Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
1161/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki ketjuun kirjoittaneet sivuuttaa täysin sen, että ap on monta kertaa sanonut miehelleen, että halut katoaa kun seksi tuntuu pakkopullalta, joltain joka on pakko antaa vastikkeeksi ravintolaillallisesta. Eli kertonut miehelle monta kertaa miten kokee tilanteen ja varoittanut miestä, että tätä menoa halut katoaa kohta kokonaan. Ja silti mies vain jatkaa samaa käytöstään. Miksi?

On tuota kommentoita ja pääosin ehdotettu seuraavia: 

järjestää miehen kanssa itse hemmotteluviikonlopun ja ilmoittaa heti alkuun, että seksiä ei ole luvassa

ehdottaa seksiä spontaanisti, jolloin sitä on muutoin kuin hemmotteluviikonloppuisin

Ensimmäisessä vaihtoehdossa mies tuskin osallistuisi viikonloppuun mielissään, kun ei kerran ole palkintoa luvassa. Eihän si

On silti aloittajan etu oikeasti selvittää asia. Onko kyse väärinymmärryksestä vai piittaamattomuudesta, sitä ei voi ennen tuota tietää. Hämmentävän usein asiat eivät vain klikkaa heti

Vierailija
1162/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että mies ei tarjoa aapeelle riittävän hyvää seksiä, sellaista mistä aapeekin voisi kunnolla nauttia. Jos ap saisi oikeasti hyvää seksiä, niin hän haluaisi sitä myös tuollaisen vähän kömpelön lämmittely-yrityksen jälkeen. Nyt aapee taas kokee, että seksi on kuin rasittava kotityö muiden kotitöiden joukossa, ja on loukkaavaa että mies siihen painostaa raskaan työviikon jälkeen. Ja ap kokee näin, koska seksi ei ole mainittavan hyvää aapeen kannalta.

Seksi on kahden kauppaa. Ei seksi ole asia, jonka mies tarjoaa ja nainen ottaa vastaan, vaan yhteispeliä. 

Tavallaan noin kuin sanot, mutta sitten ei kuitenkaan. Jos mies ei vaikka mitenkään huomioi niitä asioita mistä n

Kirjoitin: jos kommunikointi ei auta. Lause sisältää presupposition siitä että on kommunikoitu, ja pitää kommunikoida. Ei siis vain suoraan lähteä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska AP sä olet viimeksi kokenut aitoa halua harrastaa seksiä miehesi kanssa? Kuukausi sitten? Puoli vuotta sitten? Vuosia sitten? 

En kysy piikitelläkseni tai ilkeilyn vuoksi. Viestisi luettuani tuli vain sellainen epäilys, että onkohan teidän suhteen seksuaalinen kipinä jo kuollut sinun puoleltasi? Meinaan ainakin itselleni viikko tai kaksi ilman seksiä mieheni kanssa tuntuisi jo tosi pitkältä ajalta. 

Vierailija
1164/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki ketjuun kirjoittaneet sivuuttaa täysin sen, että ap on monta kertaa sanonut miehelleen, että halut katoaa kun seksi tuntuu pakkopullalta, joltain joka on pakko antaa vastikkeeksi ravintolaillallisesta. Eli kertonut miehelle monta kertaa miten kokee tilanteen ja varoittanut miestä, että tätä menoa halut katoaa kohta kokonaan. Ja silti mies vain jatkaa samaa käytöstään. Miksi?

järjestää miehen kanssa itse hemmotteluviikonlopun ja ilmoittaa heti alkuun, että seksiä ei ole luvassa

ehdottaa seksiä spontaanisti, jolloin sitä on muutoin kuin hemmotteluviikonloppuisin

