Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pilata aina yhteinen aika??

Vierailija
18.01.2025 |

Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?

Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.

Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.

Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.

Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.

Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.

Kommentit (1899)

Vierailija
61/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.

Ap

Ei kai se mies niitä teinejä halua panna vaan sua. 

Tyypillinen vaimoihminen joka ei tajua että mies on hänet ottanut vaimokseen saadakseen seksiä.

Tuo "yhteinen aika" ja "romanttinen ilta" on miehelle kustannus jonka maksaa saadakseen seksiä. Luuletko että mies tykkää tuollaisesta? Hän ei ikimaailmassa järjestäisi mitään yhteistä aikaa ja illallisia jos tietäisi ettei saa seksiä.

Niin. Jos suhteessa on kaikki hyvin, tuollainen hemmottelu on ihanaa luksusta.

Väljähtäneessä suhteessa sama nostaa mieleen kaikki suhteen ongelmat. Ja seksiä olisi ilman hemmotteluakin 🤨

Vierailija
62/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitäkin vaivaa?? EN OLE SEKSIVASTAINEN FRIGIDI!!!

En vain halua että kaikki minuun kohdistettu huomio miehen puolesta tähtäisi vain seksiin, niin kuin nyt asia on. Ja teidän mielestä asia on fine, jos ainoa elin jolla mies ajattelee on muna?

Ap

Mi-tä konk-reet-tis-ta o-let teh-nyt noi-den het-ki-en e-teen? Ainoa? Hän ei tee myöskään mitään teidän yhteisen arjen eteen, eikä elä sitä samaa arkea kuin sinä? Jumalauta, kyllä mun parisuhteessa saa olla myös hetkiä jolloin mennään muna edellä. Pillu ei anna mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa mennä aina pillu edellä. Kasva aikuiseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt selvittää tai ratkaista haluttomuuttasi? Sehän tässä on ongelmana eikä miehen järkkäämät viikonloput :/ 

USKOKAA NYT, EN OLE HALUTON, EN VAIN HALUA ETTÄ KAIKKI HUOMIO JOKA MINUUN KOHDISTETÄÄN JOHTUU PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ MIES HALUAA SEKSIÄ.

Okei. Miten usein teillä on seksiä?

Vierailija
64/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt selvittää tai ratkaista haluttomuuttasi? Sehän tässä on ongelmana eikä miehen järkkäämät viikonloput :/ 

USKOKAA NYT, EN OLE HALUTON, EN VAIN HALUA ETTÄ KAIKKI HUOMIO JOKA MINUUN KOHDISTETÄÄN JOHTUU PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ MIES HALUAA SEKSIÄ.

Ettekö sitten tee mitään muuta yhdessä?

Vierailija
65/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitäkin vaivaa?? EN OLE SEKSIVASTAINEN FRIGIDI!!!

En vain halua että kaikki minuun kohdistettu huomio miehen puolesta tähtäisi vain seksiin, niin kuin nyt asia on. Ja teidän mielestä asia on fine, jos ainoa elin jolla mies ajattelee on muna?

Ap

Miehille seksi=rakkautta

Eikö naisille sitten? Olenko minä jotenkin outo, kun kyllä ne aika käsi kädessä kulkevat. Toki seksiä voi olla myös ilman rakkautta. 

Nainen 

Vierailija
66/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö sitten tee mitään muuta yhdessä?

Tämä minullekin nyt tulee mieleen. Arjesta puuttuu ne arjen pienet teot? 

Vierailija
67/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi hetkeäkään tälläisen ulisijan kanssa. Ei nyt tunnu tajuavan jutun juonta. 

Vierailija
68/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta. Miksi mies ei voi suoraa sanoa, että haluaa seksiä, miksi pitää olla alkulämmittelyt, joiden tarkoitus ei ole tehdä vaimon oloa mukavaksi ja rakastetuksi vaan saada seksiä.

Olisi paljon mukavampaa, että seksiosuus olisi ensin ja sen jälkeen kaikki hemmottelu olisi siksi, että mies rakastaa minua ja haluaa olla kanssani, ei siksi, että kohta pannaan. Koska voihan olla, että kun tietäisin leffahetken ja hartihieronnan olevan siksi, että mies haluaa minun vain olevan kanssaan, rentoutuvan ja nauttivan lapsettomasta ajasta, niin minäkin haluaisin sitä seksiä uudestaan.

No mä kyllä just virittäytyisin noin seksiin. Eli jos mies hemmottelisi mua päivän eikä se johtaisi seksiin, mä olisin itse se peittynyt.

Vierailija
69/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta. Miksi mies ei voi suoraa sanoa, että haluaa seksiä, miksi pitää olla alkulämmittelyt, joiden tarkoitus ei ole tehdä vaimon oloa mukavaksi ja rakastetuksi vaan saada seksiä.

Olisi paljon mukavampaa, että seksiosuus olisi ensin ja sen jälkeen kaikki hemmottelu olisi siksi, että mies rakastaa minua ja haluaa olla kanssani, ei siksi, että kohta pannaan. Koska voihan olla, että kun tietäisin leffahetken ja hartihieronnan olevan siksi, että mies haluaa minun vain olevan kanssaan, rentoutuvan ja nauttivan lapsettomasta ajasta, niin minäkin haluaisin sitä seksiä uudestaan.

Varmasti APn mies on joskus suoraan seksiä ehdottanut (ehkä tuhansia kertoja) ja saanut vain perinteiset "hyi, pervo" tai "eikö sulla oo muuta koskaa mielessä" vastaukset. Siksi siirtynyt lämmittely strategiaan.

Selvästi miehen seuraava tapa tämän nykyisenkin epäonnistuttua on käydä vieraissa tai maksullisissa. 

Eiköhän tuossa ero tule viimeistään teinien aikuistuttua ja muutettuaan omilleen. Sitten saa AP yksin kutoa sukkia takkatulen lämmössä.

Vierailija
70/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit että te teette yhdessä? Mitä sä toivot? Miten usein teillä on arkena seksiä? Keskusteletteko näistä asioista? 

Vierailija
71/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap antaisi ihan muuten vain niin viikonloput voisi olla erilaiset ja ap voi suunnitella itse jotain. Miksi olet miehesi kanssa?

Vierailija
72/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva arki, isot odotukset vapaapäiviin ja suuret odotukset päättyy suuren pettymykseen. Ero tai keskustelu siitä miten sitä arkea voisi purkaa, että siihen mahtuu muutakin. 

Vierailija
73/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap antaisi ihan muuten vain niin viikonloput voisi olla erilaiset ja ap voi suunnitella itse jotain. Miksi olet miehesi kanssa?

Koska mies maksaa laskut ja kuskaa teinit.

Vierailija
74/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluaisit että te teette yhdessä? Mitä sä toivot? Miten usein teillä on arkena seksiä? Keskusteletteko näistä asioista? 

Ja mitä sinä olet tehnyt asioden eteen? Tiedät miten asiat menee, mutta miten olet yrittänyt muuttaa sitä suuntaa? Et tee mitään kun mies kuitenkin haluaa seksiä? 

Vierailija
75/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ap halua vastata mihinkään kun paljastuisi pihtariakaksi jolle mies on vain orja jonka tarkoitus on hoitaa asiat ja viihdyttää ap:ta ilman mitään seksihommia.

Vierailija
76/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies nyt lopettaisi nuo yritykset ja keskittyisi vaan omiin asioihinsa vapailla viikonlopuilla niin voi jösses mikä ulvominen siitäkin tulisi. 

Vierailija
77/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että naisen mielestä miehen pitää käyttää ne ainoa vapaapäivät viikossa naisen huomioimiseen ja palveluun. Huvittava vielä tässä aloituksessa on se että aloittaja ei suoatu/halua vastata kysymyksiin että mitä itse on tehnyt yhteisen ajan eteen ja mitä se on tehnyt miehen eteen että ansaitsisi sen huomioimisen ja palvelun. Itsekkäällänoman tahdon toteutus vaatimuksella kun ei vielä ansaitse yhtään mitään

Vierailija
78/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.

Ap

Ei kai se mies niitä teinejä halua panna vaan sua. 

Tyypillinen vaimoihminen joka ei tajua että mies on hänet ottanut vaimokseen saadakseen seksiä.

Tuo "yhteinen aika" ja "romanttinen ilta" on miehelle kustannus jonka maksaa saadakseen seksiä. Luuletko että mies tykkää tuollaisesta? Hän ei ikimaailmassa järjestäisi mitään yhteistä aikaa ja illallisia jos tietäisi ettei saa seksiä.

Eli hän on kiinnostunut vain seksistä eikä vaimon seurasta kuin vain siksi että se on välttämätön paha jotta saa seksiä?

Vierailija
79/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miten te ette tajua mikä minun pointti on... Kyllä meillä silloin tällöin seksiä on ihan arki-iltoinakin.

Ap

Vierailija
80/1899 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa synkkaa silloin hyvin,kun mies menee yhteisenä aikana muna edellä ja nainen p I l l u edellä .

Kyllä mä ainakin rakastan sitä, että miehellä seisoo ja haluaa mua jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän