Tulevat häät aikuisten kesken ja taksi ystävistä suuttui.
Eli viime vuonna kerroin kuuden naisen ystäväporukalle että olen menossa naimisiin ja toivoin että he kaikki voisivat olla kaasojani ja kerroin että olemme päättäneet juhlia aikuisten kesken.
Tämä yksi sitten suorin sanoin ilmaisi tyyliin että he eivät koskaan juhli ilman lapsia että jos lapset eivät ole tervetulleita niin hekään eivät tule. Kysyin sitten haluaako silti olla osallisena suunnitelmassa häitä ja haluaako polttareihin yms. Tämänkin antoi ymmärtää että ei kiinosta tuhlata rahaa siihen että viettäisi minun polttareita. Olin vain että ok, ymmärrän.
Järjestämme häät ulkomailla pienellä porukalla appivanhempien huvilalla. Olen ostanut kaikille lennot ja majoituksen. Menemme kohteeseen viikkoa aiemmin ja vietämme samalla siellä polttarit ihan rennosti, valmistamme porukalla ruokaa yms.
Nyt tämä yksi on sitten kunnolla vetänyt herneen ne ään kun kuuli että me muut lähdemme sinne ja olemme suunnitelleet reissua jo kauan. Laittaa minulle viestiä että he tulevat sittenkin miehensä kanssa jos minä kerran maksan. Vastasin että valitettavasti lennot ja kaikki muu on jo varattuina että ei onnistu enää.
Nyt haukkuu minua että yritän savustaa hänet ulos ystäväpiiristä.
En tajua, mitä mieltä te olette
Kommentit (171)
Sellainen tarina tänään Porvoon Satutehtaalta 🥱
Vierailija kirjoitti:
Mikä suututti taksin?
Minäkin ihmettelin otsikkoa ja siksi avasin, mutta kun sioitin taksin tilalle yksi, niin otsikko aukeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä suututti taksin?
Minäkin ihmettelin otsikkoa ja siksi avasin, mutta kun sioitin taksin tilalle yksi, niin otsikko aukeni.
Älä vääristele.
Miten joku voi julistaa, että ei koskaan juhli lapsitta? Eikö tuollainen ehdottomuus kuulu murrosikään?
No miksi niitä lentoja ei voi ostaa myöhemmin? Onko kaikki koneet täyteen buukattu?
Tätä se on kun sanakirjaa käyttää ja ei tarkista oikeinkirjoitusta, eli yksi ystävistä suuttui😊
ap
ps. Ja ei en nauti tilanteesta, harmittaa ihan sikana että että tuo yksi tosiaan järjesti kauhean metelin tästä asiasta ja nyt kaikki yrittävät rauhoitella häntä ja selittää ettö häneltä kyllä kysyttiin haluaako osallistua.
Eli kyse ei ollut lapsista vaan siitä ettei heillä ole varaa ostaa itse lentoja ja majoitusta. Lapset vaan tekosyy.
No miksi majoitusta ja lentoja ei voi ostaa enää?
Tuollaisia kateellisia kiukuttelijoita löytyy... Varmaan miehensä on joku omistushaluinen hullu, joka ei pärjää lapsensa kanssa eikä päästä kumppaniaan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Eli kyse ei ollut lapsista vaan siitä ettei heillä ole varaa ostaa itse lentoja ja majoitusta. Lapset vaan tekosyy.
Kyse ei ollut siitä, he eivät edes silloin tienneet että häät ovat ulkomailla (Itsellekkin paikka varmistui vasta tämän jälkeen) alkuun oli tarkoitus pitää häät Suomessa, ihan tässä kotipaikkakunnalla.
ap
Me järjestettiin häät samalla tavalla, mutta kutsuttiin vain neljä vierasta, muuten olisi tullut liian kallis reissu. Viikko kierreltiin porukalla ja viikon päätteeksi oli pienet häät. Sen jälkeen toiset lähti kotiin ja me jatkettiin häämatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ollut siitä, he eivät edes silloin tienneet että häät ovat ulkomailla (Itsellekkin paikka varmistui vasta tämän jälkeen) alkuun oli tarkoitus pitää häät Suomessa, ihan tässä kotipaikkakunnalla.
ap
Et sitten kutsua lähettänyt ja kertonut uusista suunnitelmista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et sitten kutsua lähettänyt ja kertonut uusista suunnitelmista?
Kun en ollut kertonut mitään suunnitelmaa ja hän sanoi heti suoraan että eivät juhli ilman lapsia.
Kutsua en lähettänyt kenellekkään vaan kerroimme kaikille henkilökohtaisesti asiasta ja he saivat vastata sitten x päivään mennessä meille osallistuvatko he.
Tämä ystävä ilmoitti heti ettei tule.
ap
He alkoivat tuntea olonsa ulkopuoliseksi ja muuttivat mielensä.
Ehkä myös hiukan nautit tilanteesta?