Oletetaan, että ap järjestää itse sen hemmotteluviikonlopun ja ilmoittaa heti alkuun että tänä vkl seksiä ei ole luvassa. Mutta laittaa kynttilänvalot, vuokraa kivan leffan, paistaa hyvät pihvit jne romanttista ja mukavaa. Ja illan päätteeksi käpertyy miehen kainaloon, vähän pussailua ja hyvät yöt (ei siis seksiä). Näin perjantaina ja sama lauantainakin. Mitä tapahtuu viimeistään sunnuntaina? Onko tunnelma rakastavainen ja ihana ja johtaa spontaaniin seksiin su aamuna, koska ap haluaa ja tekee aloitteen ilahtuneena siitä ettei painostettu? Vai onko tunnelma hankala, koska mies on niin tympiintynyt ja mököttäväinen kun ei taaskaan saanut seksiä pe eikä la? Tai ehkä mies ei edes jaksanut osallistua pe ja la kuherteluun kun tiesi jo ennalta ettei seksiä ole luvassa vaan pakeni fudiskatsomoon tai kännykkään. Ja siksi spontaani seksi su aamuna ei todellakaan tapahdu, kun ap:ta ahdistaa miehen luoma ankea tunnelma?

Mulla oli aikanaan sellainen tilanne, että mua ei himottanut, mutta menimme sängylle kuhertelemaan. Jos kymmenessä minuutissa ei päästy sellaiseen tilanteeseen, jossa jommankumman jalkoväliä kosketellaan, mies vain mitään sanomatta poistui paikalta. Olin aivan hölmistynyt. Hän ei ilmeisesti tajunnut, että naisen syttyminen saattaa joskus vaatia vähän enemmän aikaa. Hän näytti ajattelevan, että enemmän kuin kymmenen minuuttia on ajanhukkaa.

Vierailija
1165/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menettänyt täysin mielenkiintoni seksiin koska vaimoltani ei muuten irtois kun kynttililä lounaalla tai hotelli yöllä.    Sama kun kävis maksullisissa ja ei voi päättää keltä ostaa 

Vierailija
1166/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala aloitus. Mä ottaisin miehen asap, kun teinit lähteneet. Sen jälkeen yhdessä  kokkailua, viiniä, läheisyyttä. Nami.

n59

Mikä sinua estää ottamasta tällaista miestä, ei sen tarvitse olla juuri tämä AP:n mies?

Ei estä mikään muu kuin että mulla on jo sellainen mies 😆

n59

Ja silti ottaisit AP:n miehen kun teinit ovat lähteneet? Jättäisit siis oman miehesi silloin?

Vierailija
1167/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen menettänyt täysin mielenkiintoni seksiin koska vaimoltani ei muuten irtois kun kynttililä lounaalla tai hotelli yöllä.    Sama kun kävis maksullisissa ja ei voi päättää keltä ostaa 

Ymmärrän täysin, mulla olis sama fiilis jos joutuis aina järkkäämään jotain seksin eteen. N31

Vierailija
1168/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletetaan, että ap järjestää itse sen hemmotteluviikonlopun ja ilmoittaa heti alkuun että tänä vkl seksi

Mulla oli aikanaan sellainen tilanne, että mua ei himottanut, mutta menimme sängylle kuhertelemaan. Jos kymmenessä minuutissa ei päästy sellaiseen tilanteeseen, jossa jommankumman jalkoväliä kosketellaan, mies vain mitään sanomatta poistui paikalta. Olin aivan hölmistynyt. Hän ei ilmeisesti tajunnut, että naisen syttyminen saattaa joskus vaatia vähän enemmän aikaa. Hän näytti ajattelevan, että enemmän kuin kymmenen minuuttia on ajanhukkaa.

Mulle tuli tästä jotenkin mieleen yksi omituiseksi osoittautunut muutaman kuukauden seurustelusuhde. Me emme koskaan voineet olla sängyllä muuta kuin harrastamassa seksiä tai nukkumassa. Olen tottunut siihen, että voi ottaa päikkäreitä sylikkäin tai lueskella vierekkäin leväten tai vaan jutella kainalokkain. Siis ei minulla mitään seksiä vastaan ollut, mutta oli outoa, että tuo toisenlainen oleminen jäi puuttumaan. 

Vierailija
1169/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen jyystää sinua 5 minuuttia loman päätteeksi. Et voi olla niin kiireinen, että sinulla ei ole antaa aikaa aviomiehellesi 5 minuuttia.

Ne naiset, jotka antavat jyystää itseään, ovat eri naiset kuin ne, joiden kanssa on terve parisuhde. Ja toisaalta ne miehet, jotka haluavat jyystää halutonta, ovat eri miehet kuin ne, joiden kanssa on terve parisuhde. 

Juuri näin!

Vierailija
1170/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis yleensä tuollainen suhde ei kestä viittä vuotta. Luultavasti mies on vielä kuvioissa ihan lasten takia, tai koska oikeasti omaksi onnettomuudekseen on mahdollisesti edelleen rakastunut sinuun. Se, että itse et kaipaa enää seksiä, ei tarkoita, että kumppanisi ei myöskään kaipaa seksiä.

Ongelmaahan ei olisi, jos hän haluaisi seksiä jonkun muun kuin sinun kanssasi. Suosittelisin, että mietit minkälaisesta seksistä ja esileikeistä pidät. Sen sijaan, että välttelet seksiä, niin pistät miehen tyydyttämään myös sinun tarpeesi sängyssä toiveidesi mukaan.

Tästä tulee vähän rivien välistä mieleen, että sinä et saa siitä seksistä paljon mitään. Siinä tapauksessa syy on osin sinun, koska sinulla kuitenkin on mies joka on piparisi eteen tekemään vaikka mitä. Anna ohjeet ja nauti siitä miehestä. Miehen halut eivät kuitenkaan luultavasti ihan lähiaikoina häviä mihinkään, eli asiaan pitää hakea joku muu ratkaisu.

Vierailija
1171/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette harrasta muuten vain seksiä... kyllä tuollainen rituaali ahdistaisi itseäkin. No äijä sentään tuntuu yrittävän ja kyllähän se seksittömyys harmittaa ylipäätään ihmisiä 

Vierailija
1172/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna toi mies mulle :D en ole saanut seksiä moneen vuoteen kun en ole ollut parisuhteessakaan vuosiin. Kyllä kelpais pikku hemmottelulomat ja seksi ilman muuta :)

Eli vastikkeellinen seksi. Hän tarjoaa loman, ja palkaksi lomasta tarjoat itseäsi hänelle seksiin.

Tätä kutsutaan myös huoraamiseksi.

Vierailija
1173/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli elämässä kausi, jolloin halut oli jkv vähäisemmät tai libido matalammalla. Ei siis pois kuitenkaan, vaan töissä oli niin kiireitä että olin aika väsynyt, jotain muutakin murhetta oli, arki rasitti ja seksi vain ei niin mahtunut mieleen. Olisin kyllä syttynyt seksiin jos mies olisi lämmitellyt minua kunnolla, mutta hänpä ei viitsinyt vaan möksähti heti jos en syttynyt heti. Yritin selittää, että periaatteessa haluan kyllä, mutta en osaa tällä hetkellä olla valmis nopeasti vaan tarvitsen pidemmän lämmittelyn. En siis koskaan torjunut häntä vaan pyysin malttamaan pidempään. Silti hän aina vain möksähti jos en ollut minuuteissa valmis ja hän torjui minut aina kun lopulta olin valmis. Hänkin teki tuota että häipyi vain paikalta jos en lämmennyt heti ja kun kysyin minne menet, niin vastaus oli aina että hänen halut lopahti kun ei tästä tuntunut nyt tulevan mitään. Eipä meillä sitten seksiä ollut kun aina meni näin samoin. Ja koko suhde alkoi hiipumaan siihen (avoliitto). Vaikka kaikki olisi ratkennut sillä, että mies olisi malttanut lämmitellä tilannetta (ja minua) pidempään ja häipymättä, kuten pyysin. 

Vierailija
1174/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette harrasta muuten vain seksiä... kyllä tuollainen rituaali ahdistaisi itseäkin. No äijä sentään tuntuu yrittävän ja kyllähän se seksittömyys harmittaa ylipäätään ihmisiä 

Ap on sanonut, että seksiä on muuten vain.

Vierailija
1175/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin kanssa vähän ihmettelemään, että harrastaako tämä pariskunta seksiä ikinä.

Jos AP ei syty siitä että mies järkkää tuollaiset iltaohjelmat, niin mistä hän sitten oikein syttyy? Onko heillä koskaan mitään "arkiseksiä", jos kerran hemmotteluviikonloppun järkkääminen on turn off ap:lle? Vai onko seksi arki-iltanakin ilman mitään ennakko järjestelyjä ihan samalla tavalla turn off ap:lle?

Vierailija
1176/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kokeilla suoraa puhetta? Eihän kukaan ole ajatustenlukija! Eikä ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä. 

"10 min ei riitä".

"Tee noin."

Vierailija
1177/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin kanssa vähän ihmettelemään, että harrastaako tämä pariskunta seksiä ikinä.

Jos AP ei syty siitä että mies järkkää tuollaiset iltaohjelmat, niin mistä hän sitten oikein syttyy? Onko heillä koskaan mitään "arkiseksiä", jos kerran hemmotteluviikonloppun järkkääminen on turn off ap:lle? Vai onko seksi arki-iltanakin ilman mitään ennakko järjestelyjä ihan samalla tavalla turn off ap:lle?

Ap on vastannut tuohon useampaan kertaan. Lue keskustelu.

Vierailija
1178/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap siis yleensä tuollainen suhde ei kestä viittä vuotta. Luultavasti mies on vielä kuvioissa ihan lasten takia, tai koska oikeasti omaksi onnettomuudekseen on mahdollisesti edelleen rakastunut sinuun. Se, että itse et kaipaa enää seksiä, ei tarkoita, että kumppanisi ei myöskään kaipaa seksiä.

Ongelmaahan ei olisi, jos hän haluaisi seksiä jonkun muun kuin sinun kanssasi. Suosittelisin, että mietit minkälaisesta seksistä ja esileikeistä pidät. Sen sijaan, että välttelet seksiä, niin pistät miehen tyydyttämään myös sinun tarpeesi sängyssä toiveidesi mukaan.

Tästä tulee vähän rivien välistä mieleen, että sinä et saa siitä seksistä paljon mitään. Siinä tapauksessa syy on osin sinun, koska sinulla kuitenkin on mies joka on piparisi eteen tekemään vaikka mitä. Anna ohjeet ja nauti siitä miehestä. Miehen halut eivät kuitenkaan luultavasti ihan lähiaikoina häviä mihinkään, eli asiaan pitää hakea joku muu ratkaisu.

Minulla oli hetken (en olisi kestänyt sitä seksiä enää kertaakaan) mies, joka oli valmis tekemään todella paljon sen eteen, että sai minut suhteeseen kanssaan ja harrastamaan seksiä. Mutta sitten itse seksissä hän ei ollut halukas tekemään yhtään mitään eteeni. Hän jopa heittäytyi sellaiseen "weaponized incompetence" systeemiin, että esitti jotenkin taitamatonta/ estynyttä tms, että hän sai vain jyystää haluamallaan tavalla välittämättä siitä, että minä en ehtinyt saada tyydytystä. Ja hän onnistui esittämään "idioottia", ettei hänen olisi tarvinnut sängyssä välittää minusta lainkaan. 

Vierailija
1179/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että ap:n mies rakastaa ja yrittää osoittaa sen tavalla jonka on oppinut, ehkä kömpelösti. En tiedä miten ap osoittaa oman rakkautensa, jos sellaista on. Harrastuksiin ja töihin vetoaminen kuulostaa oudolta. Jos lapsetkin ovat jo teinejä, ero voisi olla molemmille hyvä juttu, tuskin mitään estettä on.

Se ,että alkaa mököttämään toisen kieltäytyessään seksistä, ei ole rakkautta.

Se, että kieltäytyy seksistä, ei ole rakkautta.

Hyi hel ettei mikä kommentti! Sulla ei taida naista olla eikä tule. Äläkä vaan väitä, että olet nainen. Olet säälittävä incel.

Vierailija
1180/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kokeilla suoraa puhetta? Eihän kukaan ole ajatustenlukija! Eikä ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä. 

"10 min ei riitä".

"Tee noin."

Ei auta. Yleensä taitamatonta miestä, joka haluaa oppia, ei tarvitse pakottaa oppimaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi