Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
941/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi kuvittelet minun avaavan enää yhtään mitään tämän paskamyrskyn jälkeen??

Ap

No selvästi et ainakaan avaa jalkojas miehelles.

Vierailija
942/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki miehet ole epäsosiaalisia vaan kas vaan, kyllä moni mies arvostaa yhdessäoloa ja yhteistä elämää puolisonsa kanssa. 

Jos vihaa naisia niin paljon, että he ovat välttämätön paha seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen, kannattaa tosiaan pitäytyä irtoseksissä. 

Eivät kaikki naiset ole epäseksuaalisia vaan kas vaan, kyllä moni nainen arvostaa yhdessäoloa ja yhteistä seksielämää puolisonsa kanssa. 

Jos vihaa miehiä niin paljon, että he ovat välttämätön paha romanttisten tarpeiden tyydyttämiseen, kannattaa tosiaan pitäytyä romcomeissa. 

Olen samaa mieltä. 

t. Sama, joka kirjoitti tekstin, jota kommentoit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki miehet ole epäsosiaalisia vaan kas vaan, kyllä moni mies arvostaa yhdessäoloa ja yhteistä elämää puolisonsa kanssa. 

Jos vihaa naisia niin paljon, että he ovat välttämätön paha seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen, kannattaa tosiaan pitäytyä irtoseksissä. 

Eivät kaikki naiset ole epäseksuaalisia vaan kas vaan, kyllä moni nainen arvostaa yhdessäoloa ja yhteistä seksielämää puolisonsa kanssa. 

Jos vihaa miehiä niin paljon, että he ovat välttämätön paha romanttisten tarpeiden tyydyttämiseen, kannattaa tosiaan pitäytyä romcomeissa. 

Minäkin arvostan yhdessäoloa ja seksielämää puolison kanssa. Silti tuollaisen treffi-illan ja seksin ei tarvitse olla sidoksissa toisiinsa vaan seksiä voi harrastaa muulloinkin.

Vierailija
944/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko välillä olla, että sinä järjestäisit viikonloppuihjelman?

Mies varmaan vaatisi seksiä palkinnoksi siitä, että osallistuu ap:n järjestämiin aktiviteetteihin.

Tietenkin pitää palkka saada. 

Että mä inhosin exvaimon järjestämiä lomareissuja. Yhtä kärsimystä eikä tietenkää saanu seksistä edes vihjata.

Vierailija
945/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan vaatisi seksiä palkinnoksi siitä, että osallistuu ap:n järjestämiin aktiviteetteihin.

Että mä inhosin exvaimon järjestämiä lomareissuja. Yhtä kärsimystä eikä tietenkää saanu seksistä edes vihjata.

Miksi sitten olit naimisissa hänen kanssaan?

Vierailija
946/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin arvostan yhdessäoloa ja seksielämää puolison kanssa. Silti tuollaisen treffi-illan ja seksin ei tarvitse olla sidoksissa toisiinsa vaan seksiä voi harrastaa muulloinkin.

Jos joku alkaa seksiä myymään niin turha valittaa jos joku sitä ostaa.

Vierailija
947/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saadakseni seksiä tietenkin

Vierailija
948/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee sitten aloitteita silloin kun se seksi paremmin onnistuisi, tuossa ajatuksessa ei ole mitään vikaa. Aloittaja ei pahemmin ehdottele. 

Vierailija
949/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko AP hormonit ihan reilassa?

Kyllä meillä on seksiä ja tuollainen järjestäminen ja pehmitys on plussaa.

Mä lähtisin mukaan leikkiin, laittautuisin viimeisen päälle ja hankkisin hepeneitä ja leluja. Käyttäytyisin kuin miehen henkilökohtainen h u o r a.

Seuraavana viikonloppuna pukeuduttais molemmat merirosvoiksi tai muumeiksi.. mitä ikinä.. hauskaahan siitä tulis ja puuhan jälkeen viiniä ja herkkuja masun täydeltä.

Mä haluisin kyllä nähä merirosvon ottamassa muumimammaa takaapäin 😅

mä haluaisin nähdä muumimamman ottavan merirosvoa edestä :D

Mä haluisin nähdä kaikki variaatiot. Haisuli ja Mymmeli 😆

Vierailija
950/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen vaiva pelkästään tuollaisen seksielämän takia

Vierailija
951/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies ei osaa vietellä vaimoaan. Vietellä sillä tavalla, että vaimolla siinä hetkessä syttyy halu ja himo ja tilanne etenee siksi kuin itsestään seksiin. Mies yrittää maanitella vaimoltaan seksiä viemällä ravintolaan syömään tai sytyttämällä kynttilät. Kuin seksi olisi jotain kauppatavaraa. Tai vaihtoehtoisesti kuin mies ei tuntisi vaimoaan syvällisesti ollenkaan, kun luulee tämän himojen syttyvän kynttilästä tai pihvistä. Ja sitten mies suuttuu ja mököttää kun vaimolle ei kelvannutkaan hänen tarjoama maksu seksistä (eli kynttilänvalo, kallis tiramisu ravintolassa tms). Tai mököttää koska on eniten vihainen itselleen, kun ei osaa ymmärtää miten naiset toimii (eli että ne ei syty kynttilästä vaan ihan muunlaisesta viettelystä). 

Vierailija
952/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen vaiva pelkästään tuollaisen seksielämän takia

Pakko nähdä vaivaa jos ei halua selibaatissa elää.

Vierailija
953/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies ei osaa vietellä vaimoaan. Vietellä sillä tavalla, että vaimolla siinä hetkessä syttyy halu ja himo ja tilanne etenee siksi kuin itsestään seksiin. Mies yrittää maanitella vaimoltaan seksiä viemällä ravintolaan syömään tai sytyttämällä kynttilät. Kuin seksi olisi jotain kauppatavaraa. Tai vaihtoehtoisesti kuin mies ei tuntisi vaimoaan syvällisesti ollenkaan, kun luulee tämän himojen syttyvän kynttilästä tai pihvistä. Ja sitten mies suuttuu ja mököttää kun vaimolle ei kelvannutkaan hänen tarjoama maksu seksistä (eli kynttilänvalo, kallis tiramisu ravintolassa tms). Tai mököttää koska on eniten vihainen itselleen, kun ei osaa ymmärtää miten naiset toimii (eli että ne ei syty kynttilästä vaan ihan muunlaisesta viettelystä). 

Ja kas tähän on helppo korjaus. Ap avaa suunsa ja sanoo mitä haluaa eikä oleta miehen olevan ajatusten lukija.

Minä panisin naista jos näkisin hänet kokkaamassa mulle alasti mutta ei oo toiminu toisinpäin. Kerran koitin ja kun ei toiminut kysyin ääneen mikä olisi parempi tapa. Sain vastauksen joka oli niin outo etten pystynyt sitä toteuttamaan mutta yritin kumminkin. Sain häneltä vaikkei mennyt 100% nappiin.

Vierailija
954/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko 48 sivuista ketjua, niin en ole varma onko jo kysytty tätä. Mutta saako ap aidosti todella hyvää seksiä mieheltään? Onko seksi sellaista, että ap huomioidaan siinä kunnolla, ap:n tykkäämiset ja tarpeet ym, laukeaako ap joka kerta vähintään kerran? Luulen, että pohjimmiltaan yksi ongelma heillä on se, että seksi ei ole riittävän hyvää ap:n kannalta. 

Vierailija
955/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. 

Vierailija
956/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko 48 sivuista ketjua, niin en ole varma onko jo kysytty tätä. Mutta saako ap aidosti todella hyvää seksiä mieheltään? Onko seksi sellaista, että ap huomioidaan siinä kunnolla, ap:n tykkäämiset ja tarpeet ym, laukeaako ap joka kerta vähintään kerran? Luulen, että pohjimmiltaan yksi ongelma heillä on se, että seksi ei ole riittävän hyvää ap:n kannalta. 

Onneksi hänellä on selkeästi sana hallussa, eli osannee kertoa jos tuosta on kiinni. 

Vierailija
957/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panisin naista jos näkisin hänet kokkaamassa mulle alasti mutta ei oo toiminu toisinpäin. Kerran koitin ja kun ei toiminut kysyin ääneen mikä olisi parempi tapa. Sain vastauksen joka oli niin outo etten pystynyt sitä toteuttamaan mutta yritin kumminkin. Sain häneltä vaikkei mennyt 100% nappiin.

Kerro ihmeessä, mikä oli tämä outo vastaus, lukijat haluavat tietää. Muakaan ei innosta alaston mies kokkaamassa. Essun kanssa näkyy pelkkä persvako ja se nyt ei ole kovin kiihottava näky. Ilman essua on jotenkin vielä kummallisempaa (miksei sillä ole vaatteita päällä?) ja palovammavaara, nimim. pari vuotta paistinpannunreunankuva alavatsalla. Ja minä pidän seksistä ja kyllä tuokin toimisi, vaikkei olekaan oma juttu.

Vierailija
958/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Kerran tunsin naisen joka halusi että pukeuden nàtsiksi ja kohtelen häntä kuin leirille pakotettua. Ei ollut yhtään mun juttu mutta hänelle se oli unelmien täyttymys.

Vierailija
959/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei todellakaan ole mitää seksuaalisia tai muitakaan traumoja. Ärsyttää että tämä meni täysin minun syyllistämiseksi ja heitellään päälle tuollaisia asiattomuuksia. Ei olisi pitänyt purkaa tuntoja tänne, paskaa tulee näköjään joka tuutista.

Sekin ottaa päähän, että heitetään omasta päästään jopa ikäarvauksia, vaikka olen kertonut että olemme olleet naimisissakin lähes 20 vuotta, niin aika hankala olla edes Suomen lainsäädännön mukaan kolmikymppinen.

Jättäkää jo tämä ketju rauhaan, en jaksa seurata tätä loan heittoa enempää!

Ap

Ja näin ap avaa taas todellista luonnettaan vähän enemmän :D

Mahtaa käydä kylmä hohka ap:n huushollissa

Vierailija
960/1899 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan! Siksi juuri kirjoitin, että aapeen mies ei tunne syvällisesti vaimoaan kun ei näköjään tiedä mistä oma vaimo (nykyään) syttyy (ja se ei välttämättä ole sama kuin mistä hän syttyi 15 vuotta sitten). Aapeen vaimon himot ei selvästi syty kynttilänvalosta, illallisesta ja vastaavasta. Hän kuitenkin tykkää niistä, se on selvä. Ja ilahtuu niistä. Mutta se ei ole sama kuin miten saada hänen himo syttymään.