Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Ei se ole haluttomuutta, jos ei tee mieli seksiä juuri tuon illan päätteeksi. En minä ainakaan koe olevani haluton, vaikka tekee mieli seksiä viitenä päivänä viikossa, mutta kahtena ei. Himoja ei ainakaan herätä tietoisuus siitä, että mies alkaa mököttämään, jos ei saa tasan silloin, kun haluaa.
Luit aloituksesta ilmeisesti vain muutaman lauseen, vai eikö kapasiteetti riitä muistamaan useamman sisältöä?
Täällä porukka itse ei lue keskustelua. Ap ei ole haluton.
Onhan se.
Frigidi pihtariakka j
Ikävää, että joku kokee sen vaivana, kun harrastaa seksiä puolisonsa kanssa. Silloin kannattaa erota.
Kyllähän siinä lähtee viimeisetkin halun rippeet, kun tiedostaa, että puolisolle yhteinen ravintolailta tai hotelliyö on niin suuri kärsimys, että siitä on saatava palkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Ei se ole haluttomuutta, jos ei tee mieli seksiä juuri tuon illan päätteeksi. En minä ainakaan koe olevani haluton, vaikka tekee mieli seksiä viitenä päivänä viikossa, mutta kahtena ei. Himoja ei ainakaan herätä tietoisuus siitä, että mies alkaa mököttämään, jos ei saa tasan silloin, kun haluaa.
Luit aloituksesta ilmeisesti vain muutaman lauseen, vai eikö kapasiteetti riitä muistamaan useamman sisältöä?
Täällä porukka itse ei lue keskustelua. Ap ei ole haluton.
Kyllähän siinä lähtee viimeisetkin halun rippeet, kun tiedostaa, että puolisolle yhteinen ravintolailta tai hotelliyö on niin suuri kärsimys, että siitä on saatava palkinto.
Kyllähän siinä lähtee viimeisetkin rakkauden rippeet, kun tiedostaa, että puolisolle seksi on niin suuri kärsimys, että siitä on saatava palkinnoksi ravintolailta tai hotelliyö eikä sekään välttämättä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastakaa pikaseksiä viikolla, kun teinien takia ei voi tehdä sitä pitkän kaavan mukaan. Sinun aloitteesta tietenkin.
Teinivapaaviikonloppuna mies lähtee harrastuksiinsa ja/tai kavereiden kanssa pitämään hauskaa. Kun hän tulee kotiin, varoo koskemasta sinuun, ettet vaan luule että hän on vain seksiä vailla.
Saat lipitellä viiniä ja kokata lempiruokaasi ihan rauhassa. Jätä toki jämät jääkaappiin miehelle.
Tuohon loppuisi se muukin seksi. Mieshän vain allekirjoittaisi tuolla tekemisellään sen, että vaimon seura ei tosiasiassa kiinnosta, tai yhdessä tekeminen, rakastaminen ja hellittely, vaan se pano, mikä on kaiken taustalla.
Meiltä loppui seksi, niin mies ei laita tikkua ristiin kotona. Ei siis välitä yhteisestä elämästä, tai edes kodista. Erohan tässä taitaa olla vääjäämätön. On vaike
Kyllä se koti on yhteinen projekti, ja ollut elämäkin. Eihän se nyt toisen kuulu kaikesta vastata. Seksiä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä porukka itse e
Kyllähän siinä lähtee viimeisetkin rakkauden rippeet, kun tiedostaa, että puolisolle seksi on niin suuri kärsimys, että siitä on saatava palkinnoksi ravintolailta tai hotelliyö eikä sekään välttämättä riitä.
Kun nimenomaan aloittaja ei odota mitään treffi-iltoja. Mies väkisin järjestää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastakaa pikaseksiä viikolla, kun teinien takia ei voi tehdä sitä pitkän kaavan mukaan. Sinun aloitteesta tietenkin.
Teinivapaaviikonloppuna mies lähtee harrastuksiinsa ja/tai kavereiden kanssa pitämään hauskaa. Kun hän tulee kotiin, varoo koskemasta sinuun, ettet vaan luule että hän on vain seksiä vailla.
Saat lipitellä viiniä ja kokata lempiruokaasi ihan rauhassa. Jätä toki jämät jääkaappiin miehelle.
Tuohon loppuisi se muukin seksi. Mieshän vain allekirjoittaisi tuolla tekemisellään sen, että vaimon seura ei tosiasiassa kiinnosta, tai yhdessä tekeminen, rakastaminen ja hellittely, vaan se pano, mikä on kaiken taustalla.
Meiltä loppui seksi, niin mies ei laita tikkua ristiin kotona. Ei siis välitä yhteisestä elämästä, tai edes kodista. Er
Kyllä se koti on yhteinen projekti, ja ollut elämäkin. Eihän se nyt toisen kuulu kaikesta vastata. Seksiä tai ei.
Kyllä se koti on aina naisen haluama projekti. Miehelle riittäis omat asunnot ja seksiä tavatessa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku on tämän vastaavan jo sanonutkin, mutta mä hoidan omassa vastaavassa tilanteessa sen seksin pois alta heti. Tiedän että seksiä täytyy harrastaa kun lapset on pois, jos siis tarkoituksena on viettää kotona yhdessä aikaa. Joten äkkiä seksi pois alta ja sitten voi keskittyä siihen kivaan olemiseen yhdessä tai yksin ilman pelkoa siitä, että kohta joku asia johtaa toiseen.
Tämä on surullista. Missä sinun halusi ovat, miksi seksi täytyy saada alta pois kuin jokin pakollinen paha?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei todellakaan ole mitää seksuaalisia tai muitakaan traumoja. Ärsyttää että tämä meni täysin minun syyllistämiseksi ja heitellään päälle tuollaisia asiattomuuksia. Ei olisi pitänyt purkaa tuntoja tänne, paskaa tulee näköjään joka tuutista.
Sekin ottaa päähän, että heitetään omasta päästään jopa ikäarvauksia, vaikka olen kertonut että olemme olleet naimisissakin lähes 20 vuotta, niin aika hankala olla edes Suomen lainsäädännön mukaan kolmikymppinen.
Jättäkää jo tämä ketju rauhaan, en jaksa seurata tätä loan heittoa enempää!
Ap
Hei, sua on moni täällä myös puolustanut. Ilmeisesti et halua nähdä sitä, koska et ole kertonut yhtään tarkemmin teidän muusta elämästä, jolloin kohtalotoverit voisivat kertoa vertaistukea. Nyt keskityt vain ärsyyntymään ihmisistä, joiden sanomisista loukkaannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei todellakaan ole mitää seksuaalisia tai muitakaan traumoja. Ärsyttää että tämä meni täysin minun syyllistämiseksi ja heitellään päälle tuollaisia asiattomuuksia. Ei olisi pitänyt purkaa tuntoja tänne, paskaa tulee näköjään joka tuutista.
Sekin ottaa päähän, että heitetään omasta päästään jopa ikäarvauksia, vaikka olen kertonut että olemme olleet naimisissakin lähes 20 vuotta, niin aika hankala olla edes Suomen lainsäädännön mukaan kolmikymppinen.
Ap
Hei, sua on moni täällä myös puolustanut. Ilmeisesti et halua nähdä sitä, koska et ole kertonut yhtään tarkemmin teidän muusta elämästä, jolloin kohtalotoverit voisivat kertoa vertaistukea. Nyt keskityt vain ärsyyntymään ihmisistä, joiden sanomisista loukkaannut.
Vatun vertaistuki mainittu. Akkojen huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku on tämän vastaavan jo sanonutkin, mutta mä hoidan omassa vastaavassa tilanteessa sen seksin pois alta heti. Tiedän että seksiä täytyy harrastaa kun lapset on pois, jos siis tarkoituksena on viettää kotona yhdessä aikaa. Joten äkkiä seksi pois alta ja sitten voi keskittyä siihen kivaan olemiseen yhdessä tai yksin ilman pelkoa siitä, että kohta joku asia johtaa toiseen.
Tämä on surullista. Missä sinun halusi ovat, miksi seksi täytyy saada alta pois kuin jokin pakollinen paha?
Kaikkia ei paneta 24/7. Voi olla, että treffi-illan jälkeisenä päivänä haluttaa, mutta ei juuri sinä iltana, kun mies on treffit järjestänyt.
Ihanko tosissasi kuvittelet minun avaavan enää yhtään mitään tämän paskamyrskyn jälkeen??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä porukka itse e
Minulla on miesystävä, joka on vienyt minua reissulle ja syömään, vaikka tietyistä syistä emme ole voineet harrastaa seksiä.
Ja silloin, kun seksiä on yhteisestä halusta harrastettu, sitä ei ole ostettu millään jutuilla. Minua oksettaisi ja menisi halut miestä kohtaan, jos hän alkaisi ajatella, että hänen pitäisi jotenkin lahjoa tai pehmitellä minut seksiin ja sitten alkaisi toimia niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt jo AP ikäluokkasi! Sitä on kysytty moneen otteeseen.
Jos lapset teinejä niin vähintään 35 paikkeilla. Johan sitä tuossa iässä naisilla loppuu seksihalut kun ovat aiemminkin olleet vähäiset.
AP jo odottaa että saa kutoa sukkia takkatulen ääressä ilman jatkuvaa teinipupuilua. On varmaa odottanut sitä teini-iästä asti.
Tuossa iässähän ne halut alkavat vasta kiihtymään naisella.
sitten kun pikkulapsikausi ja yövalvomiset on ohi, jaksaa haluta
aloittajalla on hoitamaton vaihdevuodet-ongelma
Teininä nainen on halutan koska häpeää kehoaan ja halujaan.
Mies on muuttunut. Paljon. Takana 27 yhteistä vuotta. Hänen vanhemmillaan (75 veet ja yhdessä olleet 17v lähtien), on loistava parisuhde. Puuhaavat kaiken yhdessä (kotityöt, pihatyöt, kyläily jne.), harrastavat joka päivä vähintään kävelyä. Yhdessä. Halailevat ja hellittelevät toisiaan. Ovat onnellisia.
Eivät kaikki miehet ole epäsosiaalisia vaan kas vaan, kyllä moni mies arvostaa yhdessäoloa ja yhteistä elämää puolisonsa kanssa.
Jos vihaa naisia niin paljon, että he ovat välttämätön paha seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen, kannattaa tosiaan pitäytyä irtoseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hei, sua on moni täällä myös puolustanut. Ilmeisesti et halua nähdä sitä, koska et ole kertonut yhtään tarkemmin teidän muusta elämästä, jolloin kohtalotoverit voisivat kertoa vertaistukea. Nyt keskityt vain ärsyyntymään ihmisistä, jo
Vatun vertaistuki mainittu. Akkojen huuhaata.
Eiköhän AA ole miesvaltainen vertaistukirinki.
Voisiko välillä olla, että sinä järjestäisit viikonloppuihjelman?
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissasi kuvittelet minun avaavan enää yhtään mitään tämän paskamyrskyn jälkeen??
Ap
Ihan sama mulle. Mutta vaikea mitään asiallistakaan keskustelua käydä syvemmälle ilman lisätietoja. Kai sinä aikuisena ihmisenä erotat, mitkä viestit koet koskevan teidän tilannettanne ja mikä ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ei paneta 24/7. Voi olla, että treffi-illan jälkeisenä päivänä haluttaa, mutta ei juuri sinä iltana, kun mies on treffit järjestänyt.
Ok. Kyllä mut saa mies edelleen syttymään ja tyydytettyä, vaikkei niin alun perin haluttaisikaan, joten seksi on yhteinen ilo, ei "pois alta". Mutta me ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki miehet ole epäsosiaalisia vaan kas vaan, kyllä moni mies arvostaa yhdessäoloa ja yhteistä elämää puolisonsa kanssa.
Jos vihaa naisia niin paljon, että he ovat välttämätön paha seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen, kannattaa tosiaan pitäytyä irtoseksissä.
Eivät kaikki naiset ole epäseksuaalisia vaan kas vaan, kyllä moni nainen arvostaa yhdessäoloa ja yhteistä seksielämää puolisonsa kanssa.
Jos vihaa miehiä niin paljon, että he ovat välttämätön paha romanttisten tarpeiden tyydyttämiseen, kannattaa tosiaan pitäytyä romcomeissa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko välillä olla, että sinä järjestäisit viikonloppuihjelman?
Mies varmaan vaatisi seksiä palkinnoksi siitä, että osallistuu ap:n järjestämiin aktiviteetteihin.
Eli oot nelikymppinen mieheensä lopen kyllästynyt haluton akka kuten suurin osa palstalla kommentoivista.
Nyt avaat suus ja joko sieltä tulee puhetta miehelles tai vaihtoehtosesti miehes muna menee sinne. Iha vapaasti saat valita kummin käy vai käykö molemmat.
Netissä avautuminen ei korjaa sun vinksahtanutta asennetta miehes haluihin.