Miksi pilata aina yhteinen aika??
Miksi miesten pitää ajatella aina pelkästään kikkelillä?
Appivanhemmilla on mökki tahkolla ja ottavat näin talvisin vähintään kerran kuukaudessa meidän teini-ikäiset lapset viikonlopuksi. Tämä on todella mukavaa ja arvostan kovasti.
Tähän liittyy kuitenkin aina sama ongelma, miehen mielessä ei liiku mikään muu kuin oma kikkeli ja seksi. Lisäksi mennään aina saman kaavan mukaan; mies tekee jotain herkkua, ostaa punkkua tai kuoharia ja latsotaan leffaa. Vaihtoehtoisesti mies varannut raflan tai jopa hotellin.
Kaikki tuo on aivan ihanaa, mutta oikeasti tähdätään vain ja ainoastaan seksiin. Stressaannun jo valmiiksi kun näen miehen aloittavan nämä "valmistelut". En ole seksiä vastaan, mutta voin olla aivan hyvin tässä iässä jo ilmankin. Arvostan enemmän omaa rauhaa kuin jotain nuorisopupuilua.
Jos edes joskus kävisi niin, että mies tekisi nämä perinteiset ja valitettavan ennalta-arvattavat toimet, eikä sitten ehdottaisikaan missään vaiheessa seksiä, voisi seksiä joskus ollakin. Mutta ei, aina sama kaava eli minua yritetään pehmittää ja sitten tulee seksivaatimus. Pari kolme tällaista viikonloppua peräkkäin ilman seksiä, voisi kääntää ajatukseni pois pakkoseksistä, jolloin tosiaan oma halukin voisi herätä.
Yleensä mies ottaa nokkiinsa jos ei sunnuntaiaamunakaan ole saanut haluamaansa jyystöä, mutta tällä kertaa näköjään vedettiin herne nenään jo lauantaiaamuna. Mikä ihme ettei miehet voi ajatella parisuhdeaikaa ilman seksipäämäärää? Kun kaava toistaa itseään, niin jo nämä viikonloppuvalmistelut saavat minun seksihalut kuolemaan 100% varmasti.
Kommentit (1899)
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tästäkin tulee paskamyrsky minua kohtaan. EN ole seksivastainen, olen pakkoseksivastainen. Jos mies tekisi nuo valmistelut minua varten, mutta ei, mies tekee nämä saadakseen seksiä, ei hemmotellakseen minua.
Ap
Eli asioiden pitäisi edetä sinun tahdon mukaan? Mites toi teidän arki noin muuten?
Mitä muuta positiivista olet tuonut tullessasi miehen elämään muuta kuin seksin? Valitukset, kustannukset, ongelmat ja vaatimukset ei ole positiivista
Arki menee arkena eli töitä molemmilla ja siihen päälle teinien sekä omat harrastukset. Siksi juuri nämä viikonloput olisivat tervetulleita elleivät ne aiheuttaisi melkein arke enemmän stressiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tästäkin tulee paskamyrsky minua kohtaan. EN ole seksivastainen, olen pakkoseksivastainen. Jos mies tekisi nuo valmistelut minua varten, mutta ei, mies tekee nämä saadakseen seksiä, ei hemmotellakseen minua.
Ap
Tiedätkö ap, että tämä on vääristynyt ajatus. Mieshän nimenomaan hemmottelee juuri sinua. Näkee vaivaa, suunnittelee ja toivoo. Jos tällaisen viikonlopun suunnittelisi joku muu mies, vaikkapa joku sinun aiempi ihastus, niin uskon että silloin sinulle maistuisi seksikin. Tässä ei ole kyse miehestä ja siitä, että hän tekee väärin, vaan tässä on kyse sinusta ja sinun kylmistä tunteista. Mies yrittää, mitä SINÄ yrität teidän parisuhteen eteen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet näiden yhteisten hetkien eteen?
En mitään. Odotan että mies tekee kaiken, järjestää kaiken ja huomioi minua kun se on miehen tehtävä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhutaan ja olen sanonut että koen ahdistavaksi nämä viikonloput. Siitä huolimatta mies jatkaa. Olisin rehellisesti sanottuna tyytyväisempi jos mies lähtisi teinien kanssa sinne Tahkolle kuin että stressaisin pakkoseksiä. Viikonloppu voisi olla todella ihana jos minulla ei olisi tunnetta että kaikki valmistelut tähtäävät vain seksiin, eikä minulla itselläni ole mitään väliä.
Ap
Ei kai se mies niitä teinejä halua panna vaan sua.
Tyypillinen vaimoihminen joka ei tajua että mies on hänet ottanut vaimokseen saadakseen seksiä.
Tuo "yhteinen aika" ja "romanttinen ilta" on miehelle kustannus jonka maksaa saadakseen seksiä. Luuletko että mies tykkää tuollaisesta? Hän ei ikimaailmassa järjestäisi mitään yhteistä aikaa ja illallisia jos tietäisi ettei saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi mies näkisi vaivaa muiden valmistelujen eteen jos haluaisi vain seksiä? Onko kertaakaan edes käynyt mielessä tarkastella omaa asennettasi?
Voi helvetti! Miksi minua syyllistetään kun olisi todella otettu näistä viikonlopuista jos taka-ajatuksena ei olsi pelkästään seksi.
Kiitos kysymästä, hoidan varmasti perheen arkea ja muuta oman osuuteni verran. Ei tarvitse miehen stressta onko talo siivottu, teinien asiat hoidettu jne.
Kiitti tyhjästä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Arki menee arkena eli töitä molemmilla ja siihen päälle teinien sekä omat harrastukset. Siksi juuri nämä viikonloput olisivat tervetulleita elleivät ne aiheuttaisi melkein arke enemmän stressiä.
Ap
Niin miehelläsi seksi auttaisi jaksamaa arkea sun kanssa. Sata varmasti miehesi haluaisi seksin ilman pakkoromantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Odotan että mies tekee kaiken, järjestää kaiken ja huomioi minua kun se on miehen tehtävä
Ap
Tämä ei todellakaan ole minun kirjoittama.
Oikea ap
Onneksi et ole mun vaimo. Aika kamalaa kuultavaa, että koet asiat kertomallasi tavalla. Teillä on ihanaa aikaa (sinunkin mielestäsi) yhdessä ja se päättyy seksiin, mikä selvästi aiheuttaa ahdistusta. Kannattaa käydä ehkä lääkärissä juttelemassa, että miksi libidosi on päässyt noin heikkoon kuntoon. Vai että nuorisopupuilua. Mä ajattelin olla vielä 80v pappanakin sellainen, että jotain sutinaa tuon vaimoni kanssa kyllä keksin.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti! Miksi minua syyllistetään kun olisi todella otettu näistä viikonlopuista jos taka-ajatuksena ei olsi pelkästään seksi.
Kiitos kysymästä, hoidan varmasti perheen arkea ja muuta oman osuuteni verran. Ei tarvitse miehen stressta onko talo siivottu, teinien asiat hoidettu jne.
Kiitti tyhjästä!
Ap
Voiha vatun tampio.
Miehelläs ei kiinnosta paskan vertaa onko talo siivottu tai teinien asiat hoidettu. Hän kituuttaa arjessa sun kanssa odottaen että joskus taas sais seksiä.
Toivottavasti miehesi viisastuu ja heivaa tollasen yökötyksen hlvettiin. Aivan kauhee akka
Miksi niin moni ihana nainen muuttuu avioliitossa APn kaltaiseksi pihtaavaksi akaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä ei todellakaan ole minun kirjoittama.
Oikea ap
Älä valehtele kun tätähän sinä sanot jo aloituksessa?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mikset anna panna jo heti perjantaina pois vaivoista? Ei tarttis katella kun mies järjestelee romanttisia soopaa. Saisit olla loppuviikonlopun rauhassa ja ehkä se mieskin ymmärtäis ettei suhun tartte panostaa. Muutakun sen perjantain panon.
Miksi kaiken pitää olla ennalta sovittua? Tuo jos joku tappaa romantiikan. Kyllähän sitä seksiä muutenkin harrastetaan viikolla ja viikonloppuisin hetken mielijohteesta eikä mitenkään ennalta sovitusti.
Eikö olisi helpompi sanoa miehelle heti nuorison poistuttua, että nyt voitaisiin hoitaa seksiosuus alta pois, jotta vihdoinkin saisit omanlaisesi kivan viikonlopun. Ja jos mies kuitenkin ruinaa seuraavina päivinä, voit sanoa, että tuo tehtiin jo, sait haluamasi, nyt minä menen rauhassa kävelylle.
Mikä teitäkin vaivaa?? EN OLE SEKSIVASTAINEN FRIGIDI!!!
En vain halua että kaikki minuun kohdistettu huomio miehen puolesta tähtäisi vain seksiin, niin kuin nyt asia on. Ja teidän mielestä asia on fine, jos ainoa elin jolla mies ajattelee on muna?
Ap
Miksi halu olla seksittömässä suhteessa on tärkeämpi kuin halu olla seksillisessä suhteessa?
Eroa miehestäsi ja hanki ystäviä, jos kerran seksi ei kiinnosta. Suhteeseen yleensä kuuluu seksi. Muutoin sitä ollaan vaan ystäviä.