Susi vaani lapsia koulun pihassa
Eivät uskalla päästää lapsia edes välitunnilla pihalle, koska joutuisivat susien ruuaksi. Nuo pitäisi kaikki lopettaa, Suomessa ei tuollaisia petoja tarvita.
Kommentit (217)
Entäpäs jos annettaisiin susien pitää kuitenkin henkensä ja siirrettäisiin ne Vihreiden pihapiireihin?
Susia pitäisi saada metsästää vapaasti.
Se on ihanan wokea ja kyllä sudellakin on oikeus olla missä se haluaa olla.
Mitäpä jos jätettäisiin metsät rauhaan, niin sudetkin pysyisivät niissä?
Tuomaalan koulu on ihan keskellä ei mitään. Luonto valitettevasti tulee välillä lähelle. Mä olen asunut maalla missä mä näin kokoajan metsän eläimiä siellu sun täällä, se kuuluu asiaan. Ei ne ketään syö vaan ne elää myös luonnon keskellä elämäänsä
Vierailija kirjoitti:
Metsät rauhaan? Teen omalla omaisuudellani mitä haluan v*tun kommari.
Vierailija kirjoitti:
Entäpäs jos annettaisiin susien pitää kuitenkin henkensä ja siirrettäisiin ne Vihreiden pihapiireihin?
Tai paholaislasten koulujen pihalle
Kyllä susilaumoja tulee voida rokottaa. Harvennus on paikallaan. Liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
On vain ajan kysymys kun susi syö lapsen. Metästyksen puute on tehnyt susista vaarallisia.
Meni väärinpäin.
Ei mene kauaa kun lapsi syö suden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsät rauhaan? Teen omalla omaisuudellani mitä haluan v*tun kommari.
Tässä paistaa kauaskantoinen ajattelu tänne asti.
Susiongelma johtuu liiasta suojelusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä susilaumoja tulee voida rokottaa. Harvennus on paikallaan. Liika on liikaa.
Sama pätee ihmisiin, onneks on harvennukset menossa vähän joka puolella.
Kolmonen voi käydä ampumassa ne.
Miksi tähän susiongelma ei puututa nopeasti?
Vierailija kirjoitti:
On vain ajan kysymys kun susi syö lapsen. Metästyksen puute on tehnyt susista vaarallisia.
Tämä on ilmeisesti yleinen käsitys metsästäjäporukassa ja uskon tämän myös tuon porukan ulkopuolisena. Sitten se hel vet ti pääsee valloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän susiongelma ei puututa nopeasti?
Ei ole susi-ongelmaa, on vain typeriä ihmisiä.