Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinusta ok jos kumppanisi lähtisi viikoiksi pyöräilemään vastakkaista sukupuolta olevan uuden tuttavan kanssa?

Vierailija
17.01.2025 |

Majoittuisivat teltassa reissun ajan.. kiertäisivät Suomea

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itse lähteä sitten balille polkemaan. Tosin koti ovessa samalla vaihtuu lukko eli myös ukko.

Vierailija
42/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä poljetaan muutakin kuin pyörää ja telttakin on nopeasti pystyssä.

Hauskaa reissua. Mä vaihdan sillä välin lukot ja pakkaan sun tavarat valmiiksi noutoa varten. Jo ihan senkin takia, että luulet mun uskovat tammikuiseen pyöräilyretkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, että teillä on onnellisia parisuhteita. Vai onko ap:n mies lähdössä myös työmatkalle naispuolisen työkaverin kanssa (ja tietää sen kuukausia etukäteen)?

Vierailija
44/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, että teillä on onnellisia parisuhteita. Vai onko ap:n mies lähdössä myös työmatkalle naispuolisen työkaverin kanssa (ja tietää sen kuukausia etukäteen)?

Työmatkat on aika eri asia. Olen nainen ja reissaan todella paljon, teollisuusala kyseessä. Kertaakaan ei ole mitään ollut työkaverin kanssa (ja vaikka itse sanonkin, olen varmasti ihan nätti, ja olen toki myös parisuhteessa, mutta niin on kaikki mieskollegatkin). En riskeeraisi työympäristöäni alkamalla sekoilemaan työkavereiden kanssa vaikka olisin sinkku. Sen verran saan palkkaa, etten ottaisi tuollaista riskiä vain seksin takia. Saan sitä riittävästi mieheltäni.

Sen sijaan en missään nimessä hyväksyisi intiimejä vapaa-ajanreissuja, joilla mieheni olisi jonkun toisen naisen kanssa. Työmatkalla on sentään jokaisella oma hotellihuone. En itsekään lähtisi vastaavalle, vaan jos jotain tuollaista reissua suunnittelisin, toteuttaisin sen mieheni tai naispuolisten ystävieni kanssa.

Vierailija
45/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ookoo

Vierailija
46/46 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut itsekin reissussa miespuolisen kaverin kanssa, kerran saatiin vain pieni huone yhdestä kaupungista ja nukuttiin samassa sängyssä. Tuo aloituksen reissu kuulostaa kyllä tosi pitkältä. 

Oliko kiihkeä yö?

Ei mulla ainakaan, mä nukuin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä