Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.
Ap
Ei kai se mies niitä teinejä halua panna vaan sua.
Tyypillinen vaimoihminen joka ei tajua että mies on hänet ottanut vaimokseen saadakseen seksiä.
Tuo "yhteinen aika" ja "romanttinen ilta" on miehelle kustannus jonka maksaa saadakseen seksiä. Luuletko että mies tykkää tuollaisesta? Hän ei ikimaailmassa järjestäisi mitään yhteistä aikaa ja illallisia jos tietäisi ettei saa seksiä.
Eli hän on kiinnostunut vain seksistä eikä vaimon seurasta kuin vain siksi että se on välttämätön paha jotta saa seksiä?
Kyllä. Tällaista se on 99% avioliitoista. Lopuissa 1% mies on piilohomo.
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miten te ette tajua mikä minun pointti on... Kyllä meillä silloin tällöin seksiä on ihan arki-iltoinakin.
Ap
Niin vissiin. Tuota usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miten te ette tajua mikä minun pointti on... Kyllä meillä silloin tällöin seksiä on ihan arki-iltoinakin.
Ap
Sano nyt ne määrät, niin voidaan arvioida paremmin, kumpi teistä on kohtuuton. Vai eikö kumpikaan.
Ehkä 2-4 kertaa kuussa ja väitän että täysin normaali määrä ruuhkavuosina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sano nyt ne määrät, niin voidaan arvioida paremmin, kumpi teistä on kohtuuton. Vai eikö kumpikaan.
Ap
Jos olis tuo määrä viikossa niin olis ok.
Ootaha vaan niin lasket kohta määrän 2 - 4 kertaan vuodessa ja sitte 2 - 4 vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
On se aika vähän. Toki ruuhkavuosina on aika yleistä olla haluton, mut noilla määrillä luulisi, että suakin haluttaisi sit lapsivapaina viikonloppuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kun meillä seksi väheni alle kertaan viikossa alko avioliiton ulkopuoliset suhteet kiinnostaa.
Kyllä mä ymmärrän. Ei muakaan tuollainen ennalta aikataulutettu seksi nappaisi.
Vierailija kirjoitti:
On siis väärin haluta seksiä kun on siihen on sitä yhteistä aikaa?
Ei tuossa noin sanottu. Siinä sanottiin, että se ei tunnu mukavalta kun miehelle ei ole niinkään tärkeää se yhteinen matka vaan ainoastaan päämäärä kun taas nainen haluaisi nauttia yhdessä jo siitä matkasta jossa seksi olisi vain kirsikka kakussa.
Nyt mies tekee asiat A ja B, mutta vain siksi että sen jälkeen tulee C. Jos voisi aloittaa vasta C:n kohdalta niin mies skippaisi merkityksettöminä kohdat A ja B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
On se aika vähän. Toki ruuhkavuosina on aika yleistä olla haluton, mut noilla määrillä luulisi, että suakin haluttaisi sit lapsivapaina viikonloppuina.
Tosin ap ei sanonut oliko tuo hänen seksikertansa vai ainostaan miehensä kanssa harrastamat kerrat. Ap voi vaikka harrastaa seksiä päivittäin mutta mies ei ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis väärin haluta seksiä kun on siihen on sitä yhteistä aikaa?
Ei tuossa noin sanottu. Siinä sanottiin, että se ei tunnu mukavalta kun miehelle ei ole niinkään tärkeää se yhteinen matka vaan ainoastaan päämäärä kun taas nainen haluaisi nauttia yhdessä jo siitä matkasta jossa seksi olisi vain kirsikka kakussa.
Nyt mies tekee asiat A ja B, mutta vain siksi että sen jälkeen tulee C. Jos voisi aloittaa vasta C:n kohdalta niin mies skippaisi merkityksettöminä kohdat A ja B.
Tietenki skippaisi. Kuka nyt haluaisi lomallakaan matkustaa jos voisi teleportata perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arki menee arkena eli töitä molemmilla ja siihen päälle teinien sekä omat harrastukset. Siksi juuri nämä viikonloput olisivat tervetulleita elleivät ne aiheuttaisi melkein arke enemmän stressiä.
Ap
Niin miehelläsi seksi auttaisi jaksamaa arkea sun kanssa. Sata varmasti miehesi haluaisi seksin ilman pakkoromantiikkaa.
Jos mies saisi seksiä ilman pakkoromantiikka niin mitä ap sitten saisi, jos mies ei halua olla ap:n kanssa kuin seksin takia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.
Ap
Etkö sä saa seksistä mitään vai mitä valitat?
Teillä on murkkuikäisiä lapsia ja et ole saanut näinä 15 vuotena suustas auki että muru hei, mä haluan että teet mulle näin tai näin josta nautin kovasti.
Mies tekee sun elämäsi ihanaksi, ottaa ja hemmottelee sinua, on yhteistä aikaa ja jumaleisson nainen, sä valitat.
Häpeän tätä aloitusta.
T. Eronnut viisikymppinen nainen
Kyllä minä näen tässä ongelman olevan ennemmin miehessä kuin vaimossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti! Miksi minua syyllistetään kun olisi todella otettu näistä viikonlopuista jos taka-ajatuksena ei olsi pelkästään seksi.
Kiitos kysymästä, hoidan varmasti perheen arkea ja muuta oman osuuteni verran. Ei tarvitse miehen stressta onko talo siivottu, teinien asiat hoidettu jne.
Kiitti tyhjästä!
Ap
Voiha vatun tampio.
Miehelläs ei kiinnosta paskan vertaa onko talo siivottu tai teinien asiat hoidettu. Hän kituuttaa arjessa sun kanssa odottaen että joskus taas sais seksiä.
Jos mies hoitaisi osan noista asioista kuin ap nyt, voisi olla että ap jaksaisi viikonloppuna muutakin kuin vain palautua ja olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näen tässä ongelman olevan ennemmin miehessä kuin vaimossa.
"Helvetissä on erityinen paikka naiselle joka ei toista naista tue"
Et kai kuvitellut että kukaan uskoo muuta kuin sokeaa toisen naisen tukemista kun vastassa on mies?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä siitä kaikesta saa ongelman elämäänsä. Tulispa sota niin olisi oikeita ongelmia.
Jos tulee, toivottavasti sinuun osuu ensimmäisenä. Hlvtin i d i o o t t i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arki menee arkena eli töitä molemmilla ja siihen päälle teinien sekä omat harrastukset. Siksi juuri nämä viikonloput olisivat tervetulleita elleivät ne aiheuttaisi melkein arke enemmän stressiä.
Ap
Niin miehelläsi seksi auttaisi jaksamaa arkea sun kanssa. Sata varmasti miehesi haluaisi seksin ilman pakkoromantiikkaa.
Jos mies saisi seksiä ilman pakkoromantiikka niin mitä ap sitten saisi, jos mies ei halua olla ap:n kanssa kuin seksin takia?
Jos AP saisi romantiikkaa ilman pakkoseksiä niin mitä mies sitten saisi, jos AP ei halua olla miehen kanssa kuin romantiikan takia?
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehesi toimii kovasti. Mitä kivaa sinä miehellesi järjestät? Eli kieltäydyt seksistä vedoten lapsiin ja kun miehen vanhemmat huolehtii lapset niin sitten mies pilaa kaiken romanttisella illalla, kun takana on seksi. En ymmärrä.
Mies yrittää manipuloida ja olla hyvä aviomies mutta ei tiedä vaimonsa todellisia tunteita ja ajatuksia.
Moni mies kai luulee, että seksi on yhtä kuin rakkaus. Moni vaimo taas kokee, että seksi on pakkojyystöä ja rakkaus jotain ihan muuta.
Sitten kun mies vanhenee ja potenssi vähenee, niin miehenkin näkemys voi helpommin muuttua.
Miksi naiset aina pilaavat sen yhteisen ajan ylianalysoinnillaan, eivätkä vain heittäydy tunteeseen. Äärimmäisen raskasta. Sehän on parasta, kun toinen himoitsee ja mennään virran mukana. Minä ainakin haluan tuntea itseni halutuksi ja myös harrastaa seksiä silloin kun siihen on mahdollisuus. Sitä muutakin yhteistä aikaa ja kosketusta on ja sitä voi olla silloinkin, kun lapset ovat paikalla.