Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Tuo suihkuhomma on ihan täyttä kiusaamista.
Miksi jotkut miehet on noin sairaita, ettei ne voi käydä suihkussa, tai saunassa ilman panemista?
Minä en ole voinut käydä miehen kanssa saunassa enää vuosikymmeniin, koska miehen piti saunassa tuijotella merkitsevasti minun paikkoja ja saunassa olisi pitänyt panna ja suihkussa piti olla kimpussa jne jne. En voi edes vaihaa vaatteita miehen nähden tai ylipäätään riisua tai olla vähissä vaatteissa (edes kesällä en voi olla uimapuvussa) koska mies ei osaa suhtautua noihin tilanteisiin, muuten, kuin seksi mielessä. Ei puhettakaan, että olisi ollut mukava ja rentouttava saunahetki yhdessä.
Kadehdin kaikkia pariskuntia, jotka voi käydä saunassa ja pesulla ilman mitään taka-ajatuksia.
Siis ihan helvetin orjuuttavaa, kun pitää tehdä tuollaiset asiat mieheltä salassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle että parittelut on tidän osaltanen hoidettu kun teinit ovat jo tehty. Että seksiä voidaan katsella uudestaan vaikka parin vuoden selibaatin jälkeen, jos se menee hyvin ja mies lopettaa seksihullun käytöksensä. Raivarien pakkien saamisesta on r aiskiskamaa ja jos tulee ero seksin loppuessa niin pääset eroon mätämunasta. Jos ja kun olet rehellinen eron syystä, että lopetit siitosorjuuden ja mies jätti siksi, kukaan ei tuomitse sinua vaan mies nähdään juuri sinä roskana, mitä on.
Vai mies roskana. Naurettavaa.
Miehen pitäisi heittää valittava ap niskaperse otteella ulos hankeen ja jättää sinne.
Tää on just sitä miehen kiukuttelua, jos nainen ei jaksa aina olla jalat levällään.
Hankeen vaan niskaperseotteella kumppani ja omien lasten äiti.
Kyllä tässä nähdään selvästi mikä miehelle on tärkeintä.
Toki on vain naisen etu, jos tuollaisesta miehestä pääsee eroon. Eipä tulis ikävä. Väkivaltainen mies, hyi saasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut miehet on noin sairaita, ettei ne voi käydä suihkussa, tai saunassa ilman panemista?
Minä en ole voinut käydä miehen kanssa saunassa enää vuosikymmeniin, koska miehen piti saunassa tuijotella merkitsevasti minun paikkoja ja saunassa olisi pitänyt panna ja suihkussa piti olla kimpussa jne jne. En voi edes vaihaa vaatteita miehen nähden tai ylipäätään riisua tai olla vähissä vaatteissa (edes kesällä en voi olla uimapuvussa) koska mies ei osaa suhtautua noihin tilanteisiin, muuten, kuin seksi mielessä. Ei puhettakaan, että olisi ollut mukava ja rentouttava saunahetki yhdessä.
Kadehdin kaikkia pariskuntia, jotka voi käydä saunassa ja pesulla ilman mitään taka-ajatuksia.
Siis ihan helvetin orjuuttavaa, kun pitää tehdä tuollaiset asiat mieheltä salassa.
Sellaiset pariskunnat voivat käydä saunassa ja suihkussa ilman seksiä harrastavat seksiä muuten säännöllisesti. Pihtaaja naisten miehet taas kärsivät naisen seksin heruttamisesta ja siksihän nuo sadistiset naiset miehiään kiusaavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle että parittelut on tidän osaltanen hoidettu kun teinit ovat jo tehty. Että seksiä voidaan katsella uudestaan vaikka parin vuoden selibaatin jälkeen, jos se menee hyvin ja mies lopettaa seksihullun käytöksensä. Raivarien pakkien saamisesta on r aiskiskamaa ja jos tulee ero seksin loppuessa niin pääset eroon mätämunasta. Jos ja kun olet rehellinen eron syystä, että lopetit siitosorjuuden ja mies jätti siksi, kukaan ei tuomitse sinua vaan mies nähdään juuri sinä roskana, mitä on.
Vai mies roskana. Naurettavaa.
Miehen pitäisi heittää valittava ap niskaperse otteella ulos hankeen ja jättää sinne.
Tää on just sitä miehen kiukuttelua, jos nainen ei jaksa aina olla jalat levällään.
Hankeen vaan niskaperseotteella kumppani ja omien lasten äiti.
Pihtaava akka, hyi saasta
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kokemus haluttomana naisena parisuhteessa mutta eräs oivallus myöhemmässä elämässä käänsi asian päälaelleen: Seksin päämäärä ja loppupiste on naisen orgasmi.
Jos mies tulee niin kiva juttu mutta tämä on vain esileikkiä varsinaiseen toimitukseen. Tämän asian sisäistäminen ja kommunikoiminen ajoissa olisi mahdollisesti myös aikanaan pelastanut avioliiton.. Kokeilkaapa esim. kolme kuukautta tällä sopimuksella ja katsokaa muuttuuko jokin?
Tässä on ajatusta. Itse sain orgasmin varmaan 5 kertaa, koko 40 vuoden aikana. Mies oli kyllä kova panemaan ja usein, mutta kaikkinen hellyys ja toisen huomioon ottaminen puuttui. Jos lopputulema oliskin ollut saada orgasmi minulle, oiskohan kerrat vähentyneet ja into siihen jatkuvaan panemiseen?
Ja olisi voinut olla niinkin, että olisi voitu halata ja käydä suihkussa ilman, että aina olisi pitänyt päästä panemaan.
Harmi, kun ei tuota silloin huomannut. Mies sai aina, minä en koskaan, mutta ei se miestä koskaan haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kokemus haluttomana naisena parisuhteessa mutta eräs oivallus myöhemmässä elämässä käänsi asian päälaelleen: Seksin päämäärä ja loppupiste on naisen orgasmi.
Jos mies tulee niin kiva juttu mutta tämä on vain esileikkiä varsinaiseen toimitukseen. Tämän asian sisäistäminen ja kommunikoiminen ajoissa olisi mahdollisesti myös aikanaan pelastanut avioliiton.. Kokeilkaapa esim. kolme kuukautta tällä sopimuksella ja katsokaa muuttuuko jokin?
Tässä on ajatusta. Itse sain orgasmin varmaan 5 kertaa, koko 40 vuoden aikana. Mies oli kyllä kova panemaan ja usein, mutta kaikkinen hellyys ja toisen huomioon ottaminen puuttui. Jos lopputulema oliskin ollut saada orgasmi minulle, oiskohan kerrat vähentyneet ja into siihen jatkuvaan panemiseen?
Ja olisi voinut olla niinkin, että olisi voitu halata ja käydä suihkussa ilman, että aina olisi pitänyt päästä panemaan.
Harmi, kun ei tuota silloin huomannut. Mies sai aina, minä en koskaan, mutta ei se miestä koskaan haitannut.
Oma vikas siis kun et halunnut/pyytänyt/vaatinut orgasmia tai vaihtoehtosesti vaihtanu mieheen joka nauttii naisen orgasmeista.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n aloituksessa toistuu se omankin vaimoni täysin vääristynyt käsitys siitä, mistä rakastavan miehen seksihalussa on kysymys.
Nainen kokee, että ikään kuin hän itse ihmisenä (ja rakkaus häntä kohtaan) ja sitten seksin harrastaminen hänen kanssaan olisi kaksi eri asiaa. Ja että jos mies haluaa "vain seksiä" niin silloin häntä itseään ihmisenä ei muka haluttaisi. Eli nainen olisi "vain reikä mihin mies voi työntää".
Tällainen ajattelutapa loukkaa ja satuttaa rakastavaa miestä aivan älyttömästi, koska se ei voisi olla kauempana totuudesta.
Minä koen siten, että seksi rakastamani naisen kanssa on juuri sitä suurinta rakkautta mitä inhimillisesti ihmisolento kykenee tuntemaan ja aistimaan, ja mikään ei ole parempaa kuin olla aivan kiinni rakastamassaan ihmisessä ja nähdä kuinka hän nauttii ja nauttii myös itse. Siinä ikään kuin myös sydämen ja rakkauden tasolla on yhtä toisen kanssa.
Siksi olen hyvin
"inhimillisesti ihmisolento kykenee tuntemaan...". No huh. Ei ole. Rakkaus on enemmän henkistä kuin fyysistä. Ihmiset panee vaikka ventovieraita ja puolituttuja ilman mitään rakkauden tunteita. Ja jos olet ketjua lukenut, niin oletko edes tullut huomanneeksi, että miehet panee jopa "rakastamiaan" naisia silloinkin, vaikka toista ei edes huvittaisi. Onpas ne hetket tooosiann sitä sinun "sydämen ja rakkauden tasolla yhdessä olemista".
Ja liian tavallista on, että sitä rakkautta osoitetaan muutoin kuin silloin, kun pitää saada seksiä, ja se on laskelmoitu "maali". Oikeassa rakkaudessa ei laskelmointia ole.
Aku Ankassa on miehillä haluttua parisuhde-aikaa ilman seksiä,ei taida muualla olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n aloituksessa toistuu se omankin vaimoni täysin vääristynyt käsitys siitä, mistä rakastavan miehen seksihalussa on kysymys.
Nainen kokee, että ikään kuin hän itse ihmisenä (ja rakkaus häntä kohtaan) ja sitten seksin harrastaminen hänen kanssaan olisi kaksi eri asiaa. Ja että jos mies haluaa "vain seksiä" niin silloin häntä itseään ihmisenä ei muka haluttaisi. Eli nainen olisi "vain reikä mihin mies voi työntää".
Tällainen ajattelutapa loukkaa ja satuttaa rakastavaa miestä aivan älyttömästi, koska se ei voisi olla kauempana totuudesta.
Minä koen siten, että seksi rakastamani naisen kanssa on juuri sitä suurinta rakkautta mitä inhimillisesti ihmisolento kykenee tuntemaan ja aistimaan, ja mikään ei ole parempaa kuin olla aivan kiinni rakastamassaan ihmisessä ja nähdä kuinka hän nauttii ja nauttii myös itse. Siinä ikään kuin myös sydämen ja rakkauden tasoll
Hae apua mielenterveyden haasteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan helvetin orjuuttavaa, kun pitää tehdä
"Sellaiset pariskunnat voi käydä suihkussa ja saunassa jotka harrastaa muuten seksiä säännöllisesti"..
Olet väärässä, meillä kyllä seksiä harrastettiin lähes joka päivä, Ei se silti miehen seksihaluja vähentänyt. Joillakin miehillä se seksi on vain aina mielessä, vaikka seitä kuinka olisi tarjolla.
Ja kuten täälläkin moni (ilmeisesti mies) on ollut sitä mieltä, että jos nainen pyytää suihkuun se on avoin kutsi seksiin, niin kyllähän osan miehistä on sitä mieltä, että suihkussa kuuluu saada seksiä. Ja tuskin ne kaikki on puutteessa olevai miehiä. Joidenkin miesten mielestä suihu/sauna/peseytyminen=seksi.
Turha yrittää väittää, että noi toimisi vain puutteessa oleva mies. Ja jos mies onkin puutteessa tuo käytös takaa sen, että puutteessa on jatkossakin.
Kukaan nainen ei jaksa jatkuvasti vonkaavaa miestä ja pahinta on, jos ei edes pesulla voi käydä, ettei toinen luulee, että se on lupaus seksistä. Ihan sairasta käytöstä.
Voiskohan kehitellä haluttomille naisille jonkun pildenpoisto operaation ettei edes teoriassa seksi olisi mahdollista niin saavat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän sinua täysin, vaikken ole naimisissa, eikä ole lapsia, enkä muutenkaan ole samassa tilanteessa.
Olen kuitenkin ollut pitkässä suhteessa, jossa omat tunteet miestä kohtaan olivat enemmän kaverilliset kuin romanttiset ja olisin voinut niin jatkaa vaikka loppuelämän. Meillä oli hyvä tasapainoinen suhde ja se varmaan johtui juuri siitä, että suhde perustui ystävyyteen, ei suureen kiihkoon. Ainakaan minun puoleltani siis.
Mies kuitenkin ihan ymmärrettävästi ei ollut tyytyväinen tähän järjestelyyn ja sain jatkuvasti tuntea nahoissani sen katkeruuden ja pettymyksen, jota seksittömyys aiheutti miehessä. Itse kaipasin kyllä läheisyyttä ja aina oli pieni mahdollisuus myös seksille, mutta miehen epätoivo kuoletti viimeisetkin halun rippeet.
Jos vaikka pyysin miestä suihkuun mukaan, sain osakseni kiukuttelua, kun suihku
Näin siinä tapauksessa, että seksielämä on normaalia eikä harvinainen herkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, meillä kyllä seksiä harrastettiin lähes joka päivä, Ei se silti miehen seksihaluja vähentänyt. Joillakin miehillä se seksi on vain aina mielessä, vaikka seitä kuinka olisi tarjolla.
Ja kuten täälläkin moni (ilmeisesti mies) on ollut sitä mieltä, että jos nainen pyytää suihkuun se on avoin kutsi seksiin, niin kyllähän osan miehistä on sitä mieltä, että suihkussa kuuluu saada seksiä. Ja tuskin ne kaikki on puutteessa olevai miehiä. Joidenkin miesten mielestä suihu/sauna/peseytyminen=seksi.
Turha yrittää väittää, että noi toimisi vain puutteessa oleva mies. Ja jos mies onkin puutteessa tuo käytös takaa sen, että puutteessa on jatkossakin.
Kukaan nainen ei jaksa jatkuvasti vonkaavaa miestä ja pahinta on, jos ei edes pesulla voi käydä, ettei toinen luulee, että se on lupaus seksistä. Ihan sairasta käytöstä.
Korjataas tota sun väärinymmärrystä
"Kaikilla miehillä se seksi on vain aina mielessä, vaikka sitä kuinka olisi tarjolla, ellei ole aseksuaali/eunukki"
Mitä te mammat vänkäätte turhaa. Miehet haluaa seksiä eikä teidän seuraa. Oliskoha aika muuttua niin että seura olis vähintään yhtä hyvää kuin huono seksi?
Jos mies sais naiselta hyvää seuraa niin haluaisi viettää enemmän aikaa naisen kanssa ilman seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te mammat vänkäätte turhaa. Miehet haluaa seksiä eikä teidän seuraa. Oliskoha aika muuttua niin että seura olis vähintään yhtä hyvää kuin huono seksi?
Ei. Kato jos parisuhteessa on ongelma joka koskettaa kumpaakin tavalla tai toisella, on miehen tehtävä yksin miettiä mikä hänen vastuunsa asiassa on ja miten hän voisi toimia naisen parhaaksi. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika etovaa jos oma ukko haluaisi minulta vain seksiä ja muutoin olisin pelkkä kodinkone. Tsemppiä ap!
En vaan osaa löytää aloittajan tekstistä, että näin olisi asia. Olen niin paljon lukenut näitä vastaavia keskusteluja, että tämä kodinkone- ja miehen laiskuusjuttu olisi tullut erittäin selkeästi ilmi heti ensimmäisistä kommenteista. Oletan, että mies osallistuu myös kotitöihin edes jollain tasolla, mihin hänellä valtaa annetaan. Koska aloittaja tuntuu olevan erittäin kontrollinhaluinen niin hän on ihan itse omasta luonteestaan johtuen ottanut hoitaakseen jotkut alueet. Ei luota, että mies tekee ne niinkuin hän häluaa.
Mutta en oikein usko, että tämä mies on sen tyyppinen, että luistaa kotihommista ja vastuista jos hänelle siihen mahdollisuus annetaan. Mies, joka pitää vaimoa pelkkänä kodinkoneena ei järjestä/ei osaa järjestää/ei viitsi järjestää omatoimisesti mitään hemmotteluviikonloppuja. Edes sen seksin tovosta. Hän hakee sen sitten jostain muualta. Tämä on taivahan tosi.
Miten olisi, jos mies ei lainkaan järjestäisi mitään viikonloppuja tms. Miten jos hän silloin ihan tavallisena kotiviikonloppuna haluaisikin seksiä? Onnistuisiko se, vai mikä olisi syynä ettei silloinkaan onnistuisi. Hyvin useinhan on niin, että viik8nloppuisin ilman mitään kuohuviinejä parislkunnat harrastavat seksiä ja se on ikäänkuin oletuskin. Vai onko niin, että seksin pitää tapahtua ainoasaan täysin ennalta-arvaattomana tapahtumana ja aloittajan tahdosta riippuen.
Kun luen näitä joitakin mielipiteitä tuntuu, että pariskunnat ovat toisilleen kuin vihollisia ja jokainen lähestymisyritys on ikäänkuin ukhkaava tapahtuma. Ja kuitenkin parisuhteen ja kumppanin pitäisi olla se mihi lähin suhde ja ihminen. Niin, ja aviomiehen munahan on se kaikista pahin ja pelottavin, jota pitää miettiä ja spekuloida koko ajan, että mistähän se taas putkahtaa ja miksi ja mikä on munan motivaatio.
Tämä on kyllä toisaalta aika ankea ja surullinen ketju, jos tosiaan kuvaa suomalaisen avioliiton tunne- ja seksielämää. Tai sen puutetta pikemminkin. Miten paljon energiaa naisilta viekään tämä seksin välttely ja epäluuloisuus ja mitä kaikkea nyt onkaan tullut esille.
Niin, ja tämän kirjoittaja on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden kannattaisi sopia, että kuukauden ajan mies ei tee yhtään aloitetta seksiin tai yritä saada seksiä. Vaan 1 kk ajan aloitteellisuus on pelkän aapeen harteilla. Ja katsoa mitä tapahtuu.
Tämä on epäironisesti todella hyvä ajatus.
No ei todellakaan ole. Koskaan tuo ei ole toiminut.
Olen nähnyt tämän sivusta monissa suhteissa itsekin tätä kokeillut.
Oma kokeiluni meni niin että kun oli tullut muutamat tuhannet pakit niin lopetin aloitteiden tekemisen kokonaan. Päälle kuukauden jälkeen kysyin toiselta että oliko edes huomannut eroa. Ei kuulemma ollut hoksannut että olisin ollut erilailla. Sanoin sitten että selväpä tämä, en tee jatkossakaan aloitteita vaan pallo on naisella. Noin vuoden jaksoin odottaa kunnes meni hermot ja aloin panna työkaverin kanssa koska hänellä ol
"...Että antaapa olla, tuossa on ovi. Itkien ja valitellen lähti YÖNSELKÄÄN"... Nyt on varmaan miehekäs olo???
Kaikenlaisia noissa miehissä onkin. Tässä siis pahin esimerkki miehestä joka olisi halunnut olla naisensa kanssa koko loppu elämänsä, koska nainen oli hänelle rakas, mutta kun ei tullut seksiä, nainen sai lähteä yönselkään. :DDDDDDDDDDDD
Voi taivas näitä ukkoja. Ja vielä kehtaa kirjoittaa , miten on vaimoaan(mielikuvitussellaista, mutta kuitenkin) kohdellut.
Tuossakin tapauksessa nainen(se mielikuvitus sellainen) voisi vain olla onnellinen, että miehen todellinen luonne paljastui. Jos vaimo olisi vaikka sairastuntu ja ollut kykenemätön seksiin, olisi mies siinäkin tapauksessa yhtä kylmästi heittänyt hänet yönselkään. Toki tyypillistä toimintaa jonkin sortin itsekeskeisille miehille.
Pahinta tässä on se, että he eivät edes ymmärrä miten kamalia ihmisiä ovat, vaan jopa kehuvat teoillaan ja luulevat, että toiset heille sitten hurraa :(
No, voi se olla toisinkin. Meillä minä naisena olen ollut seksiä kinuava osapuoli jo ainakin viisitoista vuotta, yhdessä ollaan oltu yli 30 vuotta. Miehellä seksihalut laski aika paljon tuossa neljänkympin jälkeen. Itselläni on vasta nyt havaittavissa vaidevuosien aiheuttamaa haluttomuutta. Nuorena parina oltiin kuin puput, aina sängyssä, sängystä aloi suhdekin aluksi. Nyt varmaan päästään "samalle halutasolle", kun ollaan molemmat yli 50. Mutta tämä eroavaisuus siis ei ole aiheuttanut meillä riitoja, ollaan pystytty hyvin sopimaan. Ja meillä ei tarvitse lämmitellä kukkasilla tai ruoalla, meillä käydään suoraan asiaan, jos perheen teineiltä joskus silmä välttää, eikä homma kestä kauan.
Minulla on ollut elämässäni 3 pitkähköä parisuhdetta, ja jokaiseen kyllä liittyi seksin vonkaamista ärsyttävässä määrin. Lisäksi tein työelämäni pääosin miesvaltaisilla työpaikoilla ja kyllä sitä vonkaamista riitti. Nyt kun olen jo eläkkeellä, elän yksin enkä edes kuvittele ottavani elämääni enää yhtään miestä. Pelkkä ajatus että joku ikäiseni (=vanha) ukko vielä Viagran voimin yrittäisi jotakin, yököttää. Taloudellisesti olen aina ollut omillani, niin onneksi ei ole pakosta mitään joutunut hyväksymään. Kun elämässä on ystäviä ja mielekästä tekemistä, se riittää.