Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
981/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli kuin minun kirjoittama! Meillä ihan sama homma.

Vierailija
982/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sellainen villi ehdotus, että varatkaa ap ja mies muutama tapaaminen seksuaaliterapeutin kanssa. Pari kertaa voi riittää hyvin. Siellä sinä saisit kertoa rauhallisessa ympäristössä mikä miehen toiminnassa mättää ja miksi miehen toiminta tuhoaa sinun halut. Ja mies voisi vastaavasti kertoa sinulle miten itse kokee tilanteen. Ja voisitte sopia jonkun uuden hyvän käytännön noihin viikonloppuihin. Sellaisen, mikä molemmista tuntuu hyvältä. Sillä terapeutilla saattaisi olla joku hyvä ehdotuskin.

Kannattaa valita miesterapeutti koska naisterapeutti pilaa terapian ihan vain olemalla paikalla. Ei väliä mitä sanoo tai tekee niin terapia ei etene koska hän aiheuttaa blokin keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä mies  jonka mielestä kotihommien teko ei ole hemmottelua, vaan ihan myös hänelle tasapuolisesti  kuuluva päivittäinen työ., josta ei myöskään palkita. 🧐

Kannattaa etsiä nainen jonka mielestä kotihommien teko ei ole hemmottelua, vaan ihan myös hänelle tasapuolisesti kuuluva päivittäinen työ., josta ei myöskään palkita. 🧐

Eiköhän suurin osa naisista tekisi kotihommat mieluusti tasan, kaikilla ei ole käynyt niinhyvä tuuri, että olisi löytynyt vastaavanlainen mies. 

Joo "tasan" eli mies hoitaa omat hommat ja puolet naisen hommista sekä palkitsee naisen tästä romantiikalla.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota kaupankäyntiä koitöiden ja seksin välillä! Sairasta.

En minäkään. Se on kait joku naisten keksimä juttu kun alkavat myymään seksiä puolisolleen.

Vierailija
984/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sellainen villi ehdotus, että varatkaa ap ja mies muutama tapaaminen seksuaaliterapeutin kanssa. Pari kertaa voi riittää hyvin. Siellä sinä saisit kertoa rauhallisessa ympäristössä mikä miehen toiminnassa mättää ja miksi miehen toiminta tuhoaa sinun halut. Ja mies voisi vastaavasti kertoa sinulle miten itse kokee tilanteen. Ja voisitte sopia jonkun uuden hyvän käytännön noihin viikonloppuihin. Sellaisen, mikä molemmista tuntuu hyvältä. Sillä terapeutilla saattaisi olla joku hyvä ehdotuskin.

Todella hyvä ehdotus.

Mutta täällä on käynyt selväksi, ettei ap kestä eriäviä mielipiteitä. Mies ei saisi kuitenkaan kertoa omaa kantaansa. Eikä ap välttämättä halua asiaan apua. Kunhan märisee ja syyllistää.

Vierailija
985/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika monessa pitkässä suhteessa. Meilläkin vähän. Tosin nyt meidän tilanne on jo niin pitkällä, että minun halut katosi kokonaan siksi, että mies halusi aina palkinnoksi seksiä siitä kun laittoi hyvän illallisen, osti minulle lahjan tai järjesti muuta vastaavaa minulle. Ja loukkaantui jos ei saanut palkintoseksiä. Nyt en enää halua hänen kanssa seksiä ollenkaan ja kerroin haluavani erota.

Vierailija
986/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teilläkin teinit lähtee kerran kuussa isovanhempien kanssa Tahkolle?

Vierailija
987/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita miesterapeutti koska naisterapeutti pilaa terapian ihan vain olemalla paikalla. Ei väliä mitä sanoo tai tekee niin terapia ei etene koska hän aiheuttaa blokin keskusteluun.

What? Olet seonnut. 

Vierailija
988/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Olet seonnut. 

Ei apn mies avaudu keskusteluun jos siellä on nainen "pitämässä apn puolta". Sillä ei ole väliä vaikka olisi kuinka neutraali koska blokki on silti olemassa.

Vierailija
989/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Olet seonnut. 

Ei apn mies avaudu keskusteluun jos siellä on nainen "pitämässä apn puolta". Sillä ei ole väliä vaikka olisi kuinka neutraali koska blokki on silti olemassa.

Ei mies ole automaattisesti neutraali 🤦🏻

Vierailija
990/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Olet seonnut. 

Ei apn mies avaudu kesk

Ei kukaan ammattitaitoinen terapeutti ole kummankaan sukupuolen puolella vain siksi että toinen on tiettyä sukupuolta. Vaan puolueeton osapuoli. 

Vierailija
991/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaa Tahkolle, kun paikkakuntakin piti aloituksessa mainita. Isovanhemmat ja teinitkin taitavat tunnistaa itsensä ketjusta - tottahan teinitkin tätä lukevat. Miltä se tuntuu jannicajessicasta ja nicopeteristä lukea mutsin avautumisesta. ;D

Vierailija
992/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Olet seonnut. 

Ei apn mies avaudu kesk

Mikä ihmeen blokki on lähtökohtaisesti muka olemassa? Ja jos väitteesi olisi totta, niin eikö sama blokki olisi toisinpäin, jos terapeutti olisi mies?

Vierailija
993/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä mies  jonka mielestä kotihommien teko ei ole hemmottelua, vaan ihan myös hänelle tasapuolisesti  kuuluva päivittäinen työ., josta ei myöskään palkita. 🧐

Kannattaa etsiä nainen jonka mielestä kotihommien teko ei ole hemmottelua, vaan ihan myös hänelle tasapuolisesti kuuluva päivittäinen työ., josta ei myöskään palkita. 🧐

Eiköhän suurin osa naisista tekisi kotihommat mieluusti tasan, kaikilla ei ole käynyt niinhyvä tuuri, että olisi löytynyt vastaavanlainen mies. 

Joo "tasan" eli mies hoitaa omat hommat ja puolet naisen hommista sekä palkitsee naisen tästä romantiikalla.

Joku mies on keksinyt tämän "hemmottelun" ratkaisuksi siihen, että vaimo on iltaisin väsähtänyt kaikkien töiden ja kotitöiden jälkeen. Tyyppi ei vain ymmärrä, että satunnainen kotitöiden teko, josta pitäisi palkita seksillä saa lähinnä umpiv^tutuksen huippuunsa.

-ohis

Vierailija
994/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei todellakaan ole mitää seksuaalisia tai muitakaan traumoja. Ärsyttää että tämä meni täysin minun syyllistämiseksi ja heitellään päälle tuollaisia asiattomuuksia. Ei olisi pitänyt purkaa tuntoja tänne, paskaa tulee näköjään joka tuutista.

Sekin ottaa päähän, että heitetään omasta päästään jopa ikäarvauksia, vaikka olen kertonut että olemme olleet naimisissakin lähes 20 vuotta, niin aika hankala olla edes Suomen lainsäädännön mukaan kolmikymppinen.

Jättäkää jo tämä ketju rauhaan, en jaksa seurata tätä loan heittoa enempää!

Ap

Vaihdevuodet ottaa päähän - kumpaakin päähän. Niihin voi löytyä lääkkeelistä apua, toivottavasti.

Vierailija
995/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala aloitus. Mä ottaisin miehen asap, kun teinit lähteneet. Sen jälkeen yhdessä  kokkailua, viiniä, läheisyyttä. Nami.

n59

Mikä sinua estää ottamasta tällaista miestä, ei sen tarvitse olla juuri tämä AP:n mies?

Ei estä mikään muu kuin että mulla on jo sellainen mies 😆

n59

Vierailija
996/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo "tasan" eli mies hoitaa omat hommat ja puolet naisen hommista sekä palkitse

Aloittajan mukaan kumpikin tekee osansa kotitöistä. Miksi siis nainen on väsynyt ja ansaitsee hemmottelua, mutta mies ei saa mitään iloa arkeen? 

Vierailija
997/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei liity seksiin mutta aiheeseen muuten. Kuten ap niin meillä minä huolehdin perheen arjen sujumisesta ja teen isomman osan kotitöistä ja lasten asioiden huolehtimisesta. Mieskin tekee kotitöitä, mutta ei läheskään yhtä paljon kuin minä. Eikä siinä mitään. Mutta joka kerta kun hän tekee sitten jotain, täyttää tiskikoneen tai vie roskat, niin hän tekee siitä ison numeron ja odottaa suuria kiitoksia ja puhuu kuin olisi tehnyt sen vaikka tiskikoneen täytön hemmotellakseen minua. Ja minun sitten pitäisi olla näistä hemmotteluista (tiskikoneen täyttämisistä) jonkunlaisessa kiitollisuudenvelassa häntä kohtaan. Yök. Ei ne mitään minun hemmottelua ole vaan kuuluu arkeen, että molemmat tekee kotitöitä. Samoin kuin kynttilät ja pihvi (ref ap) ei ole mitään hemmottelua, josta pitäisi antaa palkinto vaan normaalia toisen huomioimista parisuhteessa. Ei vastikkeellista. 

Vierailija
998/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Olet seonnut.&nb

Ei mies ole automaattisesti neutraali 🤦🏻

Ootteko te ihan tyhmiä vai mistä johtuu ettette tajua. EI SE TERAPEUTTI OLE PUOLUEELLINEN VAAN MIES KOKEE NAISTERAPEUTIN OLEVAN NAISEN PUOLELLA. 

Vierailija
999/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo "tasan" eli mies hoitaa

Ap ei arvosta miestään. Siksi.

Vierailija
1000/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaa Tahkolle, kun paikkakuntakin piti aloituksessa mainita. Isovanhemmat ja teinitkin taitavat tunnistaa itsensä ketjusta - tottahan teinitkin tätä lukevat. Miltä se tuntuu jannicajessicasta ja nicopeteristä lukea mutsin avautumisesta. ;D

Samaa ihmettelen. 

Tyyppi avautuu julkisella alustalla, eikä älyä että hänet voidaan tunnistaa.

Ja kiva sitten miehen lukea täältä, että nämäkin yritykset meni päin p ersettä.