Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enkelioppi ja lasten opettaminen

Vierailija
18.01.2025 |

Enkeliopin tulisi olla samaa oppia mitä on perinteisestikin opetettu elämästä.

Nykyisin olemme kuitenkin saaneet hiljalleen enkeleiltä syvennystä ymmärrykseemme siitä miten paljon enkelit ja muut auttajat oikeasti auttavatkaan meitä elämissämme. Ihan siis käytännön tasolla ja ihan syntymästämme lähtien.

Enkelit ovat kanssamme jokainen hetki ja auttavat meitä oppimaan. Miltähän jo vauvoista mahtaakaan tuntua? Mitä jos enkeli kuiskuttelee vauvan korvaan "äiti" tai "isä" aina sopivilla hetkillä kun äiti tai isä juttelee vauvalle ja kertoo että olen sinun äitisi tai isäsi. Vauva nauraa kun hänelle puhutaan.

Miten me opimmekaan niin nopeasti kaikkia ihania elämän asioita? Opimme kävelemään ja alamme tapailla sanojakin. Oppiminen voi myös hauskaa! 

Tuntuuko sinusta joskus että sinulla olisi vahvaa kiinnostumista jotakin tiettyä asiaa kohtaan? Oletko joskus oppinut jonkun asian hyvin helposti, jopa helpommin kuin mitä ensiksi ajattelit? Miten sinä opiskelet, onko sinulla omia salaisuuksia oppimiseen liittyen? 

Miten sinä opetat lapsillesi elämää?

Oppia koko ikä! 🖤

Kommentit (197)

Vierailija
81/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi hirveää jos vaikka oma puoliso taantuisi tuollaiseksi kuin ap!

Vierailija
82/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ajatuksia tai kokemuksia aiheesta? Aloittaja

Ei, ja vaikka olisikin, en sinulle kertoisi.

En koskaan pakota edes lapsia puhumaan. Pakottaminen on henkistä ja psyykkistä väkivaltaa eli sadismia. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten oppimisen ilo liittyy mitenkään enkeleihin. Kyllä normaali lapsi pitää uuden oppimista kivana ja varsinkin, kun vanhemmat kannustavat vieressä. Ei siihen enkeleitä tarvita. 

Tässä aloituksessa enkelit ovat kuitenkin mukana, joidenkin mielestä voi olla mielenkiintoista miettiä tätäkin asiayhteyttä. Aloittaja

Eivät ole. 

Mitä eivät ole?

Enkelit eivät ole aloituksessasi mukana. Levität harhaoppia.

Ovat koska ovat mukananikin koko ajan, on kuuloyhteys. En pidä valheista enkä koskaan levittäisi mitään harha

Enkä ole, olen selväjärkinen ihminen ja tietoni perä on korkeimmasta ja puhtaimmasta valosta ja rakkaudesta käsin tuotua minulle ja kauttani muille. Kiitos.

Vierailija
84/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi hirveää jos vaikka oma puoliso taantuisi tuollaiseksi kuin ap!

En usko että taantuminen auttaa, täytyisi kehittyä. Kiitos.

Vierailija
85/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis kiinnostaa lasten turvallinen kasvattaminen ja yhdessä lasten kanssa eläminen, minulla on paljon tietoa avuksi.

Lapset rakastavat oppimista ja on tärkeää ymmärtää jokaisen lapsen henkilökohtaisia oppimistapoja. Ne pitäisi löytää. Ap

Vierailija
86/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan pakota edes lapsia puhumaan. Pakottaminen on henkistä ja psyykkistä väkivaltaa eli sadismia. Kiitos.

Herkesit sitten passiivis-aggresiiviseksi.

Vierailija
87/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on jokin sairas messiaskompleksi. Kuinka monta lumenia oli muuten valoteho?

Vierailija
88/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap hoitopaikkaa vailla?

Vierailija
89/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkesit sitten passiivis-aggresiiviseksi.

En, onneksi olen ollut riittävän avoin.

Tunteita ei saisi padota ja suhtautuminen on elintärkeää hyvinvoinnin kannalta.

Psyyke ja mieli on myös pääasia! 

Kypärä ei pelasta ihan kaikelta. 

Vierailija
90/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on jokin sairas messiaskompleksi. Kuinka monta lumenia oli muuten valoteho?

Eikä ole, olen vain itsevarma. Olen kuitenkin huomannut että jumaliakin asuu ihmiskunnassa joten tuskinpa minusta on niin paljon haittaa. Kiitos.

Vierailija
91/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap hoitopaikkaa vailla?

Olen jo aikuinen. Kiitos.

Vierailija
92/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aikaisemminkin jankannut tästä opistaan. Kun kirjoittaa hänen näkökulmastaan epämiellyttävää, alkaa kiitteleminen.

Vierailija
93/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole, olen vain itsevarma. Olen kuitenkin huomannut että jumaliakin asuu ihmiskunnassa joten tuskinpa minusta on niin paljon haittaa. Kiitos.

Et sitten tiedä, että ihmiset ovat Jumalan kuvia?

Vierailija
94/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelioppi on tätä uushenkisyyttä jossa demonit saa vallan. Opeta lapselle kristinuskoa jossa Isä, Jeesus ja Pyhä henki on se pyhä kolminaisuus. Suojelusenkeleitä toki on muttei niitä pidä palvoa. 

Vierailija
95/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on aikaisemminkin jankannut tästä opistaan. Kun kirjoittaa hänen näkökulmastaan epämiellyttävää, alkaa kiitteleminen.

Ei se ole vain epämiellyttävää vaan pelkkää haukkumista ja arvostelua ilman syytä. Kiitos.

Vierailija
96/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, olen yrittänyt eri ketjuissa kertoa teille asiaa oikein mutta ei se mene perille koskaan.

Jumalan kuva on rakkaudellinen inhimillinen ihminen. Kiitos.

Vierailija
97/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkelioppi on tätä uushenkisyyttä jossa demonit saa vallan. Opeta lapselle kristinuskoa jossa Isä, Jeesus ja Pyhä henki on se pyhä kolminaisuus. Suojelusenkeleitä toki on muttei niitä pidä palvoa. 

Elän kuten opetan. Olen vastuullinen kaikin puolin, opetan asiat aina siis oikein traumatisoimatta lapsia, tai aikuisiakaan. Tämä on sydämen asia. Kiitos.

Vierailija
98/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, olen yrittänyt eri ketjuissa kertoa teille asiaa oikein mutta ei se mene perille koskaan.

Sinä siis ajattelet/oletat olevasi rakkaudellinen ihminen jakamalla harhaoppia? Kuinkahan mones kerta tämä jo on!

Vierailija
99/197 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis ajattelet/oletat olevasi rakkaudellinen ihminen jakamalla harhaoppia? Kuinkahan mones kerta tämä jo on!

Emme ole päässeet samalle aaltopituudelle vieläkään. Ei kannata jatkaa keskustelua tämän enempää. Kiitos.

Vierailija
100/197 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta jokaiseen kotiin tänäkin viikonloppuna! 🖤 Ap