Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Anna miehen jyystää sinua 5 minuuttia loman päätteeksi. Et voi olla niin kiireinen, että sinulla ei ole antaa aikaa aviomiehellesi 5 minuuttia.
Ne naiset, jotka antavat jyystää itseään, ovat eri naiset kuin ne, joiden kanssa on terve parisuhde. Ja toisaalta ne miehet, jotka haluavat jyystää halutonta, ovat eri miehet kuin ne, joiden kanssa on terve parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä mies jonka mielestä kotihommien teko ei ole hemmottelua, vaan ihan myös hänelle tasapuolisesti kuuluva päivittäinen työ., josta ei myöskään palkita. 🧐
Kannattaa etsiä nainen jonka mielestä kotihommien teko ei ole hemmottelua, vaan ihan myös hänelle tasapuolisesti kuuluva päivittäinen työ., josta ei myöskään palkita. 🧐
Eiköhän suurin osa naisista tekisi kotihommat mieluusti tasan, kaikilla ei ole käynyt niinhyvä tuuri, että olisi löytynyt vastaavanlainen mies.
Joo "tasan" eli mies hoitaa omat hommat ja puolet naisen hommista sekä palkitsee naisen tästä romantiikalla.
Talvella lumityöt, kesällä nurmikon leikkuu. Ruuan laitto kun nainen ei osaa kokata. Vessojen pesu koska "hyi ällöä ja tekokynsi voi katketa". Lasten kuskaus koska minulla joustava työaika. Kaupassa käynti koska kokkaan ruuan ja siinähän se menee samalla kun kuskaa lapset.
Tuossapa esimerkkejä, lisääkin on.
No, mutta sulla on nainen, jolla on tekokynnet, eli oletettavasti ulkonäkö täyttää kriteerit ja muita kriteerejä ei sitten ollutkaan, ainoastaan hartaita toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ehdottanut, että miehelle pitäisi antaa jo perjantaina, että on sitten viikonlopun tyytyväinen.
Eli te naiset suostutte pelosta miehen toiveisiin ettei se sitten mökötä tai jätä. Vielä tällä vuosituhannella. Varmaan kuolisitte ajatuksesta että ette onnistu miellyttämään miestä, ja sitten jäätte ilman parisuhdetta.
Noloa! Itse en tasan tee mitä en itse halua.
Kun toista rakastaa niin haluaa tehdä sille toiselle hyvää. Monesti ajatellaan että pitäisi tehdä toiselle sitä mitä haluaa itselleen tehtävän. Se ei pidä paikkaansa. Koska me olemme yksilöitä niin pitää tehdä niitä asioita joita se toinen tarvitsee ja haluaa. Seksi on eräs, varsin hyvä tapa, purkaa stressiä ja saada aikaan hyvää oloa.
Mulle tulee kuva, että ap ei enää rakasta puolisoaan. Puoliso ärsyttää ja tekee asiat väär
Mies siis yrittää saada seksiä, ei tehdä puolisolle kivoja asioita. Nainen haluaisi niitä itselleen kivoja asioita, jotka on muita kuin seksin pakko, mies taas haluaa seksiä ja on valmis tekemään kaikkensa sitä saadakseen(paitsi sitä ainoaa asiaa joka toimisi).
Miehen pitäisi nyt tehdä kivoja juttuja naiselleen ilman taka-ajatuksia seksistä, eli tehdä siksi koska haluaa tehdä naisensa onnelliseksi, ei siksi että saisi seksiä. Jos tilanteesta haluttaisiin pois, niin tästä pitäisi aloittaa.
Tilanne ei tule purkautumaan sillä että nainen antaa seksiä miehen kevätjuhlaliikkeiden jälkeen, silloin tilanne pysyy ennallaan. Se ei myöskään pelasta suhdetta että nainen alkaa antamaan seksiä vaikka joka ilta, vaikkei haluaisikaan, koska ongelma ei ole seksi, eikä sen puute, vaan se että nainen ei tule kohdatuksi suhteessa. Mies on se joka tuon voi muuttaa omalla käytöksellään, ihmettelen miksi hän ei sitä halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä mies jonka mielestä kotihommien teko ei ole hemmottelua, vaan ihan myös hänelle tasapuolisesti kuuluva päivittäinen työ., josta ei myöskään palkita. 🧐
Kannattaa etsiä nainen jonka mielestä kotihommien teko ei ole hemmottelua, vaan ihan myös hänelle tasapuolisesti kuuluva päivittäinen työ., josta ei myöskään palkita. 🧐
Eiköhän suurin osa naisista tekisi kotihommat mieluusti tasan, kaikilla ei ole käynyt niinhyvä tuuri, että olisi löytynyt vastaavanlainen mies.
Joo "tasan" eli mies hoitaa omat hommat ja puolet naisen hommista sekä palkitsee naisen tästä romantiikalla.
En minäkään. Se on kait joku naisten keksimä juttu kun alkavat myymään seksiä puolisolleen.
Ei välttämättä niinkään. Onhan tälläkin palstalla näitä ulisijoita, joiden mukaan seksi on aina maksullista. Siinähän on naiselle tehty oletusarvo jo valmiiksi ja sitten mies suhteeseen ryhtyessään mieltää ostavansa seksiä ja alkaa mahdollisesti jopa tehdä temppuja, joilla sitä seksiä ostaa. Ja nainen on ihmeissään.
Missä vaiheessa kuherruskuukaudet vaihtuvat pakkoseksiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ehdottanut, että miehelle pitäisi antaa jo perjantaina, että on sitten viikonlopun tyytyväinen.
Eli te naiset suostutte pelosta miehen toiveisiin ettei se sitten mökötä tai jätä. Vielä tällä vuosituhannella. Varmaan kuolisitte ajatuksesta että ette onnistu miellyttämään miestä, ja sitten jäätte ilman parisuhdetta.
Noloa! Itse en tasan tee mitä en itse halua.
Kun toista rakastaa niin haluaa tehdä sille toiselle hyvää. Monesti ajatellaan että pitäisi tehdä toiselle sitä mitä haluaa itselleen tehtävän. Se ei pidä paikkaansa. Koska me olemme yksilöitä niin pitää tehdä niitä asioita joita se toinen tarvitsee ja haluaa. Seksi on eräs, varsin hyvä tapa, purkaa stressiä ja saada aikaan hyvää oloa.
Mulle tulee kuva, että ap ei enää rakasta p
Mies siis yrittää saada seksiä, ei tehdä puolisolle kivoja asioita. Nainen haluaisi niitä itselleen kivoja asioita, jotka on muita kuin seksin pakko, mies taas haluaa seksiä ja on valmis tekemään kaikkensa sitä saadakseen(paitsi sitä ainoaa asiaa joka toimisi).
Miehen pitäisi nyt tehdä kivoja juttuja naiselleen ilman taka-ajatuksia seksistä, eli tehdä siksi koska haluaa tehdä naisensa onnelliseksi, ei siksi että saisi seksiä. Jos tilanteesta haluttaisiin pois, niin tästä pitäisi aloittaa.Tilanne ei tule purkautumaan sillä että nainen antaa seksiä miehen kevätjuhlaliikkeiden jälkeen, silloin tilanne pysyy ennallaan. Se ei myöskään pelasta suhdetta että nainen alkaa antamaan seksiä vaikka joka ilta, vaikkei haluaisikaan, koska ongelma ei ole seksi, eikä sen puute, vaan se että nainen ei tule kohdatuksi suhteessa. Mies on se joka tuon voi muuttaa omalla käytöksellään, ihmettelen miksi hän ei sitä halua?
Koska miestä ei kiinnosta naisensa muuna kuin esineenä. Oikea elämä tapahtuu muualla. Oikeat mielenkiinnonkohteet ovat muualla. Naisessa kiinnostaa se seksi ja siksi mies sitten "käy ostamassa" seksiä kotona. Ja naista oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna toi mies mulle :D en ole saanut seksiä moneen vuoteen kun en ole ollut parisuhteessakaan vuosiin. Kyllä kelpais pikku hemmottelulomat ja seksi ilman muuta :)
Eli vastikkeellinen seksi. Hän tarjoaa loman, ja palkaksi lomasta tarjoat itseäsi hänelle seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna toi mies mulle :D en ole saanut seksiä moneen vuoteen kun en ole ollut parisuhteessakaan vuosiin. Kyllä kelpais pikku hemmottelulomat ja seksi ilman muuta :)
Eli vastikkeellinen seksi. Hän tarjoaa loman, ja palkaksi lomasta tarjoat itseäsi hänelle seksiin.
Olen eri, mutta rakastan hemmottelua, lomia ja seksiä. Onneksi miesystävä myös. Mitään vastiketta ei kumpikaan suorita suuntaan eikä toiseen. Olemme toistemme mielestä maailman tärkeimmät ihmiset toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun mielenkiinto toista kohtaan loppuu, mutta ei uskalleta erota.
Mitä jos ehdotat että sinä
järjestät yhteisen viikonlopun ohjelman?
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhempi nainen. En ole tähän päivään saakka ja vasta kun olen lukenut tätä ketjua tajunnut kuinka oudosti jotkut naiset ajattelevat. Miehen on todella liki mahdoton toimia oikein. Mikähän trauma on takana kun kokee noin vahvasti, että mieihillä on AINA jotain takana, yleensä seksiä, kun hemmottelevat tai haluavat tai antavat itse läheisyyttä. Ymmärrän, että toisinaan on, ja miksei olisi, mutta vaikeaa on olla parisuhteessa jos kaikki tuonkaltainen miehen toiminta nostaa kovat epäluulot ja vastatarinnan. Silloinhan ei voi oikein lainkaan nauttia kivasta viikonlopusta miehensä kanssa. Ikäänkuin ajattelisi, ettei ole sen arvoinen, vai mikä on logiikka.
Minä ainakin uskon, että jos mieheni jotain minulle järjestää niin olen sen arvoinen ja nautin täysillä. Jos menee seksiin niin menee, ei kai se ole maailmanloppu.
Pointti olikin siinä, että mies alkaa mököttämään ja käyttäytymään kylmästi aina kun ei saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun mielenkiinto toista kohtaan loppuu, mutta ei uskalleta erota.
Ei viitsitä erota, kun on tottunut leikkimään kotia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että ap:n mies rakastaa ja yrittää osoittaa sen tavalla jonka on oppinut, ehkä kömpelösti. En tiedä miten ap osoittaa oman rakkautensa, jos sellaista on. Harrastuksiin ja töihin vetoaminen kuulostaa oudolta. Jos lapsetkin ovat jo teinejä, ero voisi olla molemmille hyvä juttu, tuskin mitään estettä on.
Se ,että alkaa mököttämään toisen kieltäytyessään seksistä, ei ole rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta rakastan hemmottelua, lomia ja seksiä. Onneksi miesystävä myös. Mitään vastiketta ei kumpikaan suorita suuntaan eikä toiseen. Olemme toistemme mielestä maailman tärkeimmät ihmiset toisillemme.
Miksi lainaat viestiä joka ei mitenkään liity tarinointiisi? Vai oletko tuo jolle ap:n mies pitäisi antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.
Ap
Ei kai se mies niitä teinejä halua panna vaan sua.
Tyypillinen vaimoihminen joka ei tajua että mies on hänet ottanut vaimokseen saadakseen seksiä.
Tuo "yhteinen aika" ja "romanttinen ilta" on miehelle kustannus jonka maksaa saadakseen seksiä. Luuletko että mies tykkää tuollaisesta? Hän ei ikimaailmassa järjestäisi mitään yhteistä aikaa ja illallisia jos tietäisi ettei saa seksiä.
Onpa älytön teksti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa nyt se aloitus ennenkuin kuin kommentoitte, älkää mustamaalatko ja teilatko minua omien väärien käsitysten takia.
Ap
Aloituksessa aivan selvästi syytät miestä kikkeli edellä-ajattelusta. Ennen kuin olin lukenut sanaakaan tekstiä, tuli mieleen, että mies on yhä vonkaamassa joka päivä. Tai mies jää kadulla katselemaan muiden naisten perään. Silloin varmaan sympatiat olisivat sinun puolellasi.
Mutta kerrotkin miehestä, joka yrittää olla romanttinen ja järjestää juttuja, jotka yleensä mielletään romanttisiksi. Seksiä on harvoin ja sekin on mielestäsi liikaa. Siksi on vaikeaa nähdä ongelmaa miehessä.
Sunko mielestä olisi ihan OK, että mies alkaisi pitämään mykkäkoulua ja kohtelemaan kylmästi jos nainen ei aina halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
teinit kotona - ei aikaa rennolle seksille
teinit poissa - pakkoseksiä
mies odottaa spontaania seksiä kunnes kuopuskin on muuttanut pois kotoa
mies ei taida odottaa siihen asti vaan muuttaa ensimmäisenä pois yhteisestä kodista
Tosi rentoa meininkiä, kun tietää jo päiviä etukäteen, että lapsivapaana lauantaina on pakko haluta seksiä.
Minä naisena kyllä odottaisin tuota lapsivapaata ja seksiä mieheni kanssa. Olisi ihanaa tuollainen pieni hemmottelukin. Tai sitten harrastaisimme päivän omia juttujamme, ja illalla kokkaisimme ja saunoisimme yhdessä ja siitähän se luontevasti jatkuu sänkyyn.
Olen ollut suhteessa, jossa mies ei halunnut seksiä, ja se oli kamalaa. Ei läheisyyttä, ei hellyyttä ja hän näki todella paljon vaivaa vältelläkseen kaikkia tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin.
Se pettymys, mikä oli juuri vaikka yhteisillä hotelliöillä tai muun parisuhde ajan jälkeen, kun ei sittenkään saa seksiä, on ihan hirveä. Ymmärrän AP.n miestä todella. Jatkuva torjutuksi tuleminen satuttaa.
2 kertaa kuussa seksiä on vähän. Todella vähän.
Vierailija kirjoitti:
23 sivua ja lähes kukaan ei ymmärrä pointtia. Ap sta tuntuu pahalta että mies velvoittaa hänet suostumaan seksiin vastineeksi illallisesta tai viinipullosta jne. Ja jos ap ei sitten suostu niin mies mököttää ja käyttäytyy huonosti. Henkistä väkivaltaahan se on että kohtelee huonosti jos ei saa toista tekemään asiaa mitä itse haluaa.
eihän sen noin pidä mennä. Tuosta tulee olo että ansaitsen tämän hemmottelun vain jos maksan sen lopuksi seksillä. Tämmöistä hemmottelua ei ilmeisesti ole ilman että sitä seuraa vaatimus seksistä ja jos ap ei halua niin sitten mökötys.
tuo on todella väärin. Tuntuu että mies tekee nuo valmistelut enemmän itselleen kuin ap lle. Ap avaa suusi ja puhu suoraan miehelle. Sano ettei hänen tarvitse enää järjestää sulle mitään tuollaista koska hän pakottaa sinut käytöksellään kiitollisuuden velkaan. Seksi tulkoot omalla painollaan ja varmaan tuleekin kunhan mies ensin näyttää että hemmottel
TÄMÄ! Vihdoinkin joku osasi selittää hyvin. En ole AP, mutta ymmärrän häntä todella hyvin. Exäni oli tuollainen seksillä painostaja ja alkoi mököttämään/pitämään mykkäkoulua jos ei saanut. Se todellakin on henkistä ja seksuaalista väkivaltaa, jonka ymmärsin vasta terapiassa eron jälkeen. En tajua, miten täällä melkein kaikki kehottavat AP:tä harrastamaan puoliväkisin vastentahtoista seksiä. Todellakaan ei pidä tehdä niin, siitä ei seuraa mitään hyvää! AP:n mies ei selvästikään aidosti hemmottele vaimoaan kun oletuksena on siksi ja jos sitä ei olekaan, alkaa mökötys ja kylmä käytös. Ymmärrättekö, että tuo on henkisen väkivallan muoto?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun avasin radion niin siellä joku nainen puhui miehen kiveksestä korkokengän alla. Mitä ihmettä?
Ja liittyy ketjuun miten?
Ettei kyseessä ole ns. aisuri-suhde? Ystävättäreni kertoi että niitä on yllättävän paljon.
Apn mies tuskin uskaltaa puhua vaimon läsnäollessa. Menee kioski kiinni kokonaan.