. Laukku on ulkopuolelta maastokuvioinen ja Sisältä vaaleanpunainen.

Vierailija
55/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ompelin miehelleni vetoketjullisen pienen pussukkalaukun ollahihnalla. Käyttää sitä useinkin. On kuulemma kätevä esim t-paidan ja shortsien kanssa kun ei tarvi tunkea kaikkea housun taskuihin. Laukku on ulkopuolelta maastokuvioinen ja Sisältä vaaleanpunainen.

*olkahihnalla

Vierailija
56/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslaukkuja 🤣 En tiennytkään että laukut ovat sukupuolitettu asia. Toisaalta tällä palstalla on vähän iäkkäämpää väkeä jotka varmaan kutsuvat laukkua käyttävää miestä "metroseksuaaliksi"

Heh, eipä ole tullut mieleeni kutsua miestäni noin, ikää hänellä yli 79 vuotta, ja käyttää sellaista pienehköä olkalaukkua silloin kun ei ole isommalle olkalaukulle tarvetta.

Vierailija
57/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, eipä ole tullut mieleeni kutsua miestäni noin, ikää hänellä yli 79 vuotta, ja käyttää sellaista pienehköä olkalaukkua silloin kun ei ole isommalle olkalaukulle tarvetta.

Korjaus; yli 70-vuotias on hän.

Vierailija
58/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pinkki pieni olkalaukku, jonne mahtuu varasukkahousut ja huulipuna?

Vierailija
59/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tunkee kaiken taskuihinsa ja pahimmillaan mun käsilaukkuun. Joskus penkoo mun käsilaukkua, johon on tunkenut tavaransa. Olen kyllä pyytänyt ostamaan oman laukun. Nykyajan mies käyttää kyllä olkalaukkua. Isommat tavaransa mies älyää laittaa reppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi