Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enkelioppi ja lasten opettaminen

Vierailija
18.01.2025 |

Enkeliopin tulisi olla samaa oppia mitä on perinteisestikin opetettu elämästä.

Nykyisin olemme kuitenkin saaneet hiljalleen enkeleiltä syvennystä ymmärrykseemme siitä miten paljon enkelit ja muut auttajat oikeasti auttavatkaan meitä elämissämme. Ihan siis käytännön tasolla ja ihan syntymästämme lähtien.

Enkelit ovat kanssamme jokainen hetki ja auttavat meitä oppimaan. Miltähän jo vauvoista mahtaakaan tuntua? Mitä jos enkeli kuiskuttelee vauvan korvaan "äiti" tai "isä" aina sopivilla hetkillä kun äiti tai isä juttelee vauvalle ja kertoo että olen sinun äitisi tai isäsi. Vauva nauraa kun hänelle puhutaan.

Miten me opimmekaan niin nopeasti kaikkia ihania elämän asioita? Opimme kävelemään ja alamme tapailla sanojakin. Oppiminen voi myös hauskaa! 

Tuntuuko sinusta joskus että sinulla olisi vahvaa kiinnostumista jotakin tiettyä asiaa kohtaan? Oletko joskus oppinut jonkun asian hyvin helposti, jopa helpommin kuin mitä ensiksi ajattelit? Miten sinä opiskelet, onko sinulla omia salaisuuksia oppimiseen liittyen? 

Miten sinä opetat lapsillesi elämää?

Oppia koko ikä! 🖤

Kommentit (197)

Vierailija
41/197 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painotan vielä että kun puhun enkeliopettajista, kaikki opetus perustuu jo tutkittuun tietoon sekä rakkaudelliseen määrätietoiseen oikeaoppiseen kasvatukseen ja opetukseen.

Se mikä on ollut syventävää on tuki oppailta siihen että olen toiminut oikein ja tietysti olen saanut asioihin lisää merkitystä mutta myös ymmärrystä kaikin puolin liittyen erilaisiin ihmisiin, erilaisiin elämiin kuten elämäntyyleihinkin. Ymmärrän erilaisia ihmisten välisiä dynamiikkoja nyt entistäkin paremmin.

Lapsia tulee aina kasvattaa siis oikeudenmukaisesti toimien, lapsia arvostaen rakkaudellisesti mutta määrätietoisen jämäkästi.

Kasvattamiseen lukeutuu myös lasten opettaminen ikätasoisesti. Aloittaja 

Vierailija
42/197 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painotan vielä että kun puhun enkeliopettajista, kaikki opetus perustuu jo tutkittuun tietoon sekä rakkaudelliseen määrätietoiseen oikeaoppiseen kasvatukseen ja opetukseen.

Se mikä on ollut syventävää on tuki oppailta siihen että olen toiminut oikein ja tietysti olen saanut asioihin lisää merkitystä mutta myös ymmärrystä kaikin puolin liittyen erilaisiin ihmisiin, erilaisiin elämiin kuten elämäntyyleihinkin. Ymmärrän erilaisia ihmisten välisiä dynamiikkoja nyt entistäkin paremmin.

Lapsia tulee aina kasvattaa siis oikeudenmukaisesti toimien, lapsia arvostaen rakkaudellisesti mutta määrätietoisen jämäkästi.

Lasten elämään kuuluu myös olennaisena osana ilo ja leikki. 

Monet aikuisetkin pitävät leikkimisestä ja elämässähän on mukava pitää hauskaakin.

Lasten kanssa moni asia on mahdollista.

Lapset eivät synny pilaamaan kenenkään elämää vaan rikastuttamaan sitä. Aloittaja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/197 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen AP:lle jotain hyvää lääkitystä, alkaa nimittäin kuulostaa aika psykoottiselta meiningiltä.

Voi olla että vika onkin sinussa, siltä minusta nyt tuntuu. Aloittaja 

Vierailija
44/197 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska enkeleitä ei ole olemassa niin en ole lapsilleni moista satua kertonut.

Tietenkin on enkeleitä, mutta niitä ei palvota eikä niistä höpötetä kuten ap. Vain kolmiyhteistä Jumalaa rukoillaan ja kiitetään.

Miksi sinä haluat olla ilkeä? En minä enkeleitäni palvo, sanon heillekin samalla tavalla jos esimerkiksi ärsyttää. Enkelit ovat kavereita ja ymmärtävät ihmisten tunteita.

Et voi myöskään päättää kuka saa höpöttää mistäkin asiasta joten suosittelen aikuismaisempaa otetta aikuisen elämässä. Jos nämä asiat eivät inspiroi niin kannattaa lukea vain muista aiheista. Aloittaja 

Vierailija
45/197 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta nykyajan enkeliuskovaiset. 

Enkelit kuuluu raamattuun ja Jumalan ja Jeesuksen yhteydessä.

Sairasta ottaa vain enkelit ja palvoa niitä.

Ei siinä ole mitään sairasta, kaikki riippuu siitä kuka tekee ja mitä tekee. Voin puhua myös Jumalasta. Tiesitkö että lapset jopa itse puhuvat mm. demoneista? Tai mistä tahansa mitä kuulevat ympäristössäkin puhuttavan. Aloittaja

Minun lapset eivät ole puhuneet enkeleistä eikä demoneista kun niistä ei ole heille kukaan puhunut 

Vierailija
46/197 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, jos se opetus perustuu tutkittuun tietoon, niin ei tarvitse enkeleitä mainita lainkaan.

Olet oikeassa, ei se olekaan pakollista mutta haluan tuoda enkelit mukaan mahdollisuutena ajatella tätäkin asiayhteyttä.

En pakota ketään ottamaan enkeleitä elämäänsä mukaan, eihän se kaikille sovi. Aloittaja 

Vierailija
47/197 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta nykyajan enkeliuskovaiset. 

Enkelit kuuluu raamattuun ja Jumalan ja Jeesuksen yhteydessä.

Sairasta ottaa vain enkelit ja palvoa niitä.

Ei siinä ole mitään sairasta, kaikki riippuu siitä kuka tekee ja mitä tekee. Voin puhua myös Jumalasta. Tiesitkö että lapset jopa itse puhuvat mm. demoneista? Tai mistä tahansa mitä kuulevat ympäristössäkin puhuttavan. Aloittaja

Minun lapset eivät ole puhuneet enkeleistä eikä demoneista kun niistä ei ole heille kukaan puhunut 

Eivät kaikki puhu tai kuule samoista asioista. Joskus lapsetkin ohittavat aiheita ja asioita, täysin luonnollista.

Lapsetkaan eivät väkisin vain esimerkiksi kiinnostu ihan kaikesta mahdollisesta. Aloittaja 

Vierailija
48/197 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, salamannopeasti poistuu aloittajan harhoja kritisoivia kommentteja. Lystikästä.

Vierailija
49/197 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, salamannopeasti poistuu aloittajan harhoja kritisoivia kommentteja. Lystikästä.

Varmaan enkeleillä näppinsä pelissä.

Vierailija
50/197 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan enkeleillä näppinsä pelissä.

Epäasialliset kommentit on hyvä yrittää poistaa, eivät tue positiivista tekemistäni. Monia ne vihaviestit saattavat jopa pelottaa liikaa. Olen pahoillani. Aloittaja 

Vierailija
51/197 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lystikästä on kirjoittaa ilkeitä viestejä kaikkiin ketjuihin.

Vierailija
52/197 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit <3

Vierailija
53/197 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppia koko ikä heti syntymästä lähtien. Mitäköhän vauvat ajattelevat yleisesti?

Vierailija
54/197 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lähinnä havainnoivat sitä ympäristöä ja tuntevat kehossaan energioita.

Vierailija
55/197 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lähinnä havainnoivat sitä ympäristöä ja tuntevat kehossaan energioita.

Vauvoille voi myös laulaa. Vauvat tuntevat ja kuulevatkin. Aloittaja 

Vierailija
56/197 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoille rakkautta. Paljon syliä ja kauniita sanoja.

Vierailija
57/197 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propagandaa.

Vierailija
58/197 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Propagandaa.

Mitä tarkoitat tällä mielenilmauksellasi?

Vierailija
59/197 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeliopit ja -hoidot on demonisia.

Vierailija
60/197 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeliopit ja -hoidot on demonisia.

Eivätkä ole, sinulla on väärää tietoa